Hoe ging het met 3 kindjes fietsen Kwebbel? Wat voel je je dan rijk heh denk ik . Geen idee hoe het met Ladi, Ben & hummeltje is... Sowieso jammer dat alle zwangere aprilmama's niet meer komen hier . Ik spiek soms wel even op andere topics om toch een klein beetje op de hoogte te blijven
oeps en Ben natuurlijk ook van harte, zie daarom kan ik beter geen namen noemen. Ik vergeet altijd de helft . Super Kwebbel dat het leuk was. Ik kan me je gevoel een beetje voorstellen, ik voel me ook super rijk met onze grote man
Leuke foto Kwebbel! En het is inderdaad grote rijkdom, die kindjes. Laat je weer zien wat nu werkelijk belangrijk is in het leven... Net nog wel gelachen. Jasmijn moest niezen (ze is wat verkouden, last van een loopneusje) en blies daarbij een mooie bel uit haar neus haha. Ze zat er zelf helemaal verbaasd bij te kijken 8-[
BOOKY EN CHELLEKE van harte met het vermaanddagje van jullie kids! Ja idd jammer dat er geen zwangere mama's meer hier kletsen.... Nou heb alles buiten gezeemd, binnen gestofd en gezogen en de wc uitgedaan. Nu vind ik t wel prima, ga ff met esmee naar buiten... Mss nog wat vuiltjes plukken, vind Esmee altijd leuk om te doen!
Zoo.. Alles weer aan kant.. Wayne heeft vanmiddag alweer 2 boterhammetjes op.. Tjonge dat wordt nog eens een grote eter.. Daarna nog wat melk, en om half twee lag hij in bed. Tot drie uur.. Ondertussen dat hij lag te slapen een hele berg strijk weggewerkt. Hij "lijkt" stukken opgeknapt hoor, maar ja.. ik zet lijkt ff tussen haakjes. Want het kan bedrog zijn.. Dat ie vanavond ineens weer minder wordt. Maar nu snottert hij nog wel een beetje, maar hij kijkt al niet mee zo lodderig uit zijn oogjes.. Net heeft hij met smaak een Nijntje bisquitje gegeten, werd zelfs boos dat ik het laatste stukje uit zijn handjes pakte, en hem daar nog ff mee hielp. Daarna wat thee... Niet veel. het werkt nog niet echt met hem, met een tuitbeker.
Marleen ik kan me voorstellen dat je TE persoonlijke foto's hier niet wil neerzetten. Had je niet dat je lens besloeg, dat heb ik namelijk een keer gehad met mijn compact camera. Nou vermanen dat klinkt goed dat Hannah ook al op het potje heeft gepoept. Simone ook weer goed geslaagd met shoppen. Kwebbel nee nog niks kunnen scoren, ga straks zoeken. Hoe is het fietsen gegaan met zijn drieen? Vond Tijn het leuk. Nou tinkerbel ik duim voor je dat je op 10 feb wat geluk hebt zodat je kunt gaan verhuizen. Boni jammie jammie hachee. Oohh krijg daar nu ook trek in. Kunnen we niet bij jou komen eten vanavond? Ik ga denk donderdag hachee maken. Wij eten het altijd met rijst. Ahh wat een lieve spam kwebbel, zo te zien ging het goed. Voor diegene die al fietsen, hoe lang fietsen jullie als jullie net gaan fietsen met de kleintjes? Alle 9vermaandag kindjes gefeliciteerd. Vind het ook jammer ja dat alle zwangere april mama's niet meer komen. Ben benieuwd hoe het met de kindjes gaat, maar ook met de zwangere mama's. Ik spiek soms ook nog wel is op andere topics om een beetje op te hoogte te blijven. Ik voel me ook SUPER RIJK met mijn kleine man. Moet je nagaan als je 3 wondertjes hebt om mee te pronken Ingrid hier zijn de nijntjes koekjes ook een groot succes. Oh wat is het toch een heerlijk weer. Heb vandaag een heerlijk stuk gewandeld met Ryan. Is ook weer goed voor mijn lijn. Ben toch weer geschrokken toen ik vanochtend op de weegschaal ging staan. Ik was zoveel afgevallen, maar er zit al weer 3.4 kilo bij, dus ben nu weer even heel streng voor mezelf. Ik was juist zo trots dat ik er weer zo goed uitzag, maar dan langzaam sluipt het er weer in.
Hahaha.. Leuk.. Wayne heeft ontdekt dat hij kan gillen... Begint zo ineens vanuit het niets te gillen.. Zelfs de hond schrok ervan.. hihi..
Tis idd heerlijk weer geweest vandaag. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar het trekt hier nu helemaal dicht. Het wordt mistig.. Nou ja. Nog een half uurtje ongeveer dan is Ingman thuis. Ik ben al een poosje niet meer op de weegschaal geweest. Heeft niet zoveel zin, omdat ik met mijn medicijnen waarschijnlijk toch wel flik wat vocht vasthou. Ik raak dan alleen maar gefrustreerd. Maar idd lekker wandelen is goed voor de lijn. Eigenlijk zou ik dat ook vaker moeten gaan doen. Ook met hond, maar onze hond is nogal trekkerig, ben bang dat zij niet netjes bij de kinderwagen blijft lopen. Maar ik heb nog wel een Gental Leader liggen, een soort neusriem, waarmee ze niet kan trekken. Ik denk dat ik die maar es moet gaan gebruiken met haar, en haar zo trainen om naast te blijven lopen.
