Jochem draagt hier ook voornamelijk maat 80. Maat 74 kan soms nog wel, maar word echt te kort. Zelfs van sommige merken word 80 ook al wat te klein. Gisteren iets van mn moeder gehad in maat 98, wow.... das groot!
goeiemorgen! Hier een redelijke nacht. Tygho werd om kwart voor 5 wakker en zat helemaal onder de poep Wat hij de laatste dagen toch heeft... hij poept heel veel, maar heel dun! En veel natte scheetjes enzo... Gisteravond visite gehad, was erg gezellig Maar dan lig je er laat in en dan is 5 uur wel erg vroeg Gelukkig wou tygho nog wel ff slapen toen hij zn buikje weer gevuld had Vanmiddag gaan we dus naar mijn nicht en haar zoontje van 5maand Heb er zin in Dalijk eerst ff lekker douchen als Tygho mee wil werken Simone,Sab en Karin van harte met de vermaanddag van jullie kleine dondersteentjes! Tygho draagt hier nu 74 en heeeeeel soms 80(vesten enzo) hij is ook niet zo heel lang, 74 kan nog met gemak! Gelukkig, anders moest ik weer shoppen
Wayne zit ook al in 74/80. 74 gaat nog net. 80 zit beter.. Zijn truitjes zijn voornamelijk 80, en zijn broekjes 74. Als ik hem een broekje 80 aantrek, zakt ie zo van zijn kontje af.. Dat is echt nog te groot..
Goedemorgen.. Hier een goede nacht gehad. Alleen begon Wayne vannacht om half vier te huilen. Dus ben ik er ff naartoe gegaan. Lag hij op zijn buikje. Zonder iets tegen hem te zeggen heb ik hem weer op zijn ruggetje gelegd, daarna een aai over zijn bolletje, meneer Giraf in zijn handjes gegeven, en ben ik weer naar mijn eigen bed gegaan. Daarna niet meer gehoord. Ja pas om 8 uur vanmorgen. Toen was hij een beetje aan het snotteren. Gelijk maar Rinikind neusspray gedaan bij hem. Zodat hij wel lucht blijft houden. En ik geloof dat het wel helpt. Zelf ben ik ook niet fit.. Moe, hoofdpijn, ondanks mijn bril. Zal ook wel wat grieperig zijn.. Gaat wel weer over.. Vanmorgen toen Wayne in bed lag, ben ik ook nog ff op de bank gaan liggen. Heb nog ff geslapen ook. Wayne ligt nu lekker in de box te spelen.. Zometeen de tafel even dekken, dan gaan we samen een boterhammetje eten.
Boni, wat ee leuke foto van Jasmijn! lekker blij koppie Ingrid, fijn dat je en goeie nacht hebt gehad! Wij gaan ook ffies brood eten en dan gaat tygho naar bed en deze mama lekker onder de nieuwe wellness douche met 6 standen
goedemiddag, Hier ondanks Mats z'n ziek zijn een super nacht! Om 9.00 uur ben ik hem maar eens wakker gaan maken, verder helemaal niet gehoord . Gelukkig had hij dorst eerste fles 180cc (+6scheppen) was zo leeg. Daarna weer gaan slapen af en toe even wakker dan maakt ie een beetje geluid en valt dan weer in slaap. Hopen dat ie zich beter slaapt. Edit. Hij werd nu net wakker, en inn 4 grote golven kwam er weer een flinke lading terug . Temp. opgenomen die is nu 40.1 arme vent
Och arme Mats. Ook al ziek. Beterschap. Hier de temperatuur weer wat getemperd. Zat vanmiddag op 37.7. Gisteravond laatste zetpil gehad. Isa is weer koortsvrij. Vanmorgen met z'n allen maar eens een flinke wandeling door het bos gemaakt. Tijn draagt nog broekjes maat 68 en shirts 68 / 74. Eén valt wat ruimer dan het ander. Kwebbel
och arme mats Beterschap en een dikke knuffel voor jou knul! Kwebbel, fijn dat de temperatuur weer gedaald is
Marleen wij gaan altijd naar Ijsselstein en/of Montfoort carnavallen. Echt super leuk. Ik heb een heel leuk bijen pak, dus ik ga als bij en ik ga kijken of ik voor Ryan ook een inimini bijenpak kan krijgen, vind het wel leuk om hetzelfde te gaan. Ray gaat de ene keer wel mee en de andere keer niet. Maar die heeft een foute mannen pak, die hij al jaren aantrekt. Marleen hier wordt maat 74 ook al te klein, ik heb ook al veel kleertjes maat 80. Boni vind de foto van Jasmijn echt heel lief. Simone wij doen het ook altijd in het weekend met zijn 3tjes in bad. En vond het nu helemaal zo leuk want met mijn gipse arm heb ik het niet gedaan, maar zat ik gewoon op de badrand, maar nu ook weer lekker spetteren. Aaahh Booky je kleine man heeft het nu wel heel goed te pakken. 40.1 koorts arm mannetje. Een dikke knuffel van ons. Gelukkig ziet het er bij jou weer beter uit kwebbel. Ik ga de kleine man uit bed halen want die hoor ik kletsen, even een broodje eten en daarna even lekker naar buiten.
