April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. http://www.dogweb.nl/winkel/gentlel.html

Op deze site staat heel mooi beschreven hoe het werkt.
    Met een plaatje erbij.. Veel mensen denken dat het een muilkorf is, en blijven daardoor op afstand. Merkte het vanmorgen ook toen ik ging wandelen. Haha, maar ik kan je verzekeren, als ze wil kan ze prima bijten met die riem..

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, je kan ook gewoon brokjes als beloning geven. Is heel handig dat dat kan.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kwebbel, ik ben meer een allrounder qua dansen, favoriet zijn de engelse wals,tango en de chacha..De anderen vind ik uiteraard ook wel leuk om te doen, maar die waar je in uitblinkt vind je al snel de leukste he!
    Heb in het verleden ook wedstrijden gedanst op het beginners niveau.
    Superleuk en dan ook vooral om daarna bij de pro's te kijken!

4. hoi meiden, kben nie zo spraakzaam maar ben echt nie lekker.
    ik duik lekker mn bedje in...
    Heb amper gegeten, ben moe, heb t koud...
    En ik moet ma-di-woe werken dus neem nu lekker een paracetamol en duik onder de wol.
    Tot snel dames!

5. Moet ze die wel aanpakken.. :) Wij hebben zo'n eigenwijs ding die geen brokjes of wat dan ook aanpakt op straat..

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    beterschap simone!
    Ik duik ook op de bank, ben ook niet lekker :(
    Gigantische buikpijn (al sinds maandag maar word steeds erger..)
    Hopelijk verdwijnt die met de wormen!
    Tot snel

7. Beterschap Simone

8. Ik vond toen de Engelse wals heerlijk. Dat was echt een van mijn favorieten. Lekker zweven over die dansvloer.. (in de armen van een jongen waar je als 16 jarig meisje smoorverliefd op bent) :oops:

Maar ik vond de Samba, en de Rumba ook erg leuk om te doen.

9. Voor jou ook beterschap..

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Beterschap dames.

Bedankt voor de link Ingrid....zal morgen eens even kijken.

Marleen....ja was een dect. Weet even niet het type en nummer uit m'n hoofd.

Ga hier met kwebbelman op rtl-4 filmpie kijken.

Fijne avond.

Kwebbel

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel, wij hebben de 88. En bevalt tot op heden prima!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wij hebben een "illegale" babyfoon, dat is er eentje die zend op de fm-band. Je kunt de frequentie ook zelf veranderen, dat is handig als er meerdere mensen in de buurt zo'n ding hebben. Maar hij werkt perfect, zo'n 150 meter bereik.

Weet dat ze hem hier in het dorp nog wel ergens "onder de toonbank" verkopen, zelf hebben we hem gekregen van m'n zwager. Je moet er dan alleen ook een wereldontvanger bijkopen.

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Iedereen die slecht in orde is: beterschap!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Corina- di 1 april 2008 - Jochem

Corina en Jochem nog gefeliciteerd!

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    kwebbel ik heb een alecto een 82/83 geloof ik uit mijn hoofd. Bevalt prima vind alleen de batterij heel snel leeg gaan, dus heb hem eigenlijk continu in de oplader.

Hier ook Marleen niet verder dan brons, ik zou ook niks meer weten.

Marleen super lief meisje, ben helemaal verliefd.

Simone beterschap.

Jij ook beterschap miss.

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Goede morgen,

Nou we zijn weer thuis (gisteren al). Was echt even lekker om er tussen uit te zijn :). Zijn zaterdag en zondag wezen zwemmen met Mats, water was wel redelijk aan de koude kant jammer genoeg. Verder lekker gewandeld met Xantos en lekker uitgerust :D:D. Sinds het weekend trekt Mats zich overal aan op, dus we moeten hem nu echt super goed in de gaten houden!

Heb nog niet alles bijgelezen lees dat Simone ziek is dus heel veel beterschap.

Ik heb ook gedanst tot brons geloof ik, weet er ook helemaal niks meer van :(.

