Tinkerbel....leuke foto's zeg. En wat lief dat hij al aaag zegt. Missco....ook al aan de huisapotheek lees ik. Isa was vanmorgen al boos....wilde nog meer van de AB hebben Bij Tijn gaat het er ook goed in gelukkig. Beide zijn ze wel aardig goed te pas. Tijn wil momenteel veel kusjes geven. Als ik zeg Tijn kussiekussie komt hij gelijk met open mond en halve tong naar buiten naar je gezicht toe
zo nou de kleine man ligt weer in bed. Het is een groot snotmonster... hij wil alleen ook niet eten. geen bood,geen pap zelfs geen fles. Alleen water/diksap nouja alsie maar iets binnenkrijgt he. Vergeet ik trouwens zomaar iets heel belangrijks te vertellen! Tygho staat vanaf gister soms een beetje los! Alsie in de box staat, of aan tafel, dan blijft hij eventjes staan als hij los laat! Zooooooo knap *bentrots* Aaaah wat lief wat jullie kindjes allemaal doen zeg! Tygho doet alleen af en toe zwaaien...
Goedemiddag.. Even teruglezen en reargeren. Booky, Arme Mats.. Spuugen in zijn slaap. Hoop dat hij snel weer beter is. Simone en Marleen: Wayne doet ook nog geen aanstalten om echt te gaan staan. Kruipen trouwens ook niet.. Hij tijgert net een beetje om zich heen, maar daar houd het ook mee op. Hij gaat wel zelfstandig zitten, maar verder... Ach ja, elk kindje op zijn eigen tempo toch.. Bri, tandenpoetsen is hier geen probleem.. Wayne vind het zelfs leuk, of lekker, want de tandpasta is lekker zoet.. Kwebbel, arme Tijn en Isa. Ik hoop dat ze snel weer opgeknapt zullen zijn met de AB.. Isra, Arme Ryan, ook al zo verkouden.. Tinkerbel. Leuke Thomas spam! Miss, ja idd je hebt hem flink toegetakeld. Maar als het helpt.. Knappe Tygho, dat hij al los gaat staan!
Zo. Nou Wayne is ook nog steeds verkouden.. Snottert er aardig op los. Hij is verder niet ziek, maar hij zit gewoon erg vol. Ik twijfel dus ook of ik morgen wel zal gaan zwemmen. Aan de ene kant denk ik dat het beter is om niet te gaan. Aan de andere kant, het is daar vaak zo warm, dat het wel allemaal lekker even los komt bij hem. En omdat hij verder geen koorts ofzo heeft. Gisteravond was het na zijn laatste fles en drama, hij begon te huilen, en heeft dat tot half elf volgehouden.. Pffft. Ik had het gevoel dat hij ergens pijn had, maar ik kon niet achterhalen waar. Uiteindelijk om 22u een zetpilletje gegeven, en nog ff bij ons genomen. En om half elf is hij gelukkig gaan slapen, tot kwart voor acht vanmorgen. En vanmorgen heeft hij ook niet geslapen. Hij ligt er nu net een half uurtje in, dus ik hoop eigenlijk dat hij het nu nog ff volhoud. Wel staat er een uitje naast zijn bedje, en heb ik hem nog ff een zetpilletje gegeven.. Ik ontdekte vanmorgen wel tandje nr 5 bij Wayne.. Aan de bovenkant, het rechter voortandje..
Ingrid, Wayne ook al niet lekker in orde Gelukkig heeft het zetpilletje wat rust gegeven Ik persoonlijk zou niet gaan zwemmen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Gaat ook lekker met de tandjes bij Wayne! En voor ik het vergeet! Tinkerbel wat een leuke foto's van Thomas!
Nou. Een uurtje hoor.. Wayne heeft een uurtje geslapen. Zit nu weer in de box, alsof er niks aan de hand is..
Ik ben net terug van het CB. Roel was weer flink gegroeid. Hij weegt nu 10.200 gram en is 77 cm lang. Hij wilde alleen het blokje niet pakken dat de arts voor hem hield. Normaal pakt hij alles maar nu keek hij alleen maar naar de arts en had geen oog voor het blokje.
