April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen.

Zo vanmorgen om 9u moesten we bij het CB zijn. Wayne doet het prima. Groeit goed. Alhoewel hij niet meer zo hard gaat als in het begin. Maar hij groeit nog steeds.

Wayne heeft zich daar ook van zijn beste kant laten zien.. Na het wegen en meten, heb ik hem lekker een badjasje aangedaan, en heeft hij lekker zitten spelen in kletsen. Hij had het daar wel naar zijn zin geloof ik.

Toen door naar de spreekkamer.. Beetje een raar mens die daar zat. Leek net of ze ons overhoorde. Maar goed. Ze wilde in elk geval weten wat Wayne allemaal al kan. En wat hij at.. En hoeveel enzo..
    Ze was in elk geval heel tevreden. Nou wij dus ook.

Nou ja.. We hoeven 24 maart pas weer heen. Dan krijgt hij zijn 11 maanden prikjes..

Wayne ligt nu lekker te slapen. Straks om 12u lekker met zijn 3-en een boterhammetje eten. Ik eet tegenwoordig, sinds Wayne zo goed zijn boterhammetjes eet, ook tussen de middag bij tafel. Gedekt en wel. EN ik merk dat ik dan ook meer eet. Ipv 2 broodjes soms wel 3 of 4 broodjes.
    Wat weer als voordeel heeft, dat ik 's middags minder behoefte heb om te gaan lopen snaaien.

In elk geval.. Het gaat lekker hier.. Ingman is vandaag lekker vrij.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky.....kunnen we elkaar de hand schudden. Isa had gisteravond ook ineens weer 39,5. Zetpil gegeven....veel gezweet en vanmorgen weer 37. Ook goed te pas.......kinderen blijven raar wat betreft koorts.
    Arme Mats, hopelijk gaat het met hem ook weer wat beter. Dikke knuf.

Missco....vervelend zeg van de bovenbuurtjes. Zie je al staan met de swiffer ;)
    Vlekjes?...misschien iets van de 6e ziekte op komst?

Nikita....druk druk druk dus. Leuk je dat je even voorbij komt vliegen.

Ingrid....niet ze gek dat het groeien nu minder hard gaat..kijk eens wat ze bewegen.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel...kunnen die vlekjes dan ook zo weer weg trekken?

4. @ Kwebbel, ja klopt.. Dat zeiden ze op het bureau ook. Ze zijn veel bewegelijker dan zeg maar een half jaar geleden.. En ze slapen ook minder he..

5. Heej nikita!
    Logisch toch dat je weing tijd hebt, je school en je mannetje gaan voor hoor!
    Maar ik vond het gewoon jammer toen ik de lijst erbij had dat er veel waren die bijna niet meer komen...
    Is toch altijd leuk om op de hoogte te blijven!
    Gaat alles wel goed met je zwangerschap?!

6. @ Miss.. Nou lekkere buren heb jij. Kabaal maken om 12u 's nachts. Hoe verzin je het..

7. Beterschap voor de zieke kindjes!

@Ingrid: ja wij dekken nu ook tussen de middag de tafel, stik gezellig met zn 3tjes...
    Luna in t midden en dan doen we om beurten haar een stukje brood geven, want ja Esmee wil wel helpen natuurlijk!

@Missc: ja de 6e ziekte, zou kunnen ...heeft Esmee ook gehad. Geef hem maar n dikke knuffel

8. ik ga alvast brood uit de vriezer halen en de borden op tafel zetten, doe ik latijd voor ik Esmee ga halen van school want anders is het zo jakken op 3 kwartier thuis zijn!
    Kom vanmiddag weer wel ff spieken!

9. [​IMG]
    Mag ik dit ff spammen... Dit heb ik gisteravond zitten maken..

10. Wauw mooi zeg!

11. Ik weet van heel veel kinderziekten nieteens hoe ze beginnen.. Stom..

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ingrid....mooi zeg.

Missco.....ik meende dat het begon met een paar dagen koorts (kan hoog zijn) en dat dan over het hele lichaam vlekjes ontstaan. Maar die blijven dan wel even zitten. Zo heeft Eva het een paar jaar geleden doorgemaakt.

Simone...die tijd is dan kort he tussen de middag. Gaat esmee trouwens nu steeds goed naar school?

Zo hier even net bij de duitse apotheek dentinox-gel gehaald. De Nederlandse dentinox is vloeibaar en smeert niet zo fijn vind ik. De duitse variant is echt een stevige gel wat beter uitsmeert. Mijn idee heeft Tijn daar ook beter resultaat van. Momenteel lijkt het net of hij nu al een kies krijgt. Alleen maar willen kauwen rechts achter in de mond. Voel wel verdikking, maar signaleer verder niets.