Wat leuk Isra kraamvisite bij een klein meisje :D. Wat zijn onze kerels dan al reuzen!

17. Goedemorgen,

Wij hebben niet eens een babyfoon. Vind ik ook niet nodig. Ik hoor hem zo wel als hij wakker is.

Onze vorige buurvrouw die had er wel een, en heel soms, gaf ze hem aan mij, als zij even snel naar de winkel ging, met uiteraard de sleutel. Zodat ik dan ernaartoe kon als de kindjes wakker werden.

Helaas hebben we met de huidige buren niet zo'n contact.

Tja, en dansen, ik ben gestopt op Goud ster 3 geloof ik.. Het was toen mijn lust en mijn leven. Ik leefde echt van weekend naar weekend. Ik danste op zondag, en zaterdagavond meestal de dansavond. Ik zat gewoon eigenlijk mijn hele weekend in de dansschool.
    Heerlijk. Ja dat was een mooie tijd..

Verder vandaag geen bijzonderheden. Wayne is tegenwoordig al om 7uur wakker.. Vroeg, maarja. Hij slaapt dan al om 7uur. Ik vind het best..

Dus ook lekker optijd naar de winkel geweest..

Verder doe ik neit veel vandaag. Ik heb gister ergens een verkeerde beweging gemaakt. Kan haast niet lopen van de pijn in mijn bekken/schaambeen.

18. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo ben ik ook weer eens....

Zaterdag de hele dag de hort op geweest naar de ikea en naar een 2e-hands winkel. We gaan daar al jaren regelmatig ff snuffelen. Is heel groot en ontzettend gezellig.

Vanmorgen als het goed is voor het laatst behandeld met NAET. Ze heeft waarschijnlijk ook de endometriose meegenomen. Maar zeker weten doet ze het niet. Ik ga uit van niet als het dan wel zo is is het alleen maar meegenomen! Maar ze kan niks meer voor mij doen behalve als het nodig is mijn energie nog eens in balans brengen.

Ik heb sinds drie dagen smorgens een beetje buikpijn die lijkt op ongesteld worden. Pff, wordt er gek van, zet dan gewoon door he! Begin ook weer last van pms te krijgen, dus zal morgen wel weer ongi worden :(

Hier zijn we bijna van de verkoudheid af, alleen nog een beetje snotneuzen af en toe.

Wij gaan binnenkort ook een weekendje weg. Voor het eerst weg zonder Hannah! 13 t/m 16 mrt. Hannah gaat dan naar mijn ouders. Lijkt me wel heerlijk om even niet er aan te denken dat Hannah op tijd eten moet, en als je weggaat kan je je jas aantrekken en weggaan. Maar ik zal dr wel missen :(

Afijn, eerst maar een weekje weg met de hele fam eind deze maand, zal ook heerlijk zijn!

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Oei Ingrid, dat klinkt niet fijn! Doe maar rustig aan dan ja!

Wij hebben wel een babyfoon. Maar we horen hier gewoon helemaal niks!
    Ivm tocht gaat Hannah's kamerdeur dicht. En hier de gang. Maar dat is een branddeur en daarom hoor je niks. Voor we hem hadden is het regelmatig gebeurd dat Hannah zichzelf al helemaal overstuur had gehuild toen ik ging kijken.. :(

20. Bri

Bri Niet meer actief

Er hebben vast ook al anderen gereageerd, maar wij doen het zo. Als Deane geen melk-uit-flesje zou drinken, moet hij 5 druppels per dag krijgen. Voor iedere 100 cc die hij drinkt, haal ik hier 1 druppel vanaf. Dus drinkt hij (ongeveer) 300 cc opvolgmelk, dan krijgt hij die avond 2 druppels. De laatste week drinkt hij 3 x 200 cc per dag, dus krijgt hij helemaal geen vitamine D. Vanaf 500 cc poedermelk is het namelijk genoeg.

Deel Deze Pagina