Goeiemiddag dames! Tinkerbel...die buurman van jou had aan mij een verkeerde gehad, ik had allang de politie ingeschakeld hoor! Booky... Yeah Mats koortsvrij Super Vermanen... Wat een ontzettend leuk idee zeg voor Hannah's kamer! Wow op de po gepoept! Wat een vlugge tante zeg Ingrid... fijn dat de nacht goed was Marleen... Leuk dat het babyzwemmen geslaagd was! Simone... Goeie Sale he bij boetiek Z(Zeeman) Had er voor Tygho ook goed ingeslagen hahaha Kwebbel... Hoe was het op de fiets? Ladi en Booky en Chelleke, Gefeliciteerd met de 9 en 10 maanden van jullie kleintjes! Jammer idd dat alle zwangere mama's niet meer hier komen Kwebbel... Leuke op-de-fiets-foto! Boni... hahahaha Jasmijn al aan het belleblazen Ingrid, Vind Wayne die nijntje koekjes ook al zo lekker Goede eter trouwens hoor! Wow Isra...ik fiets maar kleine stukjes, maargoed ik woon ook in een klein dorp, ben in 10 minuten aan de andere kant hahahahaha Nou hier vanacht ronduit een kl*t* nacht gehad Was er om 4 uur al 8x uitgeweest Tygho ziek, Harmen ziek...gaat lekker hier. Ga nu zo even even eten want de lasagne is klaar en dan ff naar een verjaardag en vroeg mn nestje in. Ben er morgen wel weer!
@MissC: Balen van je slechte nacht en dat je twee mannen ziek zijn. Hopelijk gaat het de komende nacht beter. @Isra: De lens van mn camera sloeg niet aan. Het ik wel een andere keer gehad in de vlindertuin van de dierentuin. Ik kon echt geen foto's meer nemen. Als je de foto wil zien dan stuur ik m wel een keer via MSN door. @Boni: Grappig van die bel uit Jasmijn dr neus! Leuk gezicht is dat he?! Roel nieste pas met zn mond vol pap. Dat is ook lekker... Alles onder de pap! Vanmiddag even naar de stad geweest met man en kind. Nieuwe spijkerbroek gekocht. Zit super lekker (G-star), verder nog wat rompers, een zwembroekje voor Roel, twee shirtjes voor Roel en dat was het wel geloof ik. Het was lekker weer. Wel aan de koude kant, maar goed te doen!
Leuke foto Kwebbel! Ik ben ook heerlijk wezen fietsen met Jochem. JOchem vind het geweldig en voor mama is het nog goed ook. Hier gaat het ineens goed met de kilo's. Voor de kerst een keer buikgriep gehad. De eerste 2 weken van januari ook nog 2x aan de diarree, toen ging het ineens hard. Werkt wel motiverend nu. Als het morgen weer zulk weer is, weer ff met de fiets weg.
zo...de kids liggen weer lekker op bed...tijd voor mezelf! @MIssc: Beterschap voor je 2 mannen! @Vermanen: wat knap zeg van Hannah! @Boni: ow die Jasmijn met dr snottebel @Marleen: ook al lekker geshopt dus! @Corina: lekker dat t goed gaat met de kilo's!
Fijn dat ie wel wat opgeknapt is Ingrid. Hoop dat ie vannacht ook lekker slaapt want dat helpt toch het beste.. Hier ook nog geen tuitbeker. Met een speen drinkt ze het sap nu wel goed. Maar vind het belangrijker dat ze genoeg binnenkrijgt dus de tuitbeker oefenen we alleen af en toe mee. Ze heeft soms een beetje harde keuteltjes, dus heb graag dat ze genoeg vocht binnenkrijgt. En vandaag werkte het goed, ze heeft vanmiddag 70 cc gedronken.
Het was inderdaad lekker. Nog een beetje te nat, maar dan weet ik dat voor de volgende keer. Had het wel eerder gemaakt maar altijd uit een pakje. Had nu een recept om het helemaal zelf te doen. Smaakte net als bij mn moeder thuis Hier ook een spieker! Mis ze best wel, vind het jammer dat het zo uit elkaar valt.. Lekker, hier ook een stuk gewandeld met de hond. Op de weegschaal blijft het redelijk stabiel gelukkig. Er mogen nog wel wat kilo's af maar wanneer ik met de bv stop ga ik echt eens even goed opletten..
Lekker! Ik ga zaterdag winkelen met mn moeder, die komt hier vrijdag oppassen/logeren. Wij gaan vrijdag naar het theater.
Niets zo goed voor het afvallen als een flinke buikgriep, haha. Maar hier werkt dat inderdaad ook zo!
Brr Ingang Oost is erop. Had een man een spijker (uit zo'n spijkerpistool) door z'n hele vinger Keek natuurlijk net op toen ze dat ding eruit gingen halen. Normaal kan ik er wel goed tegen maar dit... brrrrrrrrr. Heb maar weer ff weggekeken.