April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier nog een overzicht van alles wat we gekocht hebben:

Van boven naar beneden:
    Nijntje slaapzak, kon ik niet laten liggen....
    Wit vestje van Nijntje
    paars shirtje van nijntje, alle drie bij V&D
    wit-rose-bruin gestreept shirtje van H&M
    Roze shirtje van Nijntje, V&D
    spijkerbroekje, H&M
    beige vestje, H&M
    bordeauxrode broek, H&M
    Bloesje, rood geruit, H&M
    bruin ribbroekje, H&M

Ik heb kleertjes gekocht die je allemaal met elkaar kunt combineren. Leuk, de komende dagen kan ze telkens wat nieuws aan haha.

2. Leuke kleertjes Boni. Mijn moeder belde gister dat ze een muts van Nijntje gekocht heeft voor Wayne. Een grijze. Ben benieuwd..

Zodejuh, wat is het koud. Net ff met de hond gewandeld. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant erg koud. Vooral als je pal in de wind loopt.

Ik heb haar gelijk ff laten wennen aan de GentalLeader, een neusriem, wat haar onmogelijk maakt om met volle kracht te trekken.. Het ging geweldig. Dus komende week lekker eens gaan wandelen met Wayne en de hond..

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen wat leuk Texel, voor de zomervakantie.

Boni lekker geshopt zeg. Ik ga ook vanmiddag op kraambezoek. Pff zie wel tegen die autorit op 2 x anderhalf uur voor een uurtje op de koffie. Maargoed het is een van mijn beste vriendinnetjes en wil Meike natuurlijk heel graag zien :D.

Ray belde vanochtend nog, hij had het super naar zijn zin *jaloers*. Ik had hem op de speaker gezet dus Ryan ging helemaal mee brabbelen zo lief.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik durf het bijna niet te zeggen.... maar we hebben vandaag met zn drieen tot kwart voor 10 uitgeslapen. Ik schrok echt wakker! Zo laat al! :confused: Daarna met zn drieen in bad geweest dus was leuk!

@ Isra: Ja is wel een hele reis, naar Middelharnis.. Oh heet het dochtertje van je vriendin Meike! Ik vond Maaike al een erg ouderwetse naam :oops:

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen allemaal!

Gisteravond was erg geslaagd!
    Het dansen begint me toch wel heel erg te kriebelen hoor... Ik mis het echt!
    Dus als verhuizen/kindje er voorlopig nog niet in zit, dan ga ik weer lekker een seizoen dansen :D
    Heb al aanbod gehad hahahahaha
    Maar een conditie...sjongejonge. 1 chacha en een jive en ik was kapot! :oops: :)

Verder een redelijke nacht gehad qua Tygho.
    Zelf heb ik geen oog dicht gedaan :(
    Heb wormen... en dan ga je je afvragen hoe?
    Schoolgaande kinderen hebben dat vaak(en waar pas ik op?) vieze handen,deurklinken...zoek de link :rolleyes:
    Dus dalijk naar de apotheek in het ziekenhuis ff een kuurtje halen en dan hopen dat het snel over gaat!
    Vanmorgen was ik zooo moet dat ik toch in slaap ben gevallen.

Simone, idd een rottijd, 10 uur!
    Hier is 9 uur...veel beter! :D
    Naar welke center parcs ga je?

Boni, wat een leuke kleertjes zeg :D Jasmijn is weer goed verwend.

Ingrid, fijn dat het goed gaat met de neusriem!
    Zou hier ook niet verkeerd zijn :)

Marleen, lekker hoor zo lang uitslapen! *jaloers*

Isra, kan me voorstellen dat je jaloers bent op Ray!
    Lekker hoor...op wintersport

6. oja, wayne is sinds gister aan het mamamamamama geslagen..

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh lekker tot kwart voor 10! Heerlijk.. kan Roel dat Jasmijn niet eens influisteren hoe dat moet :)
    Ach, wij mogen ook niet klagen met 7 uur natuurlijk, 't is niet haar schuld dat mama er pas om half 1 in lag tenslotte. :)

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja toen ze me donderdag belde en vertelde dat ze een dochter Meike had, was ik ervan uitgegaan dat je het als Maaike zou schrijven. Ook meer denk omdat ik iemand kan die ook Maaike heet. Maar je zegt/schrijft dus Meike :)

Heerlijk zo'n zondag ochtendje wat jullie hebben gehad. Wij liggen hier ook op zondag altijd met zijn drietjes in bed en gaan daarna lekker met zijn drietjes in bad. Maar vandaag moest hij het alleen met mama doen :D

Ben aan het wachten tot Ryan wakker wordt dan breng ik hem bij mijn ouders.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Veel plezier op je kraambezoek Isra!
    Leuk dat meebabbelen met de telefoon, Jasmijn vindt de speaker van de telefoon ook zo interessant.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lekker, stijldansen. In een grijs verleden ook gedaan, tot en met goud ster volgens mij. Sindsdien nooit meer wat mee gedaan, behalve een keer een quickstep op een bruiloft.. jammer eigenlijk.

