arme Matseman! Ik hoop dat de AB snel aanslaat en hij weer helemaal lekker in z'n vel zit. Maar dat komt wel goed; als je zelfs nog zit te sjansen en te clownen als je ziekjes bent... dat belooft wat voor als hij helemaal beter is, dan is hij helemaal niet meer te houden. Fijn dat hij nu zo goed slaapt, dat scheelt he!
Misschien went ze er nog aan.... Deane wil soms helemaal niet, maar als ik hem even met het spraytje laat spelen, vindt hij het daarna meestal wel goed. Tegenwoordig trekt hij z'n neusje helemaal op als hij de spray ziet, alsof hij zegt: kom maar op met dat spul. En uiteindelijk wint mama altijd, daar kan ze ook maar beter aan wennen
hehehe, dat is wat anders dan het zwarte woud. maar ook hartstikke leuk! tygho houdt ook van zwemmen, toch? dat hebben ze daar wel, dus zwembroeken mee!
Zo, wat heb ik verder nog gelezen? Arme Wayne, heb je zo'n pijn van je tanden? Hopelijk zijn ze gauw helemaal door, dan gaat het gelijk een stuk beter. Ik zie dat je de box nog hoog hebt staan, gaat hij niet over de rand hangen? En lekker gezwommen, toch fijn dat je daar zo van op kunt knappen. Ik ben gisteren met Deane bij het andere kdv geweest en we gaan overstappen. Het blijft jammer omdat het kdv waar hij nu zit zo goed bevalt, maar dit is zo veel dichterbij. Dan kunnen we gewoon wandelen of op de fiets; en Briman kan hem makkelijker halen. Nu is dat altijd gedoe; het is 10-15 km weg en dan zit je vaak nog met file ook. En dit kdv dichtbij komt ook goed op me over. Lieve leidsters, die heel leuk met de kindjes bezig zijn. En alles ziet er licht en schoon en fris uit. En ze krijgen een tuin die aan een parkje grenst, dus ook volop groen. Het duurt nog even (plaatsing vanaf 1 juni) maar zo kunnen we alvast aan het idee wennen.
goeiemorgen! Hier weer een beroerde nacht gehad Tygho sliep als een roosje bij mn ouders, na het badderen. Kon hem thuis zo wegleggen, wat niet de bedoeling was omdat hij zn fles nog moest. Maar meneer wou niet. Die wou hij pas om 1 uur vanacht En vanaf toen was het spoken.... helaas. Bri, ja we willen eigelijk best graag naar het zwarte woud, maar ik durf het niet aan om zover te rijden nog met Tygho en vooral met onze oude auto, die zie ik er zo mee ophouden hoor , Dat doen we wel een keer met nog andere mensen erbij hahaha. Maar toch genoeg te doen daar, tot 14:00 zijn de faciliteiten in het tikibad gratis, maar Tygho slaapt toch smiddags dus maken we daar sochtends mooi gebruik van, 1 of 2 dagen. en dan `1 dag het park op en de rest van de tijd gaan we lekker de omgeving in... misschien nog wel ff naar scheveningen, heeeeeeeeeeerlijk Heb er gewoon nu al zin in! Hoop alleen dat we kunnen boeken voor begin juni aangezien de prijzen pas half april verstuurd worden
Bri, fijn dat je een goed gevoel hebt bij het andere kdv! Is toch belangrijk hoor En lekker dichtbij niet te vergeten
he cynthia, vervelend dat het zo'n zware nacht was (alweer)... Deane is inmiddels weer een echte superslaper, behalve als hij 's avonds niet genoeg gegeten heeft. Maar da's lastig als hij niet wil drinken... logisch dat je niet zo lang onderweg wilt zijn, helemaal met een auto die je niet helemaal vertrouwt. En duinrell is ook superleuk; helemaal omdat je ook lekker naar het strand kunt. Heb je wat om naar uit te kijken!
Goedemorgen.. Zo hehe, eindelijk ff rust.. Wayne is echt uit zijn humeur.. Hij wilde net van alles niks. Niet in bed, niet in de box, op schoot was niet goed, op de grond ook niet. In zijn loopstoel al helemaal niet. Om half elf toch maar weer in bed gelegd, want hij had warme slaaphandjes. Hij heeft daar 10 minuten liggen huilen, heel zielig, maar hij is uiteindelijk wel in slaap gevallen. De pap ging er gisteravond prima in. Hij heeft tot vanmorgen half zeven geslapen. Toen heeft hij eerst een poosje liggen teutebellen, volgens Ingman, die was al wakker omdat hij moet werken. Voor Wayne zijn doen vroeg, maarja. Hij heeft een paar dagen die laatste fles bijna niet gedronken, dus dat zal even moeten herstellen.. Vanmorgen was ik bij de drogist, en daar lagen rietjesbekers van Difrax. Die hadden ze nieuw binnen. Ik heb er geljk een gekocht, en zowaar heeft Wayne er daarstraks al wat uit gedronken. Een paar slokjes maar, maar hij krijgt het wel binnen. Nou ja.. Verder geen grote plannen vandaag.. @ Bri, Wayne maakt nog geen aanstalten om over de rand te gaan hangen..
Vervelend zo'n beroerde nacht.. Jammer hoor.. Oow lekker uitwaaien op scheveningen is ook erg lekker..
ingrid, die rietjesbekers van difrax heeft de prenatal ook, 2,99 kosten die ofniet? En idd, lekker uitwaaien in scheveningen is ook heerlijk, huizen kijken in wassenaar hahahahah Word vast super!
Goede middag.. Nou ik kom even snel spieken en jullie een heel fijn weekend wensen. Wij gaan met een half uurtje weg lekker naar Landal . Dus tot maandag! Doei Doei
hmm dan heb ik denk ik toch anderen gezien... Prenatal heeft nl ook een parodie op de nuby bekers. Maar dan voor 2,99.
Booky veel plezier......en hier zijn de AB-kuren ook voor 7 dagen. Missco en Corine......leuk zeg zo'n prijs. Lekker genieten ervan. Simone.....Isa en Tijn zijn al weer goed opgeknapt. Ze hadden echt een zetje nodig. Daarbij slaapt Tijn weer prima...had dus echt last van z'n oortjes. Mielen..leuk om weer van je te horen. En spannend en leuk hoor om voor een tweede te gaan. Verder ben ik het een beetje kwijt.
Kwebbel, fijn om te lezen dat je kindjes weer een beetje opknappen! Kunnen jullie allemaal weer lekker slapen 's nachts.
Ja idd. Ik heb ff bij prenatal gekeken, maar die lijken idd op de nuby bekers.. Die ik heb lijkt daar niet echt op.. Maar echt.. Geweldig ding.. Wayne heeft net 150cc Dixsap op. Ja verdund dan he.. Dit is hem.