28 bevallen april mama's van 29 baby's 21 jongens 8 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Agenda Januari 27 januari - Wayne CB 9.00u Februari 02 februari - Damian CB 13.45 uur 06 februari - Simone weekendje center parcs 12 februari - Jasmijn CB 09.40 uur 14 februari - boni001 jarig (36) Maart 24 maart - Wayne CB 9.15u(prikjes) Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -----------1970 gram tweeling1- Kevin----------1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo-2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin-----------2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle-------------2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn---------2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian -------3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre------------3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos------3134 gr. - 49 cm Simone - Luna -----------3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------3445 gr. - 52 cm oOMissCOo - Tygho -----3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne -----------3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia------------3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel------3720 gr. - 52 cm Bri - Deane--------------3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari--------------3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika------------3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn-----------3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn------------3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani -------------3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe--------3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------3925 gr. - ? Isra - Ryan --------------4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy-----------4194 gr. - 53 cm Booky - Mats------------ 4400 gr. - 54 cm 8 maanden 4cats -Noëlle------------6600 gr. - 65 cm Boni001 - Jasmijn ------ 6840 gr. 67 cm BV & bijvoeding (8 mnd 6 dg) Simone - Luna ---------- 7460 gr - 66 cm Vermanen - Hannah ----- 7200 gr. - 71 cm BV&FV&bijvoeding (8 mnd) H25 - Alyshia------------8470 gr. - 73 cm (7mnd en 2,5 wk) Kwebbel - Tijn------------8860 gr - 69 cm Bv, fv en bijv(7 mnd en 2 wkn) Marleen1979 - Roel------9150gr. - 74,5 cm (7mnd en 3,5 wk) Ingrid77 - Wayne ------- 9168gr. - 74,5 cm AstridvD - Benthe ------- 9250gr. - 70,5 cm Bri - Deane --------------9375 gr. - 70,5 cm - (8m+2w) BV, FV en bijvoeding Nikita23 - Jari -----------9550 gr. 76 cm FV + bijvoeding (7mnd/2,5wk) Chelleke - Damian -------9600 gr. 71 cm oOMissCOo - Tygho ---- 9600gr. - 72 cm 9 maanden Simone - Luna -----------7800gr. - 69 cm Vermanen - Hannah ----- 8050 gr. - 71 cm (9 mnd) Isra - Ryan ---------------9195 gr. - 76,5 cm (9mdn) AstridvD - Benthe ------- 9600 gr. - 72 cm oOMissCOo - Tygho ---- 9682gr. - 72,4 cm(8mn+3wk) Chelleke - Damian -------9800 gr. - 72,5 cm Ingrid77 - Wayne -------9900gr - 75,cm (9mnd) Marleen1979 - Roel -------10220gr - 77cm (9,5mnd) Corina - Jochem -------- 10340 gr. - 75cm (9,5 maand) Oranje is BV Blauw is FV
wow wat een flinke kerel is roel zeg! Ik heb het idee dat Tygho is afgevallen Kan dat? Hij beweegt natuurlijk wel meer tegenwoordig
Ahh die Isa en Tijn. Geef ze maar een super dikke knuffel! Wel fijn dat de AB er zo makkelijk in gaat! Ahh wat een schatje die Tijn met z'n kusjes . Mooie foto's Tinkerbel van je kleine chameurtje Aahh Ryan, maar goed insmeren dus. Fijn dat dat zo goed helpt! Hopen dat ie snel van die rot verkoudheid af is! Wat knap van Tygho los staan! Daar mag je zeker trots op zijn! En een dikke knuffel voor de kleine man. Wat goed tandje nummer 5 bij Wayne! En ook al niet zo lekker in orde, dus ook een dikke knuffel voor Wayne! WAUW wat een grote kerel die Roel . Wat een lengte zeg . Mats is qua lengte niet echt lang. Maandag moeten we weer naar het cb dus dan zal ik een update doen. En al 10 kilo, wauw hij doet het echt goed! Ik heb Mats laatst op onze eigen weegschaal gezet en toen woog hij 9.3 kilo. Nou ik zit hier nog op school. Heb normaal les tot half 5 nu vielen de laatste twee uur uit i.v.m. open huis vanavond. Normaal wel lekker, maar die klas valt zo veel uit, mooi waardeloos met je programma dus . Nu zit ik te wachten op een collega en dan gaan we zo even een hapje eten. Moeten om half zeven weer op school zijn. Met Mats gaat het gelukkig de goede kant op. En slapen begint hij helemaal door te krijgen nu . Gister om 20.00 uur gaan slapen en vanochtend moesten we hem om 8.00 uur wakker maken om naar het kdv te gaan. Ik heb hem een fles op bed gegeven en daarbij viel hij gewoon bijna in slaap, hihi klein slaapkopje. Hopen dat het nu zo goed blijft gaan hij slaapt 'al' 5 hele nachten door
Isra....gewoon blijven smeren hoor. Baad het niet dan schaadt het niet. Marleen.....jemig wat is Roel al groot. Goed zeg! Tijn moet 9 febr weer en ik denk zelf dat hij rond de 70 cm is en iets van 9,5 kilo. Missco....applaus voor Tycho. Al helemaal zelf staan. =D> Booky...fijn dat Mats het doorslapen heeft (her)ontdekt. Lekker wat eten met collega.....wat gaan jullie eten? Veel plezier. Och wat kan kleine Tijn hier zielig zijn.....hij laat steeds z'n knuffel vallen en roept dan met een heel zielig stemmetje "mama" ......m.a.w. pak dat ding eens even op voor mij
Booky, fijn dat het met mats beter gaat! Eet smakelijk zo! veel plezier met de open avond straks! Kwebbel...ach gut Tijn weet wel precies hoe die zn mama moet bespelen he hopelijk knaptie snel op! Hier heeft Tygho net eindelijk was gegeten. Hij wou niks hebben, geen fles geen brood geen fruit geen pap. Dus deze mama heeft net een boullion gemaakt en dat met brood aangedikt, heeftie toch nog 1,5 boterham gegeten. En de eetlust aangewakkerd, nog een halve fles erna! Gelukkig maar
Ik heb nu even tijd om nog te reageren op jullie. Lange dag dan zo Booky... Hoe laat ben je vanavond klaar dan? Arme Tijn en Isa... Hopelijk slaat de AB snel aan! Roept Tijn echt al Mama naar jou Kwebbel? Roel roept nog niks wat maar enigszins op mama lijkt.. Denk je dat Tygho echt afvalt MissC? Anders misschien een keer gaan wegen bij het CB? Hij eet momenteel niet zo heel goed of wel? Meestal komt het vanzelf wel weer goed hoor.. Wat fijn dat die Luuf zo goed helpt Isra! Echt een wondermiddeltje dus voor Ryan. Leuke foto's Tinkerbel. Lief mannetje! Voor de rest hoop ik dat ik alles gehad heb nu en dat ik geen belangrijke dingen vergeten ben.