Jasmijn is inderdaad verwend, maar dat was ook wel nodig. Ze was echt uit het meeste gegroeid, ben benieuwd volgende keer bij het CB hoe lang ze is. Ze heeft volgens ons echt een groeispurtje gehad..

Cynthia, hoop dat de kuur aanslaat!

Willen jullie nu toch wachten voor een tweede?

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    AAAAAAAAAAAAAAAAaah wat lief! :D
    Ook dat moet iemand Jasmijn ff influisteren hihi.
    Maar goed, die klapt al heel vrolijk en af en toe steekt ze al de handjes in de lucht, dus dat hieperdepiep op mijn verjaardag komt wel goed (nog 2 weken)

12. Oja das ook wel leuk. Ook maar ff oefenen met Wayne. Mijn schoonvader is 3 maart jarig. We hebben nog even, maar het zou leuk zijn als hij bij hieperdepiep zijn handjes in de lucht steekt..

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat leuk ingrid! mamamamamamama :D

En Jasmijn, wat knap al klappen en de handjes in de lucht!

Boni, we willen niet wachten, maar de afspraak was, eerst een ander huis voor er een 2e komt, maar helaas ziet het er naar uit dat de woningruil niet doorgaat :(
    Dus dan moet het op de lange baan geschoven worden...
    En als er dan in september nog geen woning in zicht is, dan ga ik weer beginnen met dansen t/m juni.
    Als het aan ons ligt kwam er snel een 2e...
    Maar het moet wel kunnen he

Ik heb gedanst t/m topklasse 1 ster en die 2x gedaan ivm een andere partner...helaas moest hij er mee stoppen :( En ik kon met mijn lengte niemand anders meer vinden....

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Missco....wat leuk stijldansen. In mijn vroegere jaren heb ik dat ook veel gedaan. Latin was favo hier. En dan de pasa doble..... (zou het niet meer kunnen)
    Vervelend zeg wormen. Dat de kuur maar snel aan slaat.

Ingrid....een gentle leader nog nooit van gehoord. Wel fijner dat hij dan niet zo trekt. Hier vanmorgen weer met Duco naar cursus geweest. Leuk!

Nikita....inderdaad overal andere adviezen. En iedereen moet doen wat die goed acht ;)

Simone...jammer van het babyzwemmen. Volgende week op CP lekker veel gaan zwemmen. Waar gaat de reis naar toe?

Boni...wat een leuke kleertjes zeg. Krijg ook alweer zin om te shoppen :)

Moet hier van de week een nieuwe babyfoon halen. Die van ons is gesneuveld. Was een philips, maar we willen nu een alecto. Jullie ervaring met de alecto?

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Zijn vandaag even naar Beverwijk geweest, naar de Bazaar. Was erg leuk, wel erg druk!

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Een gentle leader is een ideaal ding. Werkt echt goed. Maar je moet het wel goed gebruiken want anders wordt het effect op den duur minder.

Leuk Cynthia, dansen. Ik ben nooit verder gekomen dan brons. Ik wil ooit wel een keer met man op dansles. Hij heeft ook tot topklasse gedanst toen hij een stuk jonger was.

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Waarom wil je nu een Alecto? Philips niet goed bevallen? Wij hebben een Philips dus ik heb geen ervaring met Alecto. Anders even op Kieskeurig.nl kijken? Daar staan vaak veel recensies.

@Booky: Leuke vakantie gehad? Lekker om er even uit te zijn als gezin lijkt me! Vond Mats het zwemmen leuk?

@Isra: Weer terug inmiddels van het kraambezoek? Lief kindje zeker?

@Boni: Lief is dat, als ze de handjes omhoog doen bij Hiep hiep hoera! Wij hebben het gisteren geoefend. Roel vindt het erg leuk als ik hiep hiep roep. HIj moet er erg om lachen, maar zn handjes doet hij nog niet omhoog.

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen....op zich hebben we best goede ervaring met de philips, maar hij stoort wel erg snel. Hier in de buurt zijn meer philips apparaten en dan hoor je al snel een ander. Ander kanaal heeft dan geen zin.
    Heb al bij kieskeurig en hier op de site veel resensies gelezen over de alecto dbx 85 en 88. Maar misschien heeft iemand hem van de april mama's ook wel.

Wat leuk het gehieperdepiep. Moet hier ook maar eens gaan oefenen.

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heb je wel een dect van Philips dan Kwebbel? Dan hoort hij niet te storen eigenlijk.. Wij hebben wel een dect en is een perfect ding.

20. Ik wil de gentle leader voornamelijk gebruiken, om Doeschka te leren netjes mee te lopen met de kinderwagen. We hebben hem in het verleden gebruikt om Doeschka naast te laten lopen, toen dat goed ging, zijn we overgestapt op de gewone riem. Dat ging een hele tijd goed, alleen verslapte de aandacht erop weer.. Maar ze is pienter genoeg. Denk dat we het zo weer onder de knie hebben.

Deel Deze Pagina