hihihi mats, goede tekst! gezellig dat je ook wat kwam zeggen. deane slaapt al, maar ik zal je boodschap doorgeven. isra, leuke pakjes! ik ben helemaal niet van carnaval, heb het ook eigenlijk nog nooit gevierd, maar op het kdv doen ze er wel wat mee. de dresscode voor de kleintjes is: "Opvallend". nou ja, ik moet maar zien wat ik daarvan ga maken. ik heb echt een soort van vroege voorjaarsmoeheid. ben de hele tijd bekaf. terwijl ik wel goed slaap - Deane heeft al een week lang echt van acht uur / half negen 's avonds tot half zeven 's ochtends geslapen, dus aan hem ligt het niet. maar als mijn wekker 's morgens gaat, ben ik zooooooo moe.... het valt me overigens op dat Deane ineens veel steviger staat, hij hoeft nog maar één handje vast te houden en wiebelt lang zo veel niet meer op zijn beentjes. er was een nieuwe leidster op het kdv die eigenlijk niet geloofde dat hij nog niet eens één jaar oud was, omdat hij zo stevig staat en hoe hij beweegt en eet. ingrid: 2 boterhammen, da's ook een lekkere eter!
Ben er weer! Vermanen, haha met speelgoed tijgeren! En halfzat op de bank, neem niet aan dat je bedoeld wat ik denk.. hihi. Nicky, leuk even te lezen hoe het gaat met je. En succes met je werk voor school! Kun je het nog een beetje combineren? Cynthia, raar die vlekjes. Mss even aankijken of ze nog weer komen? En vervelende bovenburen... doen ze dat vaker? Ingrid, mooie psp! Super! Esjuh, leuk te lezen dat Dani weer de oude is. Isra, leuk dat Ryan zo blij is als papa thuiskomt. Hier is dat ook zo, maar gelukkig ook als mama thuiskomt Leuk dat achter elkaar aan kruipen. Dat doet Jasmijn nog niet maar schaterlachen kan ze al wel. Dat is echt zo lief! En leuk bijenpakje.. hoop dat je het nog in de goede maat vindt. Simone, begrijpelijk dat je zo trots bent! Ze doet het dus super op school, leuk! En blij dat het wegbrengen nu zo goed gaat. Booky, fijn dat Mats weer goed heeft geslapen. Hoop dat ie niet meer moet spugen. Hoe is het nu met de koorts? Bri, hier ook moe 's ochtends. Kan er moeilijk uitkomen.
Veel bij te lezen! @Esjuh: Gelukkig dat jullie allemaal weer beter zijn! @Nikita: Leuk dat je er weer even bent! Zo, Jari is echt lang! Wij moeten morgen weer naar het CB Ben benieuwd hoe lang Roel nu is. Ook wel redelijk lang denk ik. @Isra; Wat een leuke pakjes! Die voor kindjes vind ik echt superschattig! @Booky: Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Mats. Wel sneu dat ie vannacht gespuugd heeft... @Bri: Hee, leuk dat jij er ook weer eens bent! Was ook alweer even geleden he.
Leuk pakje Isra! Wow... Jari is wel lang. En bijna net zo zwaar als Jochem. Hier ook een moederskindje. Soms weleens vervelend. Zodra ik wegga, begint hij te huilen.
Misschien een beginnetje of staartje van de griep? Ff goed uitkijken dus. Stoere vent hoor die Deane. En ach de een is sneller in staan en lopen en de ander klets wat af! Ieder zijn ding toch
Ik denk dat het stiekem ook aan het weer ligt hoor. We zijn het zo langzamerhand wel weer zat om wakker te worden als het nog donker is. Tijd voor wat licht smorgens! Nou, het zag er wel zo uit Maar had idd geen druppel alcohol op, mocht dat je geruststellen.
Zo, hier gaan we weer naar bedje. Moe moe moe en morgen lekker vrij! Dus rustig aan opstaan. Maar had wel beloofd bij mijn moeder langs te gaan, dus zie wel hoe laat et wordt Maarre, tot morgen!
Wat goed zeg van Deane dat hij zo stevig staat! Minder dat jij zo moe bent. Het wordt tijd voor het mooie weer Boni, de koorts van Mats was gelukkig weer gezakt. Ook vanavond was Mats nog goed in orde, gelukkig .
zo...ben net terug van het zwemmen! Was weer heerlijk! Luna heeft niet echt voorkeur voor papa of mama, ze vindt t bij allebei erg leuk als je naar dr toe komt na een dagje werken... Esmee is daarentegen wel een mama;s kindje... OW wat goed zeg dat er kindjes al zo kruipen en staan... onze "luie"dame vindt t allemaal wel best, als ze maar kan zitten dan ist goed! Wat een verschil he kinderen onderling....
