TInkerbel echt vervelend zo'n buurman. Kan je ook geen aanklacht indienen wegens geluidsoverlast. Volgens mij mag je na een bepaalde tijd toch geen herrie meer maken?! Booky wat goed om te horen dat Mats weer koortsvrij is. Het slapen heeft hem waarschijnlijk goed gedaan. Nou vermanen heer hoor een uurtje langer blijven liggen. Haha en toch nog een extra gaatje in Hannah haar bedje, wel fijn dat hij nu helemaal beneden staat. En ik ben zeer benieuwd naar Hannah haar kamertje als die helemaal af is. Het klinkt iig al erg leuk. Marleen wat leuk dat het zo'n succes was het babyzwemmen. Heb je nog foto's gemaakt? Ben daar namelijk erg benieuwd naar.
@Isra: Foto's maken ging niet zo goed. Ik had mn compactcamera meegenomen maar de flitser werkte niet zo ver. Het zijn dus veel te donkere foto's. Er is er één wel goed, maar die wil ik niet hier neerzetten.
Vergeet ik helemaal te reageren nog. @ Tinkerbel, is echt heel erg balen dat overlast van je buurman. Maar volgens mij kan je daar je wijkagent over raadplegen hoor! Hebben wij hier ook gedaan toen we er net woonden. Toen hadden mensen een doberman en die lieten ze gewoon los lopen. Vind ik heel erg gevaarlijk. Het is en blijft een hond en als hij je niet kent en je doet iets raars in zijn ogen kan hij zomaar bijten. Daarnaast wonen we in een woonerf en moeten honden altijd aangelijnd. Anyway, de wijkagent is langsgeweest en ze hebben een boete gekregen. Hij kwam namelijk langs toen die hond weer zonder begeleiding rondrende... @ Marleen, wat voor foto's maak jij wel niet als je ze hier niet wil neerzetten? Maak je ons wel nieuwsgierig mee Leuk dat het babyzwemmen goed bevallen is door beide mannen dan @ Ingrid, ik zou idd gewoon een dagje binnenblijven. Kan Wayne lekker ff uitzieken. En Hannah was ook sneller jengelig toen ze ziek was. Nu is dat ook weer over. @ Booky, super dat Mats weer koortsvrij is! Dat is zeker snel gegaan. Heeft hier écht 23 uur geduurd.
Ohja, wou ook nog wat nieuws vertellen: Hannah heeft net op de po gepoept! Die had volgens mij wel door dat dat een stuk makkelijker gaat dan in de luier. Ze zat er nog niet koud op of daar ging ze! Daarna zat ze wel ff raar te kijken. Ze verwachtte zeker een warm gevoel aan haar billen zoals in de luier
heej dames, kom me ff snel melden! Ben vanochtend al op de shop geweest nadat ik Esmee naar school had gebracht! Ff voor allebei de meiden wat truitjes gescoord! Voor Luna bij de zeeman....je raad het nooit....3 shirtjes van 0,75ct per stuk! Ze waren eigenlijk 2,49 maar kreeg 75%korting! En bij Hema en v&d ook nog geslaagd! @Booky: gleukkig dat mats vd koorts af is! @Marleen: Leuk babyzwemmen! Ik ga in Center parcs ook met Luna! Kga nu ff snel de ramen zemen achter buiten, tis heerlijk nu! Tot later xx
Booky....fijn dat Mats weer koortsvrij is. Zo snel ze het kunnen krijgen zo snel kan het ook weer verdwijnen gelukkig. Marleen....leuk dat babyzwemmen zo geslaagd is. Vermanen....leuk idee met de olifant en giraffen. Isra.....heb je een babybij gescoord? Leuk hoor samen "bij" zijn. Leuk straks bijen-spam
Simone...altijd goed vor zo weinig kleding inslaan. Geen geld zeg! Als Tijn straks de slaap uit heeft wil ik even met hem een stukje op de fiets. Ga ik zomaar met drie kinderen fietsen *lees trots*
@Isra @Vermanen: Ik ben bang voor wraak. Ik moet mijn man ook echt tegen houden, die zou het liefst zijn kop eraf rukken. Ach, we kunnen er alleen maar van dromen dat hij miscchien ooit gaat verhuizen. Als ik er geld voor had zou ik zelf gaan. Komt wel goed, 10 feb weer de staatsloterij! ha ha
Wauw Vermanen jullie mogen lekker aan het werk voor het kamertje! Klinkt wel erg leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat. Mats heeft hier ook 2 dagen koorts gehad. En gisteravond om half acht was het nog 39.9 en de volgende dag foetsie . Zo Simone dat is goedkoop shoppen Zeem ze! Tis idd lekker weer, kga zo maar even een rondje lopen met Mats & Xantos. OOh Kwebbel wat leuk met drie kindjes fietsen . Veel plezier! Tinkerbel ik zou voor je duimen de 10e
Hè hè daar ben ik weer. Heb er een ochtendje werken opzitten. Jasmijn was nog even wakker maar ligt nu in bed (ik hoor haar nog wel over de babyfoon maar heb goede hoop dat ze zo in slaap gaat vallen ) Booky, fijn dat de koorts van Mats weer helemaal over is. Dat is inderdaad snel gegaan gelukkig. Zo zie je maar dat slapen toch het beste helpt.. Vermanen, mooi dat het bedje toch omlaag kan . Ben erg benieuwd naar Hannah's nieuwe kamer. Wel foto's maken straks! Ingrid, hoop dat Wayne snel weer helemaal in orde is. Ben benieuwd naar zn CB-score. Marleen, leuk, babyzwemmen. Als ik het goed begrijp was het echt met zo'n groep? Willen wij ook nog een keertje doen.. heb de zwemluiers al liggen (van vrienden gekregen, want hun dochtertje waren ze te klein geworden). Jammer van de foto's.. Jeetje Hannah is er vroeg bij op de po. Hier nog gewoon in de luier haha (en het liefst eentje die ze net om heeft).. Simone, lekker shoppen. Moet hier ook, want ze groeit flink. Alle broekjes worden echt te kort.. Maar voor die prijsjes is het nog leuk! Kwebbel, leuk met 3 kids fietsen. Ga zo langzamerhand ook eens op zoek naar een andere fiets... op mijn huidige fiets kan/mag gee n kinderzitje.
Nou ga zo ff koken. Wil vandaag hachee maken. Eerste keer dus ben benieuwd of het eetbaar is vanavond :-D
LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Van harte gefeliciteerd!
Zag het opeens in je onderschrift Booky... Het vlees voor de hachee staat op, alles is gesneden dus nu is het nog een kwestie van alles in de pan zo en pruttelen maar... Lijkt altijd veel werk maar duurt vooral lang. Als het eenmaal opstaat heb je er geen omkijken meer naar. En dan straks nog hutspot erbij maken, heerlijk!
Thnx Boni, Damian ook van harte met je 9 maandjes! Is ook zo idd als het eenmaal in de pan zit en opstaat is het een kwestie van wachten. Hmm wel lekker hoor. Kleine man ligt weer in bed, hij is nu aan het babbelen tegen z'n slapie denk ik
Kindjes die alweer een maand erbij hebben van harte. Weet iemand hoe het met Ladi en Ben gaat. Nou hier even heerlijk een klein stukje gefietst Hij vond het leuk