Kwebbel

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Is toch niet stom. Dat wist ik bij de eerste toen ook niet. Heb nu ervaring genoeg ;)

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen zie hem idd wel een keer verschijnen via MSN. Enne je bent weer lekker wezen shoppen. Als ik weer 3,5 kilo ben afgevallen ga ik ook zo gigantisch ordinair asociaal shoppen, dat ik er nu al naar uitkijk. Goeie stimulans ook :D

Corina stuur is wat van die buikgriep deze kant op :) :)

Haha boni net als bij moeders thuis, dat is ook altijd mijn maatstaf hihi. Maarre fijn dat het zo goed smaakte.

Bah boni een spijker in de man zijn vinger.

Ach Booky Mats gisteren weer koorts. HOe gaat het nu met hem.

Vermanen ik hoorde het net idd ook op het journaal van de 8ling.

Nikita fijn om ook weer van je te horen. Ik kan me je drukte wel voorstellen met school. Maar echt waar we vinden het echt niet erg als je alleen maar gedag komt zeggen.

Miss het zit je ook echt niet mee zeg met de nachten. Is het Tygho niet zijn het wel die vervelende bovenburen.

Mooi Ingrid dat zij bij het CB weer tevreden waren.

Simone dat kan ik me eigen ook nog van vroeger herinneren dat als mijn moeder ons van school haalde dat de tafel dan ook altijd al gedekt was. Op de school waar Ryan later naar toe gaat, hebben ze een continu rooster. Wel jammer dat je dan niet meer samen kan eten, maar ook wel weer lekker want het is best een race tegen de klok lijkt mij.

Kwebbel hier ook het idee dat er een kiesje aankomt, maar heb ook nog niks gevonden.

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Haha boni nog even over die maatstaf van moeders :D terug te komen. Zo vind ik de gehaktballen van mijn moeder het lekkerst en Raymond van zijn eigen moeder, dus ik vind mijn gehaktballen altijd heerlijk maar Ray niet hihi. Die zegt echt altijd 'mijn moeders ballen zijn en blijven het lekkerst'

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Vermanen: Grappig dat jij en Hannah zoveel overeenkomsten hebben :D

Buddy: heb je nog wat gewonnen van die waardecheque?

Cynthia: Je bent lekker bezig geweest vrijdag he! Wel lekker geshopt zo te lezen.

Booky: Wat een mannetje is het ook zeg die mats! Heerlijk

Simone: Wat fijn dat luna nu goed met de pot heeft meegeten en Leuke foon zeg :D En lekker een weekje weg met je schoonouders. Dat is altijd lekker he.

Kwebbel: balen zeg dat jullie zo bezig zijn met de kids die ziek zijn :( Hopelijk gaat het nu inmiddels alweer wat beter.. Beterschap

Booky: mats ook al koorts :( Beterschap voor jullie ook!

Marleen: Wat groeit ROel goed zeg! Dani zit net in de 74.

Boni: Wat een leuke blije foto van jasmijn zeg idd! :D

Cynthia: krijgt Tygho weer een tandje met die natte luiers?

Booky: wat sneu voor mats zeg :( hij heeft het goed te pakken he.. Hopelijk kan hij toch een beetje bijslapen. Knuff van hier

Kwebbel: Wat een GAVE foto zeg! Echt heel mooi.

Buddy: JOchem weer verkouden :( Jeetje onze kindjes trefen het wel elke keer he :( Knuff van hier
    Ingrid: AHh Wayne ook al ziekjes :( Hopelijk is hij ook snel weer beter.

Tinkerbel: Fijn zeg zo'n buurman.. Die had hier ook wel het nodige te horen gekregen denk ;)

Booky: wat fijn! mats koortsvrij!

Vermanen: Wat rot dat je je nog steeds niet helemaal fit voelt :( En wel fijn dat Hannah dr bedje toch helemaal naar beneden kon :D Je ideeën voor de kamer klinken ook erg leuk.

Ingrid: dani drinkt ook niet zelf hoor. Z'n fles houdt hij ook niet zelf vast. En een tuitbeker hebben we hier niet. Dani drinkt uit een bekertje.

Marleen: wat leuk dat Roel het naar zijn zin had in het water. WIj hebben 2 keer gezwomen en dat was ook een groot suc6. Hoe vond papa het?

Vermanen: Wat goed dat hannah poepte in de po! Zal zeker raar zijn dat het niet plakt aan dr kontje hihi ;)

Kwebbel: Met ladi en Ben gaat het erg goed. Ladi is wel veel moe en misselijk van de zwangerschap maar verder niks te klagen als ik het goed heb ;)

Isra: Hier ook de stiekeme kilo's dat er bijkomt :( Is niet helemaal de bedoeling he ;) gelukkig wordt het mooier weer en kunnen we idd lekker wandelen met de kleintjes.

cynthia: Wat kl*te dat beide mannen ziek zijn. Hier was dat vorige week zo heel de week en je hebt je handen vol dan he :( Sterkte voor beide mannetjes

Booky: ahh nee toch weer koorts :( Wat sneu voor de kleine man. Heeft hij er veel last van?

