April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

2. Bri

Bri Niet meer actief

hahahaha! ik heb een keer een likkende Deane aan m'n neus gehad (ook fijn), maar kusjes geeft hij nog niet. Schattig hoor Tijn!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Geweldig, knappe jongen! (ben plaatsvervangend ook trots op je, Tygho!)

4. Bri

Bri Niet meer actief

Dat zal je ook altijd zien he.... Jij weet dat hij het heel goed kan, maar als de dokter het wil doet hij het mooi niet! Goed zo Roel, lekker eigenwijs!
    En hij is inderdaad weer lekker gegroeid. We worden wel krachtpatsers he, met die grote kleine mannen om te tillen.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Lekker, dat je zo'n lekkere werkdag had. Ik ben morgen ook vrij!
    Ja, ik gebruik wel tandpasta. Speciale peuter-elmex (0-5 jaar) daar zit weinig fluor in, omdat ze het nog doorslikken. Ik heb bewust geen zoete tandpasta genomen, maar tandpasta met een licht mintsmaakje. Hij lijkt overigens helemaal geen moeite te hebben met de smaak, het is gewoon de borstel die hij soms heel vervelend vindt.
    Wij zijn ook begonnen met zo'n vingertandenborstel toen hij 2 tandjes had, maar nu gebruiken we een gewoon borsteltje (ook van elmex, maar oral b heeft ze ook).

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    mmm zal morgen of zaterdag wel eens kijken. Vergeet het elke keer..
    was vandaag nog bij de kruidvat ivm de aanbieding van de pampers, maar weer niet aan gedacht.

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wow ik ben nu net thuis. Lekker lang dagje zo, maar ach morgen vrij :).

Eten was gezellig met de collega, al hadden we wat weinig tijd dus werd het aardig proppen :D. Ik had een lekkere hartige pannenkoek hmmm.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb de laatste tijd zoveel aanbiedingen van de Pampers ingeslagen, voorlopig kan Deane wel ff vooruit!

Hey booky, jij morgen ook al vrij?! Lekker proppen die pannenkoek... hoezo rustig genieten van het eten?

Wij gaan morgen kijken op het kdv hier in de buurt. Deane zit sinds juli op een kdv halverwege tussen huis en mijn werk, en vanaf 1 juni kunnen ze hem hier 500 m vandaan plaatsen. het voelt raar om hem misschien weg te halen van het kdv waar hij nu zit; hij heeft het er zo naar zijn zin en de meeste leidsters zijn superlief voor hem.
    Nou ja, eerst maar 'ns kijken hoe deze overkomt. Als ik het niks vind, blijft hij lekker zitten waar hij zit!

Nu ga ik lekker naar bedje toe, 't is weer mooi geweest voor vandaag. Trusten!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Goeienavond! Ik dacht ook maar weer eens iets van me te laten horen. Ik kom er helaas bijna niet meer aan toe om bij te lezen hier, dus zoals gewoonlijk alleen de laatste paar pagina's gelezen. Wat worden de april-kindjes groot zeg, staan, lopen, tandjes, kusjes!

Met mn mannetje gaat het prima, hij was de laatste keer op het CB (begin december) gemeten op 75cm en 9,3 kilo, en volgens mij heeft hij sindsdien nog een behoorlijke groeispurt gemaakt want je ziet hem in maatje 80 groeien!
    We zijn sinds kort ook aan het babyzwemmen, dat vindt hij (en ik ook dus) helemaal geweldig!
    Zitten en staan lijkt voor hem nog een ver-van-mijn-bed-show hij zit nu pas sinds een week in een kinderstoel, daarvoor zakte hij binnen no-time helemaal onderuit. Hij tijgert al wel, dus komt overal waar hij komen wil. En onderzoekt alles, speaker draadjes en vcr zijn favoriet, al ligt de hele vloer bezaaid met babyspeeltjes.
    Tandjes heb ik ook nog steeds niet gesignaleerd, sinds vorige week wel stinkende spuitluiers dus dan zal het toch niet lang meer kunnen duren?
    Ik ben dus maar vast begonnen met tandjes poetsen, meer om hem te laten wennen aan die tandenborstel in zijn mond. Maar dat gaat prima gelukkig.

Tot zover de update. Ik hoop dat de andere apriljongens en -meisjes het ook zo goed doen ;)

10. Bri

Bri Niet meer actief

Hey mielenl, leuk je te zien!
    Leuk dat tijgeren.... spuitluiers kunnen met tandjes te maken hebben, maar er gaat ook een vervelend buikgriepje rond. Nou ja, de tandjes komen als ze komen...

