April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Corina, fijn dat je al terecht kon bij de psycholoog. Hoop dat je er baat bij zult hebben. En heb al een kijkje genomen op Jochem's site, ziet er mooi uit!

Isra, mmm lekker bami! Hier hadden wij kip-kerrie pannetje met courgette, paprika en rijst (pakje van maggi). Was erg lekker, had deze nog niet eerder gehad. Heb voor Jasmijn dus kip met courgette, sperzieboontjes en rijst gemaakt. En had weer mooi 2 porties extra, dus dat staat in de diepvries.

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, boniman is al weer op stap. Tis deze week wel veel raak helaas. Dinsdag was hij naar een cursus over schapen (jawel, we hebben wel 5 schapen haha), woensdag en vandaag op stap voor zn werk.

Die schapen staan in een weilandje bij zijn ouders dat ook van boniman is. Dat weilandje is een kleine boomgaard met allemaal fruitbomen (kregen we subsidie voor om dat aan te leggen dus heeft ons bijna niets gekost). En die schapen hebben we gekocht voor onze hond (border collie = schapendrijver). Boniman ging eerst altijd bij iemand anders trainen met haar maar nu kan ie dat dus op zijn eigen weilandje doen. Scheelt in tijd, want hiervoor ging hij altijd naar Enschede.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeieavond allemaal!

Nou vammiddag het condoleren was druk!
    Hebben 45 minuten buiten in de kou staan wachten...
    Wel heftig hoor om te zien, zo'n hele gezin dat hun vader verloren is :(
    Harmen heeft nog even bij de goede man gekeken en zei al dat het maar goed was dat ik niet had gekeken...was wel naar geweest zei hij :(
    (ik heb nog nooit een overleden iemand gezien, ben dr een beetje bang van :oops:)
    Daarna gaan boodschappen ffies bij C1000 in Lichtenvoorde.
    Toen we terugreden werd de man net het kerkhof opgedragen, 2,5 uur nadat wij hadden gecondoleerd dus het heeft aardig lang geduurd allemaal.

Ook is hier vanmiddag de politie geweest, ivm met een grootscheeps buurtonderzoek naar de vermissing van Joanne Noordink.
    Rtl en Sbs reden ook rond dus het was een groot spectakel hier in de buurt...
    Heb nog niet teruggelezen, dat ga ik morgen doen.
    Heb er de kop nog niet echt naar staan..

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    He vervelende dingen allemaal Cynthia.
    Maar toch geeft het altijd wel een goed gevoel om even te gaan condoleren. Zegt zoveel meer dan een kaartje vind ik. Maar blijft moeilijk...

En die vermissing, raar hoor. Vandaag stond er ook wat over in de krant. Ze houden alle opties (vrijwillig vermist, misdrijf, zelfmoord) nog open begreep ik. Hoop voor de familie dat er wel snel duidelijkheid komt, die onzekerheid lijkt me het ergste.

Dikke knuf!

5. Goedenavond..

Zo, er is weer heel wat afgekletst vandaag.. FF kijken wat ik heb onthouden.

@ Vermanen, gewoon de griep dus. Tja ze zeggen dat de heersende griep heftig is idd.. En zwaar.. Dus het zou kunnen. In elk geval beterschap.
    Vervelend ook een lekke band.

@ Isra, ik las dat je gips eraf is. Leuk filmpje van Ryan ook. Knap dat hij zo al brood eet..

@ Miss, goed besluit om even te gaan condoleren. Al is het maar voor je eigen gevoel.

Verder weet ik het ff niet meer. Sorry, als ik iemand vergeten ben.

Hier vandaag weer bij mijn moeder geweest. JA vanmorgen eerst lekker gezwommen met Wayne. Er was voor het eerst een papa mee, maar die gaf in het zwembad te kennen, dat het in de dameskleedruimte wel een kippenhok leek. Aangezien we er aardig op los kletsen daar. En ja de baby's doen dan ook mee op hun manier..
    Maar wel grappig om dat zo te horen

Vandaag bij mijn moeder geweest, was weer gezellig. Vanmiddag samen even boodschappen gehaald. Er is gister een nieuwe winkel van Super de Boer hier in de stad geopend. Groot, en lekker ruim! En veel keuze.. Echt heel fijn. En er stond een poffertjeskraam, die voor de gelegenheid gratis poffertjes uitdeelde. Nou dat laat ik me geen 2 keer zeggen..

Nou eigenlijk weinig bijzonders dus vandaag..

