Ik las net op een ander forum (daar zit ook een Blegische op) dat er één leidster en één kindje dood is. Een ander kindje lag kritiek en dat is net ook overleden.
Ja klopt marleen.. dat hadden ze net aangepast op nu.nl.. Het blijft vreselijk Die ouders.. die leidsters die kindjes die alles hebben gezien pfff moet er niet aan denken.
DENDERMONDE - Een man heeft vrijdag twee baby's en een medewerkster doodgestoken en tien kinderen verwond in een kinderdagverblijf in deelgemeente Sint-Gillis in het Vlaamse gemeente Dendermonde. Twee van de gewonde kinderen zijn zeer zwaar gewond, vier zijn ernstig gewond en vier zijn lichtgewond. Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie in Sint-Gillis.
een hele knappe hihi zal zo eens kijken of ik wat kan spammen trouwens.. is ook wel weer even geleden he
Ben er ook weer.... Jeetje wat een gestoorde gek daar in Belgie. Zo zie je dat het eigenlijk overal kan gebeuren.
Gaat nu al weer aardig beter dan vanmorgen. Ik baal er alleen zo van dat ik me smorgens rot voel en savonds ok. Heb het liever andersom, dan ga ik gewoon met Hannah naar bed, wordt em nu dus ook niet. Maar ja. Heb net gedouched, jullie konden me zeker al ruiken . En voel me nu weer lekker opgefrist.
Pff ja zeg. Moet voor Hannah sommige dingen van 74 al weer in de kast leggen omdat het te strak of te klein is. Gaat écht hard! Net nog ff mijn babyalbum door zitten en kijken en ik had net zo'n postuur als Hannah. Zo grappig om te zien. En in het dagboekje van mijn moeder staat dat ik ook al zo'n harde stem had, net als Hannah. Zo grappig om te vergelijken ook
Nou, heb de hele website van Hannah nu over. Mag manlief vanavond onze eigen site afmaken: Hannah dr stukkie dr af en een linkje maken naar de nieuwe. Best leuk om te doen, maar et was ook zo weer klaar. Ga nu weer ff verder met de video van maand 1-3 ook héél leuk!
Ohhh lekker shoppen ik wil ook. Fijn dat Tygho zo goed geslapen heeft. Hopelijk is de oplossing heel simpel. Marleen lekker vrij vandaag? Ja Esjuh verschrikkelijk he, hoorde het ook net op de radio. Ik nog tot 20.00 en dan ook weekend. Vanavond naar Nick en Simon. Wel weer zin in een feestje Leuk Esjuh bowlen. Morgen komen mijn vrienden van ons bij ons eten en daarna gezellig een spelletje doen. Aaah wat een lieve Dani spam.
Word vast een gezellig weekend Isra. Buddy, voor jullie ook vast. Gezellig hoor gaan bowlen. Heb net ook weer iets hoor. Bel net naar de Bel&Win van Ouders van Nu, en heb wat gewonnen. Een waardecheque van 350,- van Canvas Holidays Alleen hadden ze geen adresgegeven bij mijn telefoonnummer. Dus kreeg ik een code, waar ik op een site mijn gegevens achter kon laten. Maar was totaal overrompeld en had dus geen pen bij de hand. En heb die code dus niet op kunnen schrijven en door de vreugde ook niet onthouden. Ezel! Heb nu maar gelijk een mailtje gestuurd naar Ouders van Nu. Hopelijk word het nog wat.