Bij mij lekt die beker ook. Volgens mij komt het omdat ROel niet alles doorslikt en dan valt het terug in die ruimte waar heb rietje inzit als je het klepje dichtdoet.
Wat leuk dat jullie allebei gewonnen hebben Corina en Cynthia! Dus het is bij jou toch nog goedgekomen met de prijs Corina? Want er was toch iets mis gegaan? Ja, dat is dan wel ver om even naar Zeeland te gaan, Isra..
Ik heb heerlijk geslapen vanmiddag. Ben er echt van opgekanpt. Ik werd om 15.00 uur pas wakker. Wel een beetje jammer van de middag, maar dat is niet erg. Roel heeft echt het zwaaien nu uitgevonden. Hij zit de hele dag naar alles en iedereen te zwaaien. Erg lief om te zien.
Leuk is dat zwaaien hè. Hier doen we het altijd als ik haar uit bed haal. Dan doe ik het rolgordijn naar boven en gaan we even zwaaien naar alles buiten: de auto's, de bomen, de buren, enzovoort. Erg lief!
We zijn ook druk aan het oefenen met hiep hiep hoera! Over 2,5 week ben ik zelf jarig dus boniman wil graag dat ze het dan kan haha.
goede middag. WAUW super gaaf Cynthia, dat zijn nog een prijzen om te winnen . Wat leuk Isra een babymeisje . Wel jammer dat ze zo ver weg woont . Marleen je moet 's avonds niet zo laat msn-en . Van het weekend ben ik weg dat scheelt weer . Tinkerbel die beker lekt bij mij alleen als er nog wat bovenin het rietje zit en Mats er mee gaat 'schieten'. Ahh leuk dat zwaaien Marleen! Lief gezicht is dat. Smakelijk eten Boni straks, klinkt goed hmmmmm . Ben vandaag toch maar even met Mats langs de ha gegaan. Hij is wel beter in orde maar hij drinkt niet echt goed. Zat toch een infectie in z'n bovenste luchtwegen dus (weer ) een AB kuur. Hopen dat ie er nu goed overheen komt. Meneertje was mooi aan het sjansen in de wachtkamer. Bigsmile naar alle mensen en maar zwaaien, hihi kleine clown. Het slapen blijft onwijs goed gaan . Wat dat betreft zijn we dol gelukkig
Ben weer opgehouden met strijken, want dametje was weer wakker. Ze zit nu in de kinderstoel een rijstwafeltje te eten en mama heeft een kopje koffie Heb vandaag even nieuwe neusspray gekocht, las op het doosje dat dit maar 3 maanden open mocht staan. Nu gebruiken we het niet zo vaak maar gokte dat we het wel 3 maanden hadden. Alleen het sprayen is altijd zo'n gedoe, kon haar bij het eerste neusgat nog verrassen maar bij de tweede weet ze precies wat er komt en probeert ze uit alle macht haar hoofdje weg te draaien haha. Maar mama heeft toch gewonnen
Het komt niet door jou hoor! Ik ben nadat wij gestopt zijn met MSNen niet meteen naar boven gegaan. Moest nog flessen wassen, honden brokken bijvullen en dat soort dingen. Toen lag ik om 12 uur in bed denk ik, maar man was nog beneden aan het studeren dus die kwam pas een uur later en al die tijd heb ik TV gekeken op bed. Wat vervelend dat Mats toch weer een infectie heeft.. Hopelijk slaat de AB goed aan nu.
Haha ja fijn is dat heh Boni die neusspay. Neusgat 1 is vaak nog wel te doen, maar een 2e keer laten ze zich niet verrassen . Gelukkig Marleen ik dacht al dat het aan mij lag . Je bent nog aardig druk geweest na die tijd! Hmm wij gaan hier zo nasi eten .
De vorige keer was maar een hele korte kuur, van een dag of 3, 4. In het weekend was het op toen heb ik de HAP gebeld of het kon kloppen dat die kuur zo kort was. Ik heb het vandaag nog nagevraagd voor hoeveel dagen en gezegd dat die kuur de vorige keer zo kort was. Waarschijnlijk is er toen iets met de dosering niet goed geweest want ze vond dat te kort. Nu een kuur voor 7 dagen (als het goed is )
Klinkt ook lekker, nasi! Hier staan de aardappeltjes in de oven, zo de spinazie opzetten en het biefstukje nog bakken. Maar eerst krijgt Jasmijn zo haar hapje, die heeft sperzieboontjes met wortel en aardappel....
zo...mn haren zijn weer geknipt, we hebben lekker gegeten en ben om een kraamcadeautje geweest... nu ff trug lezen!
heyhey! nou wij zijn er al uit waar we heen gaan! lekker makkelijk, naar duinrell dan is het echt bijna een gratis vakantie, en ik durf het ook niet aan om 8 uur of zelfs nog langer met Tygho in de auto te gaan... bovendien zijn we er zelf ook nog nooit geweest :O