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Boni en Simone thanks voor jullie berichtjes op de site! Lief. :D

Zijn er nog meer ontzettend beweeglijke baby's in bed?
    Jochem kruipt namelijk heel zijn bed rond. Geloof dat ik hem weer een keer of 8 recht heb moeten leggen vannacht.
    Favoriet is op zijn zij liggen, helemaal overdwars.
    Met als gevolg dat zn benen uitsteken. :confused:

Enne.... vraagje voor de mama's met knullen.
    Zijn jullie ventjes ook al zo op onderzoek naar het piemeltje? :oops:
    Jochem kan er maar niet afblijven, vooral tijdens het verschonen niet echt handig. :evil:

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey meiden ben ik weer... Ff bijlezen hoor..

en een update van hier.. met ed en dani gaat het beter gelukkig. Dani wil weer spelen en zo dus het gaat de goeie kant op :D eindelijk

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    HIer ook een beweeglijk meisje in bed, maar gelukkig helpt het slaapzakje goed daartegen. Maar we moeten hem nu overdag ook aandoen, anders ligt ze overdwars in bed idd. En dan gaat ze met haar voetjes tegen de spijlen slaan, haha. Lekker lawaai maken dus. Dan komt er van slapen weinig.. :(

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Fijn Esjuh! Is inderdaad een hardnekkige griep dit jaar!
    Zelf gelukkig nog geen last van gehad, misschien helpt de griepprik dit jaar echt.. :)

10. @ Corina, ja Wayne blijft ook niet echt meer liggen in bed zoals ik hem neergelegd heb. Hij kruipt meestal naar boven toe. Met zijn hoofdje helemaal tegen het hoofdeind aan. En soms ook dwars.. Of hij draait op zijn buik.
    Meestal ga ik kijken voordat ik ga slapen, en dan moet ik hem negen van de tien keer weer terug leggen.

Ja en dat piemeltje is idd interessant. Hij zit er tijdens het verschonen ook veel aan. Knijpt soms ook weleens in dat handeltje daar. Wat mij nogal pijnlijk lijkt..
    En dinsdag zat hij in bad. Toen zag hij het ineens.. Wilde hij ernaartoe, dus hij dook naar beneden, alleen dan kwam hij met zijn gezichtje in het water.

Was wel een komisch gezicht.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha zie het helemaal voor me. Wayne onder water...
    Jasmijn heeft natuurlijk geen piemeltje, maar kan onder de bv mijn borsten ook zo onderzoeken, inclusief knijpen.. :(

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha Wayne heeft zn piemeltje dus ook al ontdekt.
    Ja Jochem pakt er in bad ook vaak naar. :)

Jochem heeft ook een slaapzak, een combi sleeper. Maar toch ligt hij in de vreemste houdingen. Dan weer z'n benen omhoog, dan weer tussen de speilen. Vannacht werd hij er ook steeds wakker van. Misschien combinatie met zn tandje ofzo :(

Jeetje Cynthia, geen leuke dag gehad.
    Zijn altijd moeilijke momenten.

Buddy fijn dat je 2 mannetjes weer beter zijn

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Dani ligt ook niet stil haha.. wordt altijd overdwars wakker in zijn bedje.

Op hoeveel flessen zitten jullie kleintjes nu? Dani laat steeds meer staan van zijn laatste fles maar is wel al een uur eerder als normaal smorgens aan het spoken.. niet dat hij dan al honger heeft maar hij slaapt niet meer echt door tot 7 uur.

14. @ Esjuh, Wayne krijgt nog maar 2 flessen. 's Morgens als ontbijt krijgt hij een bordje pap, gemaakt van 180cc water, 6 scheppen voeding, en dan Bambix.

En 's middags krijgt hij nog maar 120cc melk, na zijn broodje.

En 's avonds om half negen krijgt Wayne nog 1 papfles.

Daarop gaat hij dan door tot de andere morgen 8uur/half negen..

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier sinds afgelopen zaterdag nog 3x bv op de dag:
    7.30 bv
    10.00 fruithap
    12.00 boterham (meestal nu 1,5 boterham)
    14.30 bv
    16.00/16.30 tussendoortje (koekje/rijstwafel)
    18.00 avondeten (groentehap en toetje)
    21.00 bv

Daarna slaapt ze tot zeven uur 's ochtends. Gaat dus heel goed nu met het nieuwe schema.

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jochem krijgt bijna geen flessen meer. Alleen di en do als ik thuis ben, doe ik het nog 's ochtends in bed. Anders krijgt hij een bordje pap.
    Soms bij zijn brood tussen de middag nog opvolgmelk, maar ook vaak al gewone melk.

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier wordt het knijpen en betasten van z'n piemeltje juist weer minder. Een maand geleden kon ik niet normaal meer een luier verschonen. 8)

Boni....mooi schema.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Corina, tygho heeft z'n pietie(zo noem ik et gevalletje :)) ook al ontdekt hahaha
    Ik moest zoooo hard lachen de eerste keer dattie em in de gaten kreeg :)

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja hier de eerste keer ook zo ontzettend gelachen. Is hier nu ook al een aantal weken, maar het word steeds erger geloof ik
    Maar nu sinds het verschonen nog vaker is, vind ik het minder leuk.
    Zodra die luier opengaat, zit hij er al met zn hand bij. :)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tygho krijgt nog 3 flessen en soms zelfs 4 :confused:
    Maar dan wel met minder erin hoor, 120 cc bij het eten (brood en warm) en 2x 180 nog sochtends en savonds..

Deel Deze Pagina