April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh leuk Simone! Handig ook dat je meiden allebei een eigen kamer hebben daar.

2. ja idd wel lekker...
    ben alleen wel bang dat mn schoonouders dan bij 1 kick al dr kamer opvliegen!
    Dus ff duidelijkheid scheppen denk als we daar zijn!

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Boni gefeliciteerd met Jasmijn d'r 9 maanden!

Lekker Simone een weekje CPen. :)
    Wij gaan 's maandags dan voor een weekje weg.
    Enne.... mooie foon.

Marleen, ik doe een zwemluier bij Jochem aan en een mooie zwembroek erover. Vind die luiers niet zo mooi. ;)

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ok Isra ik kom even langs Lopik, Marleen zal ik jou eerst even ophalen :). Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn :whistle:.

Marleen ik heb ook een zwembroekje over de luier heen. Alleen omdat ik het leuker vind!

Ahh jammer Ingrid, misschien krijg je wel zo'n ontbijtservice ;).

Alle kindje die een maandje ouder zijn van harte (heel erg maar ik vergeet het soms gewoon :(. Daarom maar even op deze manier :oops:)

Lekker Simone een weekendje CP :D. Heerlijk. Wij gaan volgende week vrijdag een weekendje naar Landal, we kijken er al helemaal naar uit heerlijk! :D:D.

Gave mobiel Simone, super kleurtje ook, helemaal goed :)

Ben benieuwd vannacht Missc. Hopen op een goede nacht weer. Mats ligt er net pas in :(. Waren nog even ergens op visite geweest, super leuk. Voordeel is dat de fles (210 + 7 schepjes) er prima in ging op 40cc na. Ben benieuwd...

Lekker Corina ook al een lekker weekje in het vooruizicht :D:D

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Corina.....het zal toch niet zo zijn dat je er nu naast grijpt. Ben benieuwd naar hun reactie.

Isra....je zult al wel lekker aan het swingen zijn. Kom maar op met je verhalen.

Simone....leuke foon. En super dat Luna het eten nu goed door heeft. Ben benieuwd naar tiroler luna.
    Lekker vooruitzicht CP.

Missco...lekker ingeslagen lees ik wel weer. Altijd fijn.

Ingrid...dan regelt hij nu vast wat extra's :)

Booky...op naar weer een goede nachtrust.

Marleen...hier ook zwembroek erover, maar hoeft niet perse.

Nou hier blijven we een beetje aan het kwakkelen. Eva weer helemaal toppie, gisteravond isa koorts. (kon er natuurlijk op wachten)
    Ze speelt gelukkig wel en eet en drinkt ook normaal.
    Haal ik tijn vanmiddag uit bed......ook koorts. Ook hij is verder net zo wierig als anders en eet en drinkt gewoon. Maar het viel me wel op dat hij de laatste 2 dagen veel aan z'n oor zit tijdens drinken. HA gebeld en mocht om 17.00 nog langskomen. Rechts toch weer erg rood. Nu oordruppels meegekregen en kijken of dat voldoende is.
    Gelukkig slaapt hij er niet minder om.

Kwebbel

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Och Kwebbel alle kindjes moeten er aan geloven bij jullie. Gelukkig eten en drinken ze er niet minder om. Gelukkig slaapt hij goed. OP een goede nacht dus ook maar :D.

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat is het hier stil! Pagina 2400 komt al in zicht!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!

Hier weer een goede nacht gehad :D
    Tygho lag er om half 8 in, 9 uur ff wakker geweest en 90cc gedronken en toen weer gaan slapen tot 6uur vanmorgen. met het lampje aan!
    Ben niet zo'n fan van het om 6uur opstaan...maargoed steeds snachts eruit moeten is nog minder he!

Ben de draad ff kwijt weer qua terug lezen.

Isra? hoe was nick en simon?

Simone, mooie foon! en ben benieuwd naar het tirolerpakje!
    Hier doen we geen carnaval... ja alleen de katholieke basisschool :rolleyes:

Kwebbel, wat naar dat jullie zo aan het kwakkelen blijven met de kids :( beterschap, hopelijk zijn ze allemaal snel weer beter!