Vermanen: wow 8ling! moet er niet aan denken hihi. Er is op discovery travel een progamma van kate en jon +8. Die vrouw had eerst een 2 ling. Ze wilde er nog 1 kind bij en kregen een 6 ling. Ook echt een gekke huis in dat huis maar wel heel gezellig.

Nikita: logies dat je het zo druk heb. Maar wel fijn dat je ff wat van je laat horen ;)

Cynthia: he klinkt ook weer als een lekkere nacht :( niet dus.. Wel een leuke swifferaktie :) Hoe is het nu met tygho? Raar dat hij opeens vlekjes had.

Ingrid: Goed dat wayne weer lekker gegroeit is :D

Kwebbel en isra: nu al een kies.. wow die kids van jullie schieten op ;) Dani heeft nu sinds het weekend tandje 5 en 6 :D

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    28 bevallen april mama's van 29 baby's
    21 jongens
    8 meisjes

Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio
    mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle
    4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana
    LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander
    Corina- di 1 april 2008 - Jochem
    Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin
    tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin
    Isra - do 10 april 2008 - Ryan
    Tearke - do 10 april 2008 - Jurre
    Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus
    Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani

Marleen - zo 13 april 2008 - Roel
    oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit
    Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah
    bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn
    Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas
    Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan
    Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver

H25 - do 17 april 2008 - Alyshia.
    kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn
    Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria
    Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha

Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria
    Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina
    Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha

Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan
    Chelleke – zat 26 april 2008 - Damian
    Kili - vr 9 mei 2008 - Andy

Agenda

Januari

27 januari - Wayne CB 9.00u

Februari

02 februari - Damian CB 13.45 uur
    06 februari - Simone weekendje center parcs
    12 februari - Jasmijn CB 09.40 uur
    14 februari - boni001 jarig (36)

Maart
    24 maart - Wayne CB 9.15u(prikjes)

Maten en gewichten

geboortegewicht en lengte
    tweeling1- Lars -----------1970 gram
    tweeling1- Kevin----------1993 gram
    mamaatjevan5- Nagéamo-2360 gr. 41 cm
    LaDi - Benjamin-----------2500 gr. - 47 cm
    4cats -Noëlle-------------2950 gr. - 45 cm
    boni001 -Jasmijn---------2970 gr. - 48 cm
    Chelleke - Damian -------3065 gr. - 48 cm
    Tearke - Jurre------------3090 gr. - 51 cm
    cristel1986 - yorgos------3134 gr. - 49 cm
    Simone - Luna -----------3170 gr. - 49 cm
    Vermanen - Hannah ------3445 gr. - 52 cm
    oOMissCOo - Tygho -----3530 gr. - 49 cm
    Ingrid - Wayne -----------3605 gr. - 51 cm
    H25 - Alyshia------------3630 gr. - 52 cm
    Marleen1979 - Roel------3720 gr. - 52 cm
    Bri - Deane--------------3800 gr. - ? denk 51 cm
    Nikita - Jari--------------3810 gr. - 52 cm
    Mielenl - Mika------------3810 gr. - 52 cm
    Bloempje - Tijn-----------3840 gr - ? denk 52 cm
    Kwebbel - Tijn------------3875 gr. - 50 cm
    Esjuh - Dani -------------3880 gr - 49cm
    AstridvD -Benthe--------3900 gr. - 52 cm
    Corina - Jochem ---------3925 gr. - ?
    Isra - Ryan --------------4040 gr - 53 cm
    Sab85 - Daimy-----------4194 gr. - 53 cm
    Booky - Mats------------ 4400 gr. - 54 cm

8 maanden
    4cats -Noëlle------------6600 gr. - 65 cm
    Boni001 - Jasmijn ------ 6840 gr. 67 cm BV & bijvoeding (8 mnd 6 dg)

Simone - Luna ---------- 7460 gr - 66 cm
    Vermanen - Hannah ----- 7200 gr. - 71 cm BV&FV&bijvoeding (8 mnd)
    H25 - Alyshia------------8470 gr. - 73 cm (7mnd en 2,5 wk)
    Kwebbel - Tijn------------8860 gr - 69 cm Bv, fv en bijv(7 mnd en 2 wkn)
    Marleen1979 - Roel------9150gr. - 74,5 cm (7mnd en 3,5 wk)
    Ingrid77 - Wayne ------- 9168gr. - 74,5 cm
    AstridvD - Benthe ------- 9250gr. - 70,5 cm
    Bri - Deane --------------9375 gr. - 70,5 cm - (8m+2w) BV, FV en bijvoeding
    Nikita23 - Jari -----------9550 gr. 76 cm FV + bijvoeding (7mnd/2,5wk)
    Chelleke - Damian -------9600 gr. 71 cm
    oOMissCOo - Tygho ---- 9600gr. - 72 cm

