Och sh*t Isra helemaal gemist nou we sms-en de volgende keer wel even! Knuffel aan Ryan, ook al niet helemaal topfit. Gelukkig gaan de nachten wel ok!
Wat rot dat Mats zich niet lekker voelt.. En Ryan ook al niet. Ik hoop dat ze snel opknappen. Is er bij jou ook carnaval Isra? Hier leeft carnaval helemaal niet. Wel even een foto van het Tirolerpakje spammen tegen die tijd he Simone! Wat gaat Esmee aantrekken? En jullie zelf?
Voor Esmee hoef ik nix te kopen, ze wil natuurlijk dr mega mindy pak aan! hhahahaha En wij zelf? ik heb nog geen idee! gewoon een bij elkaar geraapt zooitje altijd! Niet echt een soort pak ofzo!
Beterschap voor alle zieken kindjes, papa's of mama;s! Booky: van harte met pagina 2400! lekker hoor een weekendje landal!welk park? Isra: was het gezellig gister?! Marleen: fijn dat het zwembroekje nog past! Missc: goeie nacht gehad zeg! WOEHOE
Ben benieuwd naar de outfitspam van jullie allemaal Simone! Hier geen carnavalspakkie voor Mats, het leeft hier voor geen meter, haha. Nou Mats slaapt. Mannetje was bekaf, hij is echt niet lekker in orde. Drinken wil hij niet en veel huilen. Oooohh ik zou zo met hem willen ruilen dat ik me beroerd zou voelen en hij niet ..
Ik vergeet altijd alles en iedereen (zelfs m'n eigen zoon). Alle kindjes met een maandje erbij van harte!!
was maar n grapje hoor! Ik was t zelf ook vergeten, tis dat mn moeder een berichtje in Luna dr dagboek had getypt!
Nou daar was ik eindelijk weer. Paar drukke dagen achter de rug! Eerst ff bijlezen en reageren.. Isra, de schapen die we nu hebben zijn niet gedekt. Maar in het voorjaar krijgen we er drie bij die dat wel zijn, dus wie weet... Zou wel leuk zijn, lammetjes! Cynthia, fijn dat Tygho van donderdag op vrijdag zo goed heeft geslapen. Zou best kunnen dat een lampje zo helpt. Inderdaad een enorm rotbericht uit België. Wat een enorme gek heeft daar huisgehouden...Bah! Esjuh, zag het laatst ook bij de Prénatal, daar ben ik ook al opgeschoven voor haar kleding. 68 past nog wel maar als ik wat nieuws koop doe ik al 74, daar kan ze wat langer in. Jeetje, wat gaat het hard! En wat een briljante foto met die garnaal. Geweldig hoe hij kijkt haha. Vermanen, fijn dat het overdag wel wat beter gaat, nu 's ochtends nog.. Hee Corina, hoop dat je positief bericht krijgt van Ouders van Nu. Super, een cheque van EUR 350! Zag het al staan in het blad maar toch leuk als je dan hoort dat een bekende wint haha. Super, lekker gewinkeld Cynthia. Je bent goed geslaagd! Leuke foto Booky, wat een kerel zo al! Joehoe, Simone, hartstikke bedankt voor de felicitaties! Haha, zat al bij het lezen te wachten of iemand eraan zou denken . De rest ook bedankt! Leuke telefoon Simone! Kwebbel, beterschap. Zo kom je van het ene in het andere, vervelend. Hoop dat ze allemaal weer snel opknappen. 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Allemaal gefeliciteerd! Jeetje, Noelle is zelfs alweer 10 maanden. We gaan al aardig richting de grote 1....
Ik zag dat Boni al iets schreef over kledingmaten. Welke maat hebben de andere kindjes nu? Roel draagt nu voornamelijk maat 80. Maat 74 wordt echt al te klein. Ook draagt hij soms 86, maar dat is nog wat aan de grote kant. Ik heb nu dus al rompers maat 86/92 gekocht. Van sommige merken (o.a. van V&D) zijn de rompers 74/80 gewoon al te klein!
Wow zeg! Die groeit goed Marleen! Hier nog maat 68, maar ga als ik nu kleding ga kopen ook 74 halen net als Boni
Goed, ik ben weer bij. Er was in die twee dagen flink gekletst. Had zelf dus drukke dagen. Gisteren moest ik overdag gewoon werken. En 's avonds ben ik uit eten geweest met de directe collega's. We zijn met 7 man naar de Japanner geweest. En dat was echt héél erg lekker... en gezellig. Wel veel knoflook, maar gelukkig heeft boniman niet geklaagd haha. Vandaag zijn we de hele dag naar mijn moeder geweest. Toen we weer thuiswaren kwam er nog een vriend even langs en daarna was het al tijd om te eten. Dus dan is de dag zo voorbij. Nu zitten we lekker op de bank haha. Even bijkomen van een drukke week, we zijn alleen maandag samen 's avonds thuis geweest....
Oh ik hoor haar. Laatste voeding is nu meestal rond 9 uur. Ze is dus weer stipt op tijd haha Kom straks nog wel weer even piepen..
Oh nog even deze dan: 9 maanden! Hij is een beetje bewogen, flitser deed het niet, maar vind het een erg leuke blije foto...
Mooie foto Boni, wat een vrolijke meid! Hmmm de Japanner hmmmmmmm Marleen Mats heeft broekjes nog 68-74 en truitjes voornamelijk ook 74. Soms ook 80 maar dan moet ik de mouwen wel omslaan. Rompertje 74-80. Mats is niet zo super lang.
goeie morgen! Ik ben de 1e zie ik... het was hier om 7u weer dag! En dat na een nacht mnet veel wakker zijn! Esmee was weer allemaal aan t dromen en huilen in dr slaap. En mn collegaatje van vorige week was weer bezig met smsen midden in de nacht! Of ik mee ging stappen
vanmiddag hebben we n feestje, mn schoonmoeder was gister jarig, en omdat ik moest werken konden we er toen nie heen, Dus gaan we vanmiddag ff! Vanochtend gaan de meiden weer samen in bad, altijd in t weekend! Vinden ze zo gezellig!