April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou lekker.. Wayne lag op zijn buik. Weer ff opgepakt en getroost.. Stopt ie zo'n lekkere snotduim in mijn mond.. Bah..

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    ;)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jumjum :)

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wat een druk weekend hebben we gehad zeg! Mijn buurman is aan het boren al het hele weekend. Van heel vroeg tot heeeeel laat, vrijdag is hij tot 23.30 bezig geweest. Klagen heeft geen zin, man snapt niet dat mijn zoontje dan al slaapt. Gisteren was het tot 21.30. En het leuke is dat alles met housse muziek moet, heb nu dat arme kind net op bed gelegd. Het is nu alweer een tijdje klaar, hoop dat het nu stil blijft. Gisteren werd Thomas om 21.00 wakker ervan, toen is hij nog even bij ons op geweest. Stomme buurman! Bah

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Arme Wayne. :( Dikke knuffel

Ben je goed mee met zo'n buurman tinkerbel. :evil:

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    #-o :pale: :)

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pff irritant! Hoop ook dat ie snel klaar is..

8. Nou lekkere buurman..
    Die had aan ons toch echt de verkeerde buren gehad...

9. Beterschap!

10. Nou daar ben je idd lekker mee zeg!

11. we zijn ook weer thuis van de verjaardag, en de kids slapen al weer
    Manlief voelt zich ineens nie lekker...dus die hangt wat op de bank...
    Gezellige boel dus hier in huis!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oohh kwebbel jou pakjes klinken ook wel heel leuk voor de carnaval. Ben vooral nieuwsgierig naar Tijn zijn dalmatierpak, lijkt me wel heel lief en schattig om zijn klein mannetje in zo'n pak te zien. Ik zou ons tzt ook even spammen.
    En wat is je doek mooi geworden zeg.

Aaah arme Jochem ook weer verkouden. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Tinkerbel je mag toch vriendelijk vragen aan je buurman of hij misschien om 21.00 zou willen ophouden met boren en house muziek draaien. Ik snap sowieso niet dat hij dat zelf niet inziet. Je hebt toch ook rekening te houden met je buren. Ik geloof toch echt wel dat ik er wat van zal gaan zeggen.

13. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hey, check deze site eens. Dan kan je zien wat je kan doen er aan.

http://huis-en-tuin.infonu.nl/wonen/207 ... t-kan.html

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Er zit al een hele geschiedenis achter met mijn buurman. We hebben al meerdere keren met hem proberen te praten, hij is gewoon niet voor rede vatbaar. We moeten genieten van het leven volgens hem. Het is al bijna een keer heel erg uit de hand gelopen tussen hem en mijn man. Het andere probleem is dat de andere buren geen kinderen hebben en die klagen dus nooit. Aan de andere kant van zijn huis wonen 2 turkse mensen die geen nederlands spreken, dus die zullen ook niet klagen. Maar het goeie nieuws is dat hun hun huis te koop hebben gezet, en we hopen gewoon dat er een gezin komt wonen, met zijn 2 en sta je veel sterker.

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    goede morgen,

Yes yes Mats is helemaal koortsvrij! :whistle:. Wat gaat dat snel bij die kleintjes. Gisteren nog 40 graden vanochtend 37.0 graden :D:D. Weer super geslapen vannacht van half acht tot 8.00 vanochtend :D:D. En dat terwijl hij gister de hele dag ook zo'n beetje geslapen had.

Pff lekker zulke buren Tinkerbel, waardeloos is dat!

Ben benieuwd t.z.t. naar de carnalvalspaktjes, de bijtjes, de mega mindy's, een kleine Dalmatier en een tiroler meisje :)

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo, hier het weekend ook al weer overleefd.
    Heb vanmorgen wel uitgeslapen tot 7 uur ;) manlief ging fietsen en ontbijt dan onderweg :/ Dus niet gezellig samen aan tafel. Nou, dan kan ik een uurtje blijven liggen nu ik me toch nog niet geweldig voel.
    Vanmorgen dus lekker met Hannah onder de douche geweest.

Vandaag helaas wel weer werken. Maar het gaat wel goed. Net al met de was in de weer geweest en ff de badkamer gedaan. Dus ik ben weer op schema;) Nu ff rustig achter de pc.

Ik heb zaterdag ff met manlief naar het bedje van Hannah gekeken. Ik met mijn domme hoofd had tóch wat gaatjes over het hoofd gezien dus. Het bedje kan dus op 3 standen en staat nu helemaal naar beneden. Wel een fijn idee want ze begon al een beetje zich op te duwen en zo ben ik het voor dat ze straks uit dr bed kukelt als ik er niet bij ben.

Toch gaat ze straks naar het andere ledikantje maar die ga ik eerst even verven. Ik wil voor haar een kamer maken met dieren. Beetje soort ark van Noach. Via eci een meetlint gekocht die je kan borduren met dus de ark van noach. Maar haar bedje wordt een olifant, want het hoofd en voeteneind zijn dicht. Ik heb een grotere kast dan ze nu heeft maar daar zijn de deuren van beschadigd. Die ga ik verven met 2 giraffen erop die hun nek om elkaar hebben en elkaar kussen ;) Leuke ideetjes dus. En als we weer eens naar ikea gaan dan sla ik allemaal dieren knuffels. Leuke ideetjes dus. Maar ik ga eerst ff de schuurmachine bietsen bij opa en oma;)

17. Goedemorgen..

Hier ook een redelijke nacht gehad.. Wayne heeft wel goed geslapen.. Ging gister om half negen slapen. Tot vanmorgen 7 uur.. Vroeg voor zijn doen, maarja.. Hij is helemaal een beetje uit zijn doen. De verkoudheid lijkt alweer minder.

Hij jengelt wel sneller dan ik van hem gewend ben. Daaraan kan ik goed merken dat hij zich niet lekker voelt.. Hij is echt een beetje hangerig.. Maarja. Gaat wel weer over..
    Vandaag hou ik hem een dagje binnen. Ff niet naar de winkel, gewoon lekker uitzieken..

Morgen moeten we met Wayne weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. OF hij inmiddels de 10kg bereikt heeft..

Hij heeft net een beetje diksap op.. Drinken uit een tuitbeker gaat prima, zolang mama maar helpt.. Hij drinkt nog steeds niet zelf.. Als ik zijn beker voor hem zet, gaat hij alleen maar spelen, en beland dat ding tig keer op de grond..

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Booky: wat fijn dat de koort gezakt is bij Mats. Dat is inderdaad snel gegaan. Heerlijk dat hij zo goed geslapen heeft vannacht!

@Vermanen: Je moet dus aan het klussen zie ik. En dan bedoel ik ook echt klussen :)

@Tinkerbel: Wat een toestand met je buurman. Lastig hoor, als je zo iemand naast je hebt wonen.

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wij zijn vanmorgen voor het eerst naar het zwembad geweest. Mijn man is vandaag ook vrij en die heeft met Roel babygezwommen (wat een raar woord?). Ik heb op de kant zitten kijken want er mag maar één ouder mee het water in. Roel vond het geweldig! Hij was echt aan het schaterlachen. Is dus wel voor herhaling vatbaar.

Deel Deze Pagina