Leuk carnaval vieren. Een grote bij en een kleine bij Hier doen we ook veel aan carnaval. Eva gaat als mega-mindy, pippi en lieveheersbeest. Isa idem als eva en Tijn wordt een kleine dalmatier. Zal met de tijd wel spammen. Kwebbelman heeft altijd een beestenpak aan....konijn / beer etc en ik ga ook verschillend. Bij, pippi, lieveheersbeest, ook een bij elkaar geraapt mixje, stewardess, zuster etc etc. In ieder geval leeft het hier volop. Kwebbel
We hebben trouwens de foto van Tijn op canvas binnen 60 x 60 in sepia. Hij is echt GAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFF!
Zo.. Hier de lunch binnen.. Wayne heeft 2 boterhammen op. En daarna nog 90cc fles gedronken. Die heeft er dus een stevige lunch inzitten. Hopen dat hij straks lekker nog even gaat slapen. Gistermiddag wilde hij absoluut niet.. Was van 1 uur al wakker, en lag er gisteravond om half zeven pas in.. Carnaval leeft hier helemaal niet in het hoge noorden.. Soms vind ik dat wel jammer, maar aan de andere kant ook weer niet..
Leuk! Mijn moeder heeft voor Wayne ook een fotosessie geregeld. Weet nog niet wanneer.. Mijn moeder heeft toen ik 15 was een herseninfarct gehad. En daardoor heeft ze wat kleine handicaps opgelopen. Maar sinds een paar jaar kan ze 3 dagdelen per week, naar een soort opvang, ze krijgt daar een ochtend in de week een soort computerles, ze heeft leren msnen daar, en ze zijn nu bezig met Hyves.. En een ander dagdeel gaat ze schilderen, en weer een ander dagdeel gaat ze kaartjes maken. Ennieweej, bij diezelfde stichting, hebben ze dus ook een onderdeel fotografie, en die doen dus ook portret foto's enzo.. Daar heeft ze het dus geregeld. Ze moet alleen Wayne ff een keertje lenen.. Nou dat mag hoor.
Simone, vervelend dat Esmee nog steeds zo onrustig is in de slaap. Hoop dat dat snel over is.. Veel plezier bij je schoonmoeder! Cynthia, misschien weer een tandje op komst? Veel plezier met kraamschudden. Ingrid, hoop dat je snel weer opknapt. Het is een hardnekkige griep dit jaar Booky, hè vervelend zulke hoge koorts. Hoop dat het snel weer minder wordt, dikke knuf voor Mats! Kwebbel, mooie foto hoor! Hier in de buurt leeft carnaval redelijk, vooral in Oldenzaal (boeskoolstad) wordt er veel aan gedaan. Maar in onze woonplaats niet echt..
Cynthia, misschien idd een tandje op komst. Bij Jochem is het laatste weken heel erg geweest. Vorige week donderdag tand3 door, vandaag tand 4. Booky, dikke knuf voor Mats. Deze kant van Zeeland ook weinig carnaval, maar richting Sab wel. Daar leeft het enorm. Ben benieuwd naar carnaval spam Simone en Kwebbel tegen die tijd. Wow.... hij is geweldig Kwebbel! Lekker even een boswandeling met zn allen. Bij ons is het vanmiddag een strandwandeling geworden, ook erg lekker. Net nog even onder de zonnebank gekropen...... nog lekkerder. Hier vrijdag weer op de foto geweest bij AH. Kon het echt niet laten. Lan ze 4 febrauri ophalen, ben benieuwd! Jochem is ook weer verkoude,
Nou.. Wayne is nu echt verkouden. Ligt in bed, ingesmeerd met Luuf, uitje naast zijn bedje, en neusspray.. Lag er al om 6 uur in, hij wilde van alles maar niks.. Nu ligt hij te jengelen..