Ik denk staartje.... iedereen hier in huis is ziek geweest, behalve ik die als enige de griepprik had gehad. Was een tijdje niet lekker, dat is gelukkig helemaal okee nu. Dus 't zal wel nasleep zijn, maar vervelend is het wel. Overigens: zaterdag ben ik lekker de hele dag naar de sauna geweest, van 11 tot 18 uur. Deane naar opa&oma, en ik met zus, schoonzus en 3 nichtjes naar de sauna. SUPER! zo relaxed ben ik nog nooit geweest volgens mij. Heb het wel gemist; vorig jaar ben ik natuurlijk helemaal niet geweest (zwanger he) en dit jaar was het de eerste keer. Dit vraagt om herhaling! En ja, alle kindjes ontwikkelen zich lekker op hun eigen manier. Leuk he, die verschillen! Ik hou het er maar op: hij kan niet lezen, dus hij weet niet wat er in de boekjes staat. Dus moet hij improviseren en dat doet-ie best leuk! Ik was vorige week op bezoek bij een vriendinnetje, haar dochter ging pas lopen toen ze 20 maanden was! En dat is een heerlijk eigenwijs dametje, dus niets mis mee zou ik zeggen. (overigens zit hier nog een enorm verhaal bij; ze heeft nu ook een dochter van 8 weken, die is bij haar ouders thuis geboren toen ze daar een nachtje ging logeren bij 38,5 weken.... bevalling ging een beetje snel ineens!) Tanden poetsen is hier overigens iedere avond een drama. In het begin vond hij het wel leuk, maar nu gaat hij al gillen als ik de tandenborstel met pasta voor z'n gezichtje houd. Hoe doen jullie dat? Ik doe echt m'n best om het zacht te doen, er een spelletje van te maken, het niet te lang te doen, maar het wordt hoe langer hoe vervelender.
Hoi ben ik ook weer even, Lees wel vaak mee met jullie,maar heb niet zoveel tijd om te reageren en onthoud het ook allemaal zo moeilijk, ben een zeef 8). Leuk om te lezen hoe elk kindje zich weer anders ontwikkelt. Sophie; staat, kruipt, zit, rolt, en begint rond tafels te lopen. eten gaat hier ook heel goed het is echt een vuilnis vatje alles gaat erin en ze zegt de hele dag mamamamama of papaapapa. Er is een ding wat echt niet opschiet ze heb nog geen een tand,maar wel elke keer rode wangen en pijn . Voor wat ik nog weet. Missco Sophie heeft dat ook 3 keer gehad die bultjes, maar zij had het toen ze beneden aan het kruipen was, na het slaapje was het weg. Ik denk meer dat het een reactie is ergens op. Bri balen dat je zo moe bent, mischien wat vaker naar de sauna Simone wat leuk zwemmen ik heb pas 2 keer met haar gezwommen moet echt wat vaker gaan. Alle zieke kindjes knuf Moet nu naar een vergadering Groetjes
Even een ego bericht Zat vanmorgen om 8.15 al met Isa en Tijn bij de huisarts. Isa bleef smiddags pieken met 39 graden en Tijn was ook weer met koorts begonnen. Vond dat ik lang genoeg heb aangekeken. Resultaat----->beide oorontsteking en beide dus nu aan de AB. Hopelijk is dit zetje weer voldoende om goed op te knappen. We zijn hard toe aan vitamine zon Kwebbel
Ahh booky wat zielig zeg dat Mats heeft gespuugd in zijn slaap en er niet van wakker geworden is. Gaat het nu weer beter met hem? Bri heb dat zelfde probleem hoor. IK ben ook echt zo moe. Maakt niet uit of ik vroeg of laat naar bed ga, ik kan gewoon mijn bed niet uitkomen. Nou en je dag sauna klintk ook niet verkeerd zeg. Dit soort dingen moet je eingelijk vaker voor je zelf doen he. Een mama mag zich op zijn tijd ook wel is lekker verwennen. Zo ja en die vriendin bij haar ouders thuis bevallen hihi. Was haar man er wel bij? Of heeft haar vader de mannelijke ondersteuning gegeven En bri hier ook hetzelfde probleem met tandjes poetsen. Maar ik geef hem nu zelf de tandborstel in zijn handjes en dan doet hij die zelf in zijn mondje en dan maak ik de poets bewegingen en als we klaar zijn mag hij er nog even lekker op kouwen. Wuppie leuk dat je ook weer even langs wupt Ja kwebbeltje wat zielig zeg alle 2 ooronsteking hopelijk slaat de AB snel aan. Zielig hoor. Dikke knuf van ons. Ik was gisterenavond Ryan vergeten in te smeren met Luuf en om 00.30 huilen huilen. Ik hem zijn tutje gegeven maar hij was zo verkouden dat hij die amper in kon houden. Dus ik hem dit keer wel even snel ingesmeerd met Luuf en een uitje gesneden en toen ging het gelukkig weer goed. Toch merk ik dat wel goed, als ik hem vergeet in te smeren is het gelijk raak, ook vorige week was dat het geval.
Bij die van mij, er komen weer tanden aan aan de bovenkant. Onder zitten er pas 2, maar bovenin schieten ze eruit als onkruit! ha ha. Ik was gisteren bij de tandarts, zit daar met Thomas in de wachtkamer, heeft hij wel 10 min lang zitten flirten en zwaaien naar een mevrouw die daar zat, zit ie maar met zijn handje te bewegen en dan zegt hij aaag. Zo lief!
goeiemorgen allemaal! Kwebbel, beterschap voor de beide kindertjes! Hier een redelijke nacht. Stond wel weer bijna met de swiffer klaar door de bovenbuurman. Tygho heeft op een zetpil tot half 6 geslapen. luuf,uitje,neusspray,dentinox...heb em echt toegetakeld! maar het heeft succes gehad ga nu snel weer verder, krijg visite.
Een dikke knuffel voor alle zieke kindjes! Kwebbel: Wat vervelend zeg, allebei oorontsteking! Beterschap voor je kleintjes... Tinkerbel: Wat een lieve foto's! Isra: Gek he? Hier werkt het ook zo goed, dat insmeren. Goed genoeg om mee te kunnen slapen in ieder geval...