Heerlijk he KWebbel als je ze je echt roepen. Hier ook zo'n mama roepertje. Hopelijk slaat de kuur snel aan. Wow Marleen, je hebt ook al een echte beer. Fijn Booky dat Mats het slapen onder de knie krijgt. Hopelijk blijft het zo. Kan Mats 'het geheim van de smid' ook niet doorverklappen aan Jochem. Word meestal rond 5 uur een keer wakker dus slaap zelf daarna ook meestal niet meer. Hier ook eentje die heel tevreden is met Luuf, een super middel! Mooie foto Tinkerbel! Ga nu eerst ff eten klaarmaken.
ow ik ga weer ff... tis hier koopavond bij v&d 20%korting. En heb lieve laars/slofjes gezien voor Luna! Dus ff snel kijken!
Ben er weer. Lekker gewerkt en morgen heerlijk vrij. Zal eerst eens reageren. Bri, over het tandenpoetsen: zijn we nog niet mee begonnen . Ze heeft nu 2 tandjes. Heb het er al wel over gehad met boniman en we zullen het binnenkort wel doen. Heb wel zo'n tandenborsteltje voor op je vinger gekocht. Maar moet je bij zulke kleintjes al tandpasta gebruiken? Wuppie leuk om eens wat van je te lezen! Wauw, nu al lopen, snel hoor! Kwebbel, hoop ook dat de AB goed helpt bij ze! Dikke knuf! Isra, fijn dat de luuf wel goed helpt (als je er aan denkt haha). Toch vervelend als ze er zo'n last van hebben.. Tinkerbel, wat een leuke foto van Thomas met die pet, echt superlief! Cynthia, fijn dat Tygho redeiljk heeft geslapen. Hoop dat het doorzet. En jeetje, al los staan! Echt wel iets om trots op te zijn! En fijn dat ie nu wel wat heeft gegeten. Ingrid, mss heeft ie gisteravond wel last gehad van zn tandje idd. Als ik zelf verkouden ben heb ik na het zwemmen wel meer last, dus ik zou ook niet gaan idd. Jippie, Roel al 10 kilo! Haha, het is toch ook een momentopname bij het CB. Moeten ze net op dat moment een blokje pakken, zijn ze door iets anders afgeleid. Booky, fijn dat Mats weer zo goed slaapt. Wordt je zelf ook vrolijker van.. Simone, veel plezier bij de V&D.
Hier gaat alles goed. Jasmijn is nog wel wat verkouden en vannacht was ze weer wat benauwd. We hebben 1 dosis ventolin gegeven en dat hielp goed. Verder vandaag lekkere volle luiers. Ze had last van hele harde keutels dus we zijn druk om haar meer diksap te laten drinken. En dat gaat goed tot nu toe, vandaag was het al echt niet meer zo hard. Ze drinkt tot nu toe diksap met de speen. Ze moest echt aan de smaak wennen. Maar nu het goed gaat wil ik langzaam overstappen op een gewone beker of een tuitbeker. Morgen lekker vrij en helemaal niets gepland. Dus dat is wel heel lekker! Vrijdagavond komt oma oppassen (mijn moeder) want wij gaan naar het theater. Oma blijft slapen en zaterdag gaan we samen winkelen voor Jasmijn. Ze zit echt in een groeispurtje dus het wordt tijd voor nieuwe kleren!
Ja, de vriend van m'n vriendin was er nog net wel bij. Hij sliep thuis (met oudste dochter) maar 's nachts belde z'n vriendin hem dus dat de weeen begonnen waren en dat hij NU moest komen. Dat lukte nog net, maar ze durfde niet meer naar het zkh (ging niet, kreeg om de 3 minuten een wee van 2 minuten, dus had amper tijd om op adem te komen). Tussen het moment dat ze wakker werd van haar eerste wee en de geboorte van de kleine, zat maar 3 uur. Deane tandenborstel geven werkt niet zo goed; hij doet dan altijd de steel in zijn mond ipv de borstel Vanavond lukte het wel aardig, hij deed een paar z'n mond open voor me. Het is de ene dag ook moeilijker dan de andere.