April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier op Wie is de mol aan het kijken

2. ja is ook zo.
    als het goed gaat is het goed toch!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    daar ben ik weer ff...
    was ff op de bank gegaan maar kan niet stilzitten hahaha... en heb echt geen zin om iets te doen :)

Nog iemand aanwezig hier?

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ja zit hier ff een nieuwe internetpagina voor Hannah in elkaar aan het zetten. Ben bijna klaar,moet nu alleen nog 40 foto's toevoegen. Voor elke week 1 ;)

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Check mijn onderschrift. Ik heb een nieuwe website voor haar gemaakt: een weblog. Nu nog ff die foto's toevoegen en dan is hij klaar. De oude site gaat dan weg omdat hij veel ruimte opslokt. Er komt nu een linkje naar deze pagina.

Tip: iedereen die een gmail account heeft kan een weblog aanmaken bij deze site en helemaal gratis!

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik ga naar bed, truste!

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ook hier een heel stil jongetje :D Roel ligt ook 's morgens nog hetzelfde als de avond ervoor. :D

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb heel snel ff gespiekt maar ziet er mooi uit.

Heb eerder ook bij blogspot een weblog gehad. Maar heb nu helemaal mn eigen site op www.belshof.net .

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Booky ja het voelt heel raar het gips eraf. Ik dacht dat ik hem soort weer helemaal kon bewegen, maar ik kan hem heel slecht bewegen, hij zit soort vast. En ook vind ik het een beetje eng. Ryan optillen met het gips deed ik echt zo makkelijk, maar nu durf ik het soort niet. Ben nu al in een stressbal aan het knijpen, soort van trainen!?

Boni wat leuk zeg schaapjes. Krijg je straks dan ook lammetjes?

Corina hier precies hetzelfde. Echt een klein drukte makertje in bed. Iedere avond voordat ik na bed ga moet ik hem opnieuw instoppen. De ene keer ligt hij bij het voeteneind, dan weer overdwars, maar de laatste tijd wel altijd op zijn buik of op zijn zij, dus als ik hem goed leg dan leg ik hem ook altijd op zijn buikje.
    En wat betreft je vraag, Ryan had hem gisteren in ene keer voor het eerst vast, vond het toch wel een apart gezicht.

Esjuh fijn dat het beter gaat met Dani.

Nou boni hier haalt het slaapzakje voor het bewegen weinig uit. Hij staat zo af en toe met zijn slaapzak aan in bed.

Esjuh ik zit nog maar op 1 echte volle fles. Dat is zijn ochtendfles met bambix. s'Middags bij zijn brood krijgt hij volle melk en zijn avond fles krijgt hij niet meer.

Ons schema ziet er nu zo uit
    08.30 240 water 8 schepjes + 4 bambix
    10.45 fruit
    13.00 1 a 2 boterhammen en een glas volle melk
    15.30 120 roosvicee + nijntje koekje
    18.00 / 18.30 groente en zo'n 150 cc yogurt
    En hij gaat rond 20.00 naar bed en komt er om 08.30 uit.

Corina ik zie dat ik idd dat ik het zo'n beetje hetzelfde als jou doe. 5 eetmomenten, zie mijn schema.

Leuke Wayne spam weer.

10. goeiemorgen!

11. ik ga er eerst maar 1 fruit geven, ik zat net een cracker te eten en ze zit zo te smekken! haha
    en dan kan ze lekker ff trug naar bed!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!
    Hier spreekt een gelukkige mama :D
    Tygho heeft geslapen van half 8, tot half 11 flesje gegeven(maar 60cc gedronken) en daarna tot 6!
    Heb Tygho vanacht 1x gehoord en hij is zelf weer gaan slapen!
    En het enige dat ik heb gedaan is zn kleine lampje aangelaten.
    YESYESYESYES Ik hoop zooooo dat dit DE oplossing is :D
    Nou dan ga ik me snel aankleden, ondanks de regen ga ik met een vriendin en de kinders shoppen in Doetinchem :D
    Tot vanmiddag!

13. Ow missc wat lekker zeg!
    Nu je het zegt, hier brandt ook een klein lampje, althans...er zit een lampje in de babyfoon en die staat vlak naast dr bedje!
    Hoop dat het gaat werken zo voor jullie!
    Shopse vandaag!
    (ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!)

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Leuk Cynthia, shoppen! Ik heb ook zin om te gaan shoppen. Lekker dat Tygho zo goed geslapen heeft! Misschien is dat lampje dan inderdaad de oplossing.

Is wel goed denk ik dat je in een stressbal knijpt Isra. Je pols heeft zo lang in dat gips gezeten natuurlijk. De spieren zijn niet meer zo sterk als voorheen. Is vast snel weer helemaal oke.

Ik ga nu even naar het winkelcentrum. Heb vanmiddag een verjaardag en moet nog een cadeautje kopen. Roel gaat even naar mn moeder.

15. Goedemorgen.

@ Miss.. Wat een lekkere nacht idd.. Hopen dat dat idd de oplossing is.. Wayne heeft altijd een stopcontact lampje aan op zijn kamer 's nachts.. Wij noemden dat thuis altijd een toverlampje. Veel shopplezier vandaag..

Nou vanmorgen hier al naar de winkel geweest, voor de boodschappen. Gelijk eten gehaald voor morgen en zondag.. Hoef ik er morgen niet persee uit.

Vorige week, heb ik met mijn moeder in de stad een broodje gegeten. Een broodje Hawai. Gewoon een pistoletje met ham/kaas en ananas. En dat even in de oven. Nou dat was lekker, maar dat kan je natuurlijk zelf ook maken. Dus dat eet ik morgen.. En voor de zondag heb ik maar weer een pizzaatje gehaald.

Lekker makkelijk..

Straks komt de buurvrouw weer een tas met kleertjes brengen voor Wayne.. Ben benieuwd wat ertussen zit... Ze had het erover dat er ook skipakjes tussen zitten.. Nou ben beniewd..

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Corina:
    Thomas van mij was ook altijd zo druk in zijn bed. Lag inderdaad ook wel een paar keer per nacht vast overdwars. Ik heb sinds die tijd een lange slaapzak en die stop ik in onder het matras, en als ik toevallig een kort slaapzakje heb naai ik aan de onderkant lintje vast. Ze kunnen niet meer wandelen door hun bed maar ze kunnen nog wel op hun buik slapen. Maar het help hier zooooo goed. Ben niet meer eruit gehoeven sinds die tijd. Ze worden er zo rustig van.

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hoe bedoel je dat met dat lintje Tinkerbel? Bind je de slaapzak dan aan het bedje?

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    waar is je kind nog veilig zou je bijna zeggen :(:(

DENDERMONDE - Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag vijf doden gevallen. Het zou gaan om twee volwassenen en drie kinderen.

Er zouden twintig kinderen gewond zijn geraakt. Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De politie is massaal uitgerukt.

Ook is een helikopter ingezet. De dader zou op de vlucht zijn. Volgens het eerste signalement was zijn gezicht zwartwit geschminkt.

Het drama speelde zich af in kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat. In het gebouw is ook een naschoolse opvang: De Rakkertjes. Sint-Gillis ligt tussen Brussel en Gent.

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hoi trouwens!

Meiden bedankt voor jullie antwoord betreft de flessen. Hier zal de laatste fles snel komen te vervallen denk ik zo.

Miss lekker zo'n nacht en lekker shoppen vandaag!

Uhmm verder weet ik het niet echt meer sorry.. zat zo met dat bericht in me hoofd

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een idioot! Wie doet nou zoiets...

Deel Deze Pagina