April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Ik wilde nog ff een plaatje spammen.... is alweer een maand oud, en staat op Deane's website, maar daar kijkt vast niet iedereen. Ik vind 'm zo schattig hier:

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ach wat een snoepie......* smelt *

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zeker een schattige foto Bri! Je bent weer helemaal op dreef hier he :) Leuk hoor, dat je weer actief meekletst!

Balen Cynthia, van je nacht.. Het blijft een beetje tobben he? Ik hoop dat Tygho het snel doorkrijgt allemaal.

Die beker heb ik nog niet eerder gezien Ingrid. Ik ben zelf altijd wel erg tevreden over de spullen van Difrax. Wij hebben de S-flessen er ook van.

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Gave foto Bri!

Kwebbel: Gelukkig zijn je kleintjes een beetje beter!

5. @ Bri, gave foto.

@ Marleen, nee dat zou kunnen. Bij de DA hier, zeiden ze me dat ze nieuw zijn van Difrax. Ik had ze ook nog niet eerder gezien..

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb die bekers ook nog nooit gezien van difrax..

Bri wat een ontzettend snoepie is Deane toch *smelt*

Marleen, ja het blijft echt tobben maar Tygho heeft gewoon de pech dat alles elkaar opvolgt.
    Eerst een sprong van dik 8 weken, toen 2 tanden, toen ziek, toen weer een sprong van 3 weken, toen 4 tanden,nu weer ziek...
    En jawel, ik spot weer rooie wangen en hard wordend tandvlees...
    En die enkele dagen tussendoor dan gaat het helemaal perfect, slaaptie van 8 tot 7... helaas zijn die voorlopig nog heel zeldzaam :(
    Maar we houden hoop, komt vast goed!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb trouwens Tygho net in bad gedaan met zwitsal eucalyptus, en daarna gemasseerd met babyolie en ingesmeerd met luuf.
    Een flesje gemaakt met bambix en daar nog wat nutriton bij in.
    Bedacht me namelijk dat Tygho behalve minder spuugde, ook beter sliep toen ik nutriton in zn flessen deed.,..
    Maar wat is dat al weer lang geleden zeg... hahahaha
    We hopen op een goede nacht!

Ik wens jullie allemaal een fijne avond, en een goed weekend.
    Ik ga morgenavond naar de balavond van mijn oude dansschool!
    4 jaar geleden was ik daar voor het laatst...heb er zin in! :D

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nou, ben benieuwd of de Nutriton helpt voor vannacht, Cynthia. Wie weet! Leuk dat je naar een bal gaat van je oude dansschool.

Het is voor mij stil nu Booky een weekendje weg is! Het is hier uberhaupt stil nu.

Roel gaf vanavond mij een paar keer een soort kusje met zijn mond open. Zo lief... Toen ging hij dat bij zn papa ook doen alleen toen beet hij hem in zijn wang. Het deed zeer! (Maar ik moest er een beetje om lachen)

9. hoi dames,

kom jullie alleen ff snel een fijn weekend wensen!
    Ik heb gewerkt van 8 tot 21,15 en lig nu lekker in mn bedje want morgen moet ik wéér werken.
    (bedrijfsleidster is op vakantie).
    Dus ben er ff nie veel want ma-di-woe moet ik ookw erken!

BOOKY: je bent al weg maar heel veel plezier dit weekend!

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    MIss wat goed zeg dat je ook gewonnen hebt. Nou heerlijk hoor toch nog lekker op vakantie. Ik zou sowieso lekker in het voorseizoen gaan, juni betaal je de helft minder, dus dan kom je misschien ook wel lekker uit met je cheque. Canvas Holiday bieden wij niet aan, maar volgens mij zijn het kampeer vakanties, lekker naar Frankrijk ofzo?! Oh je hebt het zelf al over Duitsland, ook heel leuk!

Corina woon jij ver bij Middelharnis vandaan, zou idd anders wel even kunnen komen buurten :D

Marleen wat goed dat Roel nu ook zwaait, lief he.

Booky veel plezier van het weekend, lekker gaan genieten met zijn 3tjes en Xantos, want die gaat toch ook mee?

Haha Miss, ik lees inmiddels dat het Duinrell geworden is, leuk hoor.

Mooie wayne spam weer.

Bri dat genieten gaat wel lukken hoor zonder man :D al mijn dagen al vol gepland. Moest vandaag werken. Ga morgen met Ryan naar een vriendin, zondag op kraamvisite. Maandag en dinsdag lekker saampjes met Ryan keutelen, lekker wandelen, gaan een mooie tekening maken voor papa even een bakkie doen bij oma. Dus voor ik het weet is het alweer dinsdag.
    Ook fijn dat je een goed gevoel had bij dit KDV. En je zou zien dat als hij het straks hier ook naar zijn zin heeft!

Ahhh wat is Deanne een lief mannetje *smelt*

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Gisteren nieuwe fiets uitgezocht. Het is de Gazelle Bloom wit / zwart geworden met alle zitjes, fietstassen etc. Volgende week krijgt hij hem binnen dus ik hoop op lekker weer zodat ik ook kan fietsen met mijn kleine man.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh mooi Isra, die wit/zwarte. Die zou ik zelf ook gekozen hebben denk ik. Ik heb ook zo'n zin om te gaan fietsen met Roel!

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Middelharnis is trouwens Goeree-Overflakkee. Dat is Zuid-Holland :) (en niet Zeeland).

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ohh altijd gedacht dat het in Zeeland was!

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey dames... Ik ga ff terug lezen ;)

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nog steeds aant lezen esjuh? ;)
    Ik kwam ff kijke of er druk geklets was al, maar het valt mee hahahahaha
    Ik ga me nu aankleden en dan gaan we boodschappen.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Rustig vanaf gisterenavond.

Haha, Esjuh hoeveel pagina's moet jij bijlezen :D :)

Mijn vader is nu de traphekjes aan het plaatsen, hij zat van de week gewoon al op de eerste tree, en dat moeten we niet hebben.

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    niet zo veel hoor :) maar zag dat het stil was en om nou in me eentje te gaan kletsen.. Ik kan dat niet zo goed ;)

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Isra en ik hadden het gisteren over vitamine D. Weet iemand wanneer je nu precies vitamine D bij moet geven?

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nog steeds aant lezen esjuh? ;)
    Ik kwam ff kijke of er druk geklets was al, maar het valt mee hahahahaha
    Ik ga me nu aankleden en dan gaan we boodschappen.

Deel Deze Pagina