Ik heb iets gemist denk ik; of misschien heb je het niet verteld; maar wat voor intake heb jij bij de gyn op 2 maart? (als je het niet wilt zeggen hoeft het niet, maar ik denk dat je het niet voor niks in je banner zet)

11. Bri

Bri Niet meer actief

So much dus voor het naar bed gaan.... je kent dat wel: nog ff hier kijken, nog ff dat topic... en voor je het weet is het 20 minuten later.
    Nou ja. Ik ga nu wel pitten, ben er hard aan toe!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri haha heel herkenbaar :D

siemens & ik hebben pas geleden een goed gesprek gehad en besloten dat we vanaf april gaan proberen voor een 2e kindje :D:D
    Helaas is mijn cyclus weer heel onregelmatig, dus heb ik me gelijk maar bij de gyn aangemeld. En maar duimen dat de clomid weer gaat helpen, zoooo spannend!

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, ben ik weer. Lekker geslapen vannacht.

Bri, hier ook al een hele voorraad pampers. Alleen bij de aanbieding bij de Etos laatst was ik te laat, maar vorige week en deze week 3 pakken gekocht. Kunnen we weer even vooruit!
    Succes bij het kdv,inderdaad, je gevoel is het belangrijkst erbij.

Hé Mielenl! Leuk om te lezen hoe het me je mannetje gaat. Hier ook nog geen sta- of kruipactiviteit haha. Grappig hoe ieder kindje zich weer anders ontwikkeld.
    En spannend! Leuk, vanaf april weer proberen. Veel succes, hoop ook dat de clomid snel helpt en het snel raak mag zijn.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hee Mielenl leuk dat je er weer bent! ;)

15. moguh!

@Mielenl: Leuk weer van je te horen.
    En zo te lezen gaat het goed met je mannetje!
    Leuk dat jullie in april voor een 2e kindje gaan!
    Succes ermee!

@Marleen: Roel is goed gegroeid zeg, grote jongen!

@Boni: onze meisjes doen het gewoon lekker rustig aan!

@Bri: succes op het kdv, en idd...gewoon je gevoel volgen...als degene waar hij nu zit beter over komt gewoon lekker laten zitten!

Gister leuke slof-laarsjes voor Luna gekocht en een slaapzakje(wel 4 hele euro's) zo schattig met roze en vlindertje en streepjes.
    En voor Esmee een jurk met blouse en legging!

Vandaag lekker vrij.
    En ga ook nie veel doen ook!
    Vanmiddag komt mn collegaatje, die is ook kapster... komt ff knippen bij iedereen.
    Bij Luna alleen ff 1 raar plukje weghalen in dr nek want ja verder heeft ze amper haar:p

16. Veel plezier alvast voor morgen Boni!
    Lekker er ff tussenuit!
    En shopse alvast!
    Ook naar maat 74?
    Bij boetiekZ en V&D veel leuke kleertjes voor ze!

Hier gaat t sap drinken nu ook beter, alleen moet hij wel heel ff in de magnetron, de kou eraf...
    Luna drinkt het ook nog uit een gewone melkfles zegt maar...

Hoe is het met de benauwdheid?!

17. Wat goed van Tygho zeg!
    Knappe grote jongen!

18. Hoe is het met de kids kwebbel?!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen!

Mielenl wat leuk je weer hier te zien!
    En wat spannend dat jullie in april voor een 2e gaan :D
    Wij als alles meezit ook :D
    Mika groeit ook goed aan de foto's in je banner te zien!

wat betreft luiers, ik gebruik geen pampers maar Huggies, vind pampers niet zo fijn :rolleyes:
    En de laatste maanden had de Schlecker vaak aanbiedingen, dozen met 90-100 stuks(afhankelijk van de maat) voor 12 euro?
    Maar ben er bijna doorheen, en zag toevallig dat superdeboer nu de pakken met 40% korting heeft dus morgen ga ik daar ff voor 24 euro 6 pakken luiers halen :)

Wow iedereen vandaag vrij?
    Ikke niet hahaha, maar als de kids op school zijn, heb ik wachturen dus zal wel komen checken hoe druk jullie kletsen! :)

Hier een redelijke nacht gehad.
    Tygho is gister gaan slapen zonder warme hap of fles.
    Werd dus rond half 10 wakker, eventjes geknuffeld en gespeeld, flesje gedronken en gaan slapen.
    tot 06:15 vanmorgen :D
    Gaat weer de goeie kant op.
    Ook knaptie ie langzaamaan weer een beetje op gelukkig :D

Nou ik ga maar eens vast aankleden,tas pakken enzo zodat ik dalijk nog ff een half uurtje voor mezelf heb, voordat ik moet werken.

Deel Deze Pagina