April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo, zijn we ook weer op de hoogte. Fijn dat je je goed voelt, behalve dat moe maar mijn inziens heeft dat meerdere redenen. Ben benieuwd hoe die echo gaat. Zal wel weer erg fijn zijn om alles dr op en dr aan te zien neem ik aan :)

Pff wat een lange jongen die jari! Hier nog niet eens 74 en 8,s kilo... En daar zijn we al blij mee :) Scheelt ook sjouwen ook hoor.

Hier ook eentje die blij wordt als papa dr is. Zodra savonds de voordeur opengaat zie je haar al zoeken. En dan haar gezicht die een en al glimlach is als ze hem ziet. Maar ja, ze ziet hem alleen smorgens en savonds even en in de weekends. Dus dan ben je maar wat blij natuurlijk ;)

En ja, met zo'n leuke baby ben je idd snel afgeleid :)

2. @ Nikita. Spannend hoor die 20 weken echo.. Ben ook wel benieuwd wat jullie erbij krijgen.

Hmm, Wayne is ook wel gek op zijn papa. Gek doen met papa is geloof wel favoriet. Hij vind het ook geweldig als papa vrij is en zo ongeveer de hele dag bij hem is..

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wow kletskouzen zeg!

voor de geinteresseerden... mijn swiffer is nog heel, mijn plafond ook nog :)

nikita, spannend hoor de 20 weken echo!
    willen jullie weten wat het word?

Esjuh, fijn dat Dani weer beter is! :D

Isra en kwebbel...nu al kiesjes :confused: jeetje wat een snelle mannen die van jullie!

ik zit nu op mn werk.
    Tygho ligt lekker in het campingbedje te slapen :D

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik weet niet zeker of Tijn een kies krijgt, maar veel dingen wijzen er wel op. Afwachten dus maar.

Nikita...bijna op de helft alweer. Gaar snel zeg.

Esjuh...fijn dat Dani weer beter is. Klinkt alsof hij ook een sprong heeft gehad.

5. De tijd gaat idd snel tussen de middag...vooral met de draai van Esmee! haha
    Ja het gaat super met naar school gaan, ze geeft me nu thuis al een kus dan kan ze sneller naar binnen:D
    De dentinox hier helpt niet echt heb ik t idee... moet ook naar duitsland dan denk ik!;)

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Kan je gelijk een bakkie halen Simone :)

7. ben vanmiddag toen ik esmee naar school had gebracht ff door gelopen naar mn moeder voor een bakje thee!
    En daarna gelijk Esmee weer opgehaald, ze had een werkkaart bij van school, hoeven eigenlijk de kindjes van groep 2 pas(is gecombineerd) maar Esmee wilde het ookg raag maken, alles was super goed...de juf had overal wat bijgeschreven en overal stond dat ze t al zo goed kon voor een meisje van net 4 *trots*

8. ja idd! beetje ver he!

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Met recht een trotse moeder

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Miss gaat het dit keer wel goed in het campingbed? Nou hopelijk moest hij er gewoon even aan wennen.

Ook ik weet niet zeker of er een kies aankomt, maar ik heb ook zo mijn vermoeden. Continu is hij op dingen aan het kouwen bij zijn kiesjes, hij heeft vuur rode wangetjes en heeft weer een beetje rode plekjes bij zijn billetjes. Maar nog niks te bekennen hoor.

Simone heerlijk hoor om zo trots op je meisje te zijn.

Vandaag hebben Ryan en ik dikke vette lol gehad met zijn 2en. Hij vind het helemaal leuk dat als hij aan het kruipen is, ik er achteraan kruip. Dus ik continu achter hem aan kruipen, nou hij schatterde helemaal. Ook ging hij steeds harder kruipen zo schattig. En op een gegeven moment draaide ik me om en toen kwam hij achter mij aangekropen, nou ook dat was een groot succes. Ik vind het spelen nu ook wel steeds leuker worden. Het wordt nu echt een spel wat we spelen, ipv alle blokken door de kamer gooien en mama ruimt het wel op.