9 maanden

Simone - Luna -----------7800gr. - 69 cm
    Vermanen - Hannah ----- 8050 gr. - 71 cm (9 mnd)
    Isra - Ryan ---------------9195 gr. - 76,5 cm (9mdn)
    AstridvD - Benthe ------- 9600 gr. - 72 cm
    oOMissCOo - Tygho ---- 9682gr. - 72,4 cm(8mn+3wk)
    Chelleke - Damian -------9800 gr. - 72,5 cm
    Ingrid77 - Wayne -------9900gr - 75,cm (9mnd)
    Corina - Jochem -------- 10340 gr. - 75cm (9,5 maand)

Oranje is BV
    Blauw is FV

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    zo ik ben weer bij.. jeetje wat een geklets van jullie ;)

Hier iedereen weer beter en bij Dani 2 tandjes erbij :D
    Dani is weer helemaal de oude gelukkig en heeft nu ondekt dat hij zich ook aan mij kan optrekken als hij bv op de comode ligt en klaar is met liggen terwijl zijn luier nog aan moet :)
    Elke keer is het nu "nee dani nog even liggen nog even je luier aan":)

Verder is hij weer lekker aan het brabbelen en heerlijk aan het spelen. Hij kruipt achteruit maar heeft nu sinds gister door dat zijn knietjes onder de kont kunnen dus wie weet is het snel vooruit kruipen.

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Fijn dat jullie het me vergeven meiden! :D

Simone: Ja het gaat lekker met de zwangerschap. Wederom weinig klachten. Soms een beetje moe, maar dat mag geen naam hebben! Volgende week dinsdag de 20 weken echo. Ben benieuwd wat we nu krijgen, hoewel ik wel weer een sterk gevoel heb dat we een jongetje krijgen.

Ik zag de lijst even voorbij komen: Jari is nog steeds de langste haha. Kan ook niet missen met een mama van 1.88. Jari was met negen maanden 78 cm en 10.425 kg. Keurig in verhouding volgens de cb-arts. Maar wel wat aan de lange kant :)

Esjuh: Haha, dat klooien terwijl je met een rood hoofd een luier probeert om te doen is hier ook redelijk herkenbaar. En wat leuk: Twee tandjes erbij!

Ingrid: Leuke foto!

Miss: Swiffer nog heel? :)

Vermanen: Jou hou ik steeds goed in de gaten ;) En missc: jij ging toch dit jaar ook voor een tweede? Ben benieuwd meiden!

Nou, ik had even de tijd om te reageren. Ik ben op school in de bieb aan het werk (verslag), en ben nu even pauze aan het houden in de kantine. En aangezien ik mijn laptop meegenomen heb kan ik dus eventjes reageren. In de bieb heb ik mezelf al een hele tijd geleden een forumverbod gegeven haha. Op een gegeven moment was ik meer aan het forummen dan dat ik aan school bezig was. En dan ga ik al speciaal naar school omdat ik thuis te snel afgeleid ben. (Logisch ook met zo'n leuke baby thuis!)

Trouwens: Dat kruipen gaat nu zo hard! :confused: Als ik achter hem aan loop kan ik hem soms bijna niet bijhouden. Hij is echt vliegensvlug nu. En heel hard lachen als ik hem probeer te grijpen. Jari is trouwens een echt papa's kindje: Als zijn vader binnen komt lopen gaat de beer los haha. Dan schatert hij het uit, en heeft Henk nog niet eens iets grappigs gedaan. Zo leuk! Zijn er meerdere echte papa´s kindjes? (Niet dat hij mij niet lief vind hoor ;) )

Ik ga weer naar de bieb, tot later!

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Spannend hoor Nikita volgende week de 20 wkn echo. Mocht je een gaatje vinden in je drukke leventje :D ons wel even laten weten hoe het was he.
    Ryan is meer een papa's kindje geworden nadat ik met mijn arm in het gips heb gezeten. Ik kon met name in het begin niks dus toen deed Ray ook alles, maar dan ook echt alles :D . En nu als papa thuis komt weet hij niet hoe hard hij naar de deur moet kruipen om papa te begroeten.

Fijn dat Dani weer helemaal de oude is en alweer 2 tandjes erbij, gaat hard in ene keer he.

Oh ik hoor mijn kleine man, dus we gaan lekker een broodje eten en daarna lekker naar buiten. Ik denk dat we maar is naar de eendenvijver gaan en de eendjes gaan eten geven.

Deel Deze Pagina