Vanmorgen weer hetzelfde, ze moest flink hoesten en klonk weer wat benauwd. Dus weer 1 dosis ventolin gedaan.. Ze ligt nu lekker te slapen, na 2 poepbroeken vanmorgen.... haha. Gisteren heeft ze fruithap met pruimen gehad, in de Opperdepop stond al dat dit laxerend kon werken, nou dat klopt dus
Heej Mielenl, leuk om weer wat van je te horen. fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met manlief. Hopelijk mag je gelijk weer aan de Clomid, net als de vorige keer is ook niets he. Net ff op de fiets boodschappen gedaan met Jochem. Hij vond het geweldig. Ik voel me dan zo rijk, als ik met hem fiets. Dat je dat al om zoiets kleins kan hebben he.
JOehoe en hele lieve vriendin van mij was vandaag uitgerekend en vanochtend vroeg kreeg ik al een telefoontje van haar. Ze is vannacht om 04.30 bevallen van een dochtertje Maaike. Ryan die krijgt het helemaal naar zijn zin met al die meisjes Tinkerbel mooie Thomas spam Aaahh wat een lieve kusjes kwebbel van Tijn. Zo Marleen Roel is ook goed gegroeid zeg. Ook al een hele man . Dat is toch altijd zo, ze doen iets altijd en op het moment dat ze het moeten doen doen ze het niet. Booky het gaat echt goed met het slapen van Mats. Heerlijk hoor. Kwebbel ik blijf idd gewoon maar smeren. Want iedere keer als ik dacht oh het gaat weer beter (of ik vergat het ), dan was het weer foute boel. Aahh Tijn is wel heel zielig, of hij speelt heel goed toneel Ik heb ook al een mama roepertje *trots*. Gisteren toen ik hem bij oma ging halen toen kwam ik binnen en toen zei hij mama en rijkte zijn armpjes naar mij *super trots* Corina onze mannetjes straks verslaafd aan de Luuf haha of zouden ze het al zijn Bri gelukkig dat de vader nog net op tijd was zeg. Jeetje en een bevalling van 3 uur zou ik ook wel willen. Haha en de steel in zijn mond, nee daar worden je tandjes niet echt schoner van. Mielen wat leuk dat je ook weer is langs komt. Wat fijn om te horen dat alles goed gaat. Oh leuk leuk leuk dat jullie ook gaan proberen voor een 2e kindje. Nou meid hopelijk slaat de clomid aan. Miss oh wat fijn zeg dat het slapen met Tygho zo goed gaat. Nog steeds met het lampje aan? Boni weet jij wat ik ga eten vanavond? JAMMIE JAMMIE AL HELEMAAL ZIN IN. Straks ga straks met mijn moedertje en Ryan naar de stad, mag mijn nieuwe fiets uitzoeken. Ik denk dat ik voor de witte ga. JOEHOE ik straks ook fietsen met Ryan. Helemaal zin in. Ray gaat vanavond op wintersport *jaloers* hopelijk brengt hij het er wat beter vanaf . Vind het wel raar hoor 5 dagen zonder Ray.
Hahaha, ik gok hachee? Mmm lekker! Hier vanavond alleen eten, manlief is een dagje met de pv skieën in Winterberg. Dus moet mezelf vermaken... Had zo gedacht om zo even een biefstukje te halen en spinazie, dat laatste lust boniman niet.. En dan lekkere aardappeltjes erbij. Hihi, je moet jezelf ook eens verwennen toch!
Moet ook nog even koken voor morgen. Boniman moet dan namelijk eerst mn moeder van het station halen en daarna Jasmijn van het kdv. Is dus pas rond half zes thuis. Om acht uur moeten we al in het theater zijn (wel in onze woonplaats). Dus ga vandaag lasagne maken, dan hoeft hij dat morgen alleen nog maar in de oven te schuiven en even salade erbij te maken.
Dat is goed gepland van je vriendin Isra! Precies op de uitgerekende dag! Ga je al snel op kraamvisite? Dus je moet Ray 5 dagen missen.. Dat is niet gezellig! Maar dan heb je wel weer wat om naar uit te kijken he Leuk dat jullie alweer bijna voor een tweede gaan Mielenl. Voor een aantal anderen hier komt het ook alweer dichterbij (Cynthia, Isra?) Ik ga even naar bed zo.. Ben niet zo fit. Duizelig. Ik denk dat het komt omdat ik te laat naar bed ga. Dus maar even een beetje bijslapen. Ik wil vanmiddag een stuk gaan wandelen, want het is lekker weer. Buitenlucht doet me vast goed!
Isra, natuurlijk ook gefeliciteerd! Leuk, een kindje in de vriendenkring erbij. En precies op de uitgerekende datum, knap! Marleen, slaap lekker! Je moet ook niet zo lang msn-en haha
Het liefste wilde ik vandaag al gaan, maar ze woont helemaal in Zeeland, dus dat is zo'n anderhalf uur rijden vanaf hier. En zie het niet zo zitten om met Ryan 2 x anderhalf uur in de auto te zitten, om een half uur even om het hoekje te kijken. Dus ik ga van het weekend en dan blijven mijn ouders even bij Ryan. Ja moet Ray 5 dagen missen -snif-. Zal idd wel stil zijn. En jij even lekker geslapen? Balen zeg van je duizeligheid. Het is heerlijk weer om te wandelen, dus veel plezier vanmiddag.
joehoeeee ik ben helemaal hyper! Ik heb ook gewonnen bij de bel&win van ouders van nu! een cheque van canvas holidays van 350 euro! gaan we toch nog op vakantie
Cynthia dan heb je dezelfde als wij gewonnen! Isra, kan je gelijk hier ff beurten, als je op kraamvisite gaat.
We hadden het een tijdje geleden over die bekers van Nuby met dat rietje. Ik heb er nu 1 gekocht, maar hij lekt soms heel erg. Hebben jullie daar ook last van?
hier lektie niet tinkerbel, alleen spettert tygho ermee, als er bovenin wat drinken blijft zitten. en ik denk dat de reis naar duitsland gaat... niet al te ver weg...(onze auto is een oud beeste )