Uhm wat zwemluiers betreft, ik geloof dat het niet verplicht is er een zwembroekje oid overheen te doen maar kheb nog nooit een kindje in het zwembad gezien in alleen een zwemluier.
    Tygho heeft ook altijd een mooi zwembroekie eroverheen :D

Booky, hoe was de nacht?

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    We hebben Roel zn zwembroekje vanmorgen gepast en het kan nog net.

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Goed zo Tygho. Hier ook een prima nacht :).

KLeine man is nu een beetje hangerig. 38.9 koort, dus niet helemaal in z'n hummetje. Veel tegen papa en mama aanhangen en slapen en een beetje jammeren, arm ventje :(.

Isra hoe waren Nick & Simone? Leuk avondje gehad?

Haha wat goed dat het zwembroekje nog past kan ie die mooi aan :D

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    wat een rust hier..... Bookyman is werken, Mats ligt op bed haha.... Dus ff tijd voor internet :)

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Zal ik dan alleen naar de 2400 gaan?

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    nog 2...

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    nog 1..

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ook goeie morgen zeg!

Ik krijg al de hele dag geen meldingen van de forums waar ik lid van ben. En wat blijkt? Het is hier gewoon stil. D8 al dat het aan mij lag ;)

17. Tis hier over het algemeen doordeweeks drukker dan in het weekend. Logisch ook.
    Veel mensen gebruiken het weekend om echt gezinnendingen te doen.

Voor mij maakt het nu weinig verschil, Ingman heeft weekenddienst..

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo ben weer thuis, net ff lekker met Tygho op de fiets naar het voetbalveld geweest.
    Er was lopathon, en er is zo'n 4000 euro opgehaald voor de vereniging :D
    Harmen moest ook meelopen, 24 rondjes van 200 meter en we hebben dus ff gekeken.
    Nu ffies verder met mn wasjes weer en dan gaat harmen zo onze nieuwe douchegarnituur(zoals ze dat zo mooi noemen :)) ophangen :D
    Nou dames, ik ben er weer vandorie!

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen ja in september waren ze ook al in keer bij een feest bij ons in het dorp, dus het was de 2de keer. Het was super gezellig. Wel met gevolg dat ik een beetje brak ben vandaag.

Simone goed geregeld hoor. Idd slim met je voorkeuren. Ik heb wel is helemaal achter aan het park gezeten, het was 20 minuten lopen naar het plaza.
    Aaah ben benieuwd naar Luna in haar tiroler jurkje. Ik ga voor Ryan ook niet iets leuks kopen.

Jammer Booky en Marleen, heb jullie gisteren helemaal misgelopen. VOlgende keer even smsen okay waar jullie staan :)

Kwebbel beterschap met je ziekenboeg. Hopelijk knappen ze allemaal weer snel op.

Ahh Booky Mats ook niet zo fit. zielig hoor.
    Ik heb het hier ook met Ryan, dan denk ik het gaat weer goed, maar dan toch weer niet. Maar de nachten gaan hier gelukkig weer goed. Maar 2 gebroken nachten gehad.
    Enne gefeliciteerd he met je 2400ste bericht.

Nou ik krijg straks vrienden te eten, dus ga me eigen maar weer een beetje opbeuren. En het huis nog even snel een beetje aan kant maken.

Fijne avond allemaal.

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja is zeker logisch Ingrid dat mensen in het weekend met het gezin dingen ondernemen. Haha ik verveelde met een beetje want Bookyman was aan het werk :). En de kleine man lag te slapen. Hij is echt een klein beetje ziekjes, arm ventje. Dus veel slapen en lekker bij mama hangen. Drinken gaat ook erg moeizaam vandaag :(. Gelukkig heeft hij net een klein beetje gedronken 80cc en ik bied hem af en toe de (.)(.) aan. Volgens mij zit er nog maar heeeeeeeel weinig in maar die pakt ie wel goed. Naja alles wat ie binnen krijgt is meegenomen.
    Pff Bookyman is nu even thuis en om 20.00 uur moet ie weer aan het werk. Het is echt MEGAdruk deze maand. Naja volgende week lekker weekendje weg, kijk er nu al naar uit!

Deel Deze Pagina