Leuk Cynthia. Mijn collega's zijn een paar jaar geleden ook naar het park bij Duinrell geweest met een groep clienten en zij zeiden dat het leuk was. Heb je een nieuw model Simone? Of gewoon een stukje eraf?
ja mij lijkt het ook heel leuk, kan alleen niet vinden of je dan ook toegang tot het park hebt of alleen het tikibad en de camping...
Volgens mij ook tot het park, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik weet wel dat mijn collega's verschillende keren in het park zijn geweest.
ja ik hoop het ook, bij slagharen is dat ook zo... dus ga er maar van uit van wel. HEel veel kun je niet met een peuter van14 maanden maar dat park is toch ook grotendeels wel gericht op kinderen dus zal vast goed komen! Verder lekker de omgeving verkennen enzo... Heb er nu al zin in
hahahaha tygho doet sinds vanmiddag zo met zn vingers langs zn lippen en dan geluidjes maken... heeel schattig(hoop dat jullie weten wat ik bedoel ik weet nl niet hoe het heet )
booky, vergeet helemaal op je te reageren! Balen zeg dat Mats het weer te pakken heeft De arme schat, heeel veel beterschapsknuffels voor hem!
Klinkt goed Cynthia, Duinrell. Ben er nog nooit geweest.. Maar je hebt groot gelijk, zo heb je echt een gratis vakantie! Lekker genieten dus..
Goedenavond.. Der is weer een hoop bijgekletst sinds gisteravond. DUs ik ga eerst ff teruglezen en reargeren.. Mielenl, leuk dat je weer langskomt. Fijn dat het goed gaat met jullie. Corina, leuk fietsen met Jochem. Lekker he dat gevoel... Isra. Ryan krijgt het later nog druk met al die meisjes.. Boni, idd handig om vandaag al de lasagne te maken. En ik vind altijd dat de kruiden dan lekker zijn ingegtrokken, als het een nachtje in de koeling heeft gestaan. Miss. Gefeliciteerd met je prijs. Lekker toch op vakantie.. De aprilmama's vallen nogal eens in de prijzen. Leuk naar Duinrell.. Marleen, fijn dat het slapen je geholpen heeft. Leuk dat Roel kan zwaaien.. Zit er hier ook op te wachten.. Booky, arme Mats. Nu maar hopen dat Mats gaat opknappen nu met de AB. Leuk he, zo'n charmeurtje! Hier ook zo een..
Nou. Vandaag weer bij mijn moeder/ouders geweest. Ja mijn vader werkt overdag, dus dan zijn we eigenljk alleen met mijn moeder.. Was weer gezellig.. Ik ben vanmorgen gewoon wezen zwemmen. Wat een goede zet was, want het is daar altijd zo warm. Dus de boel kwam lekker los. Zowel bij Wayne als bij mama.. Vanmiddag lekker met oma, en Wayne naar de winkel gewandeld. Het was zulk lekker weer. Koud, maar wel lekker.. Alleen blijft dat stomme mutsje bij Wayne niet goed zitten. Dus mijn moeder heeft beloofd om nu een mutsje te breien. Wayne heeft trouwens flink last van zijn 2 voortandjes. 1tje is nu helemaal door, die ander zit te drukken. Ja en dat doet zeer. Ik mag er zelfs niet aankomen om er dentinox op te doen. Of het te masseren. Wat bij de andere tandjes wel mocht. Maar nu echt niet hoor. Gisteravond heeft Wayne van zijn laatste fles maar 50cc gedronken. Dus ik heb vanmorgen maar ff naar Icare gebeld, het CB, hoe en wat. Nu heb ik het advies gekregen om hem straks ipv een flesje, gewoon wat pap te maken, en dat met een lepeltje te geven. Dan krijgt hij het wel binnen, maar doet het niet zo'n zeer. Maar ze verzekerde me, als dat andere tandje ook door is, zal het wel beter gaan. En dan bestaat er ook een dikke kans, dat hij de tuitbeker ook gaat pakken. Want hij wil het wel, maar ja.. Als het pijn doet.. Vanmiddag nog om hem gelachen. Hij had tijdens het verschonen op tafel, bij mijn ouders, een leeg spa flesje gevonden. En ging daarmee spelen. Leuk. Zegt mijn moeder, doe er een beetje water in, dan heeft hij wat te kijken. Ja leuk, maar er zit een flip dopje op. Aach zegt mijn moeder, dat krijgt hij nog niet los. Nou.. Nog geen 10 minuten later was zijn box nat. Hihi.. Wayne ligt nu lekker te slapen. We hebben een spuugdoekje vochtig gemaakt, want vanmiddag pakte hij van mij een vochtig doekje af, en drukte dat tegen zijn mondje. Zal wel lekker zijn tegen de pijn.. Dus hij heeft nu een licht vochtig spuugdoekje bij hem. Ga straks nog ff zijn bijtring in de koelkast leggen. Nee niet in de vriezer dat is gevaarlijk, maar in de koelkast.. Nou ja. Ik ga nog ff wat foto's uploaden. Heb vanmorgen nog wat leuke gemaakt bij mijn moeder.
In de kinderstoel.. Ik hoef maar met iets wat op een camera lijkt, in mijn handen te staan, en meneer lacht al.
Zo dat was het weer voor vandaag. Ik ga GTST kijken, daarna Wayne een papje geven. .En daarna naar Wie is de mol kijken. Ja wij nemen dat op, en kijken het dan als het afgelopen is.. Nou weltrusten, en tot morgen.
pfff. het is weer bedtijd en ik wou nog wel even bij jullie langskomen... zucht. Morgenavond misschien en anders zaterdag misschien... ik moet ook niet zoveel plannen.. Tot sprekens dan maar. Groetjes aan iedereen!
Wat leuk, dat jullie er weer voor gaan! En goed om nu vast naar de gyn te gaan; hopelijk hoeven jullie er dan niet heel lang op te wachten. Spannend hoor.
Wat leuk, samen op de fiets! Lekker van genieten. Ik moet nog een stoeltje kopen, maar verheug me er enorm op om hier samen over het eiland te fietsen.
Ja, zo lang rijden met je kleine mannetje is niet echt wat. Een keer zal hij wel slapen, maar dan op de terugweg niet (zo veel slaap heeft hij nu ook weer niet nodig, toch). Nog even geduld dus... 't Is misschien gek, ik vind het ook nooit leuk als Briman een paar dagen weg is, maar aan de andere kant weer wel. Dat zijn dan van die echte Deane-&-mama dagen, waarin we de grootste lol met elkaar kunnen hebben. Geeft mij ook een goed gevoel dat ik het kan, in m'n eentje. (en het is zo leuk om te zien hoe ze daarna weer op elkaar reageren; Deane kan echt superblij zijn om z'n papa weer te zien!) Probeer er dus ook maar van te genieten...