11. Bri

Bri Niet meer actief

Simone, wat heerlijk dat Esmee het zo goed doet en het zo naar haar zin heeft op school!

wow, nu al kiezen in aantocht... arme kindjes... hier hebben we nu 5 tanden en nog wat witte puntjes in boven- en onderkaak.

isra, je beschrijving is zo herkenbaar. Deane vindt het ook hilarisch als ik achter hem aan of om hem heen kruip! Zo leuk dat geschater! Klinkt een beetje als een kruising tussen Ernie en Beavis.. :D

heb alleen de laatste pagina gelezen... hopelijk gaat 't goed!

12. Bri

Bri Niet meer actief

Nikita, véééél plezier bij de 20 weken echo! Dat het er allemaal maar weer prachtig en gezond uit mag zien.
    (heb even nog één pag. teruggelezen)

Deane is een mama'skindje... *grijns* ben ik stiekem wel blij mee. Papa is ook lief en hij zegt nu ook papapapapa naar Briman, maar zodra hij mij ziet, wil hij naar me toe.

esjuh; hier ook zo'n acrobaatje op het aankleedkussen. op het kdv verschonen ze hem vaak met z'n tweeën! hij gaat er zo vandoor, in z'n blote kontje, niet zo handig dus (maar wel geestig).

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ben druk aan het zoeken voor een pakje voor Ryan, nu heb ik een bijenpakje gevonden, alleen die is voor 6 maanden. Zit me rot te zoeken of ik hem elders kan vinden voor 10 maanden mt 80

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Dit pakje heb ik.

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En deze heb ik tot nu toe voor Ryan gevonden. Hopelijk vind ik hem nog in mt 80.

16. Het pakje is wel leuk. Zowel die voor jou als die voor Ryan..
    Hopelijk vind je hem idd nog in maat 80..

17. Trouwens.. Die vrouw van het CB vanmorgen keek er een beetje van op, dat Wayne tussen de middag al 2 boterhammetjes wegwerkt..

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Vermanen leuk dat ze zo handig worden met tijgeren! Wat goed dat je alweer op gewicht zit! Hopen dat je snel weer wat kilo’s aankomt ;).

Nikita, wat een drukte. Wel super leuk dat je even langskomt :D:D. Jeetje zeg alweer de 20 weken echo. Niet normaal hoe snel dat gaat!

Missc, hmm heftige nachtjes nog hoor! Wat gek van die vlekjes :(

Fijn dat alles goed was Ingrid op het cb, toppie :D:D.

Ahh Kwebbel die Isa, ook alweer aan de koorts en gelukkig er ook weer vanaf. Hopen dat ze nu ook lekker koortsvrij blijft!
    Klinkt trouwens wel erg handig die dentinoxgel… Ook maar een keer naar de Duitse apotheek. Mijn ouders wonen in Zevenaar dus dan ben je zo in Duitsland.

Super Esjuh dat Dani weer de oude is:whistle:! En weer 2 tandjes erbij :).

Nikita, Mats is hier echt een mama’s kindje tot nu toe. Papa is ook ok, maar als hij de keus heeft ;).

Simone, wauw wat een knapperd die Esmee, daar mag je zeker super trots op zijn!

Haha leuk spelletje Isra. Leuk is dat. Mats vindt krijgertje ook helemaal leuk om te spelen :)

Ahh wat een geweldige pakjes Isra, vooral die voor Ryan is wel ERG schattig :)

Nou hier verder een super nacht gehad. Van 19.30 uur tot 8.00 uur. We mogen niet klagen. Arm mannetje heeft blijkbaar gespuugd in z'n slaap zonder wakker te worden. Wij hebben dus ook niks gemerkt, arme vent. Koorts is gelukkig weer weg :(. En nu lijkt het ook goed te gaan...

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Mats wil ook even wat zeggen :)

m , btrrrrrrrrrrrrrr

hh m,wpp bn [;ojk]]]]]]]]]]]]'
    8

|\\\\\\\\\\\\\\\\\\

\
    !

mm
    444444455455
    eee4

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky....arme vent dat die heeft gespuugt in z'n slaap. En nu maar weer goed opknappen.

Isra....geweldige pakjes.

Deel Deze Pagina