April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi Simone,

Ik heb hem gisteren ook van een collega gehad. En gisteren zat ik met Marleen op msn en die kreeg hem ook continu van mij. Sorry weet niet wat ik er aan moet doen.

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik heb een automatische viruscan en die gaf mij gisteren ook de melding, iets met een trojaans paard ofzoiets. En heb mijn virusscan ook al laten lopen vandaag en die heeft ook nog wat gevonden. Heb alles eraf gegooid.

Dus durf jullie nu niet te vertellen of het aan mij ligt of aan jullie?

Marleen krijg jij de meldingen ook nog?

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja dat stond er toen bij mij ook...
    Die link ging richting een .jpg bestand, was totaal iets anders maar had wel een virus :cry:
    Maar als dat em niet is, kan ik jullie ook niet aan de fix helpen helaas :(
    Goed Googlen dus ;)

Nou ik duik mn nest in!
    Tot morgen!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb gisteren MSN niet aan gehad. Ik heb volgens mij geen virus, want ik heb mn computer helemaal gescand (duurde heel erg lang :) ) en er is niks gevonden. Ik weet dus eigenlijk zeker dat ik geen virus heb.

5. Goedemorgen,

Ja raar gedoe met msn en die virussen. Ik werd laatst zelfs opgeroepen door mezelf, met daarin een link.. Het moet niet gekker worden..
    Zolang ik niet in gesprek ben met iemand, zal ik nooit zomaar een link openen.

Ben nog steeds niet in orde.. Echt de griep lijkt het wel.. Voel me lam.. Bah.. Gisteravond lagen we om 21u in bed, en om kwart voor tien ging het licht echt uit.. Best raar zo vroeg, want ik werd wakker toen dacht ik dat het al midden in de nacht was, maar ik keek op de wekker, en was het pas half twaalf. Ik weet ook niet waar die moeheid vandaan komt. Even aankijken en anders toch maar mijn HB laten nakijken.

Nou ja.. Verder niks eigenlijk...

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Even een kort berichtje:

Ja, je hebt (had) iets van een virus op je computer. Ik kreeg hem gister ook steeds, en heb je even geblokkeerd op msn. Ik deblokkeer je straks even en kijk of ik hem nog steeds krijg.

Ik heb zo de 20-weken echo, zo spannend!

7. Spannend Nikita!
    Succes!

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo ben ik ook weer.
    Vandaag weer aan het werk, morgen en overmorgen ook.

@ Ingrid, die moeheid komt echt van de griep en daar kan je zeker 3 weken last van hebben. Ik heb ook mijn hb laten testen, maar die was 8,1 :schock: Ik merk wel dat het steeds minder wordt, maar soms heb ik nog wel eens een dag dat ik de hele dag in bed zou willen liggen.

Zo hehe, ben nu eindelijk dingen aan het kopen voor de katoenen luierfase van Hannah. Zeker nu ze 4x op de po iets doet is het een handig moment om er mee te beginnen, niet zoveel luiers ;)
    Ik heb gekozen voor de ouderwetse oogjes/pike/gerstekorrel luiers. Dus doeken die je zelf nog moet vouwen en vastmaken. Deze slijten niet zo snel als de voorgevormde omdat er geen klitteband en elastiek in zit.

9. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    @ nikita, spannend! lekker van genieten dan maar :)

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Veel plezier zo meteen bij de echo, ben benieuwd!
    Willen jullie weten wat het gaat worden of niet?

Hier ook een paar keer geklooi gehad met dat virus met msn.
    Vreselijk irritant. :evil:

Vandaag is Jochem ineens weer koortsvrij.
    Gisterochtend en middag nog 39,2. 's Avonds was het 38,3.
    Vanochtend 37,2. Gek eigenlijk dat het zo opkomt zetten en weer zo verdwijnt. Misschien toch weer tandjes. :(

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames.

Nikita, heel veel succes en plezier bij de echo!
    Geniet ervan :D

Corina, fijn dat Jochems koort weg is.
    Idd misschien tandjes.

Vermanen werk ze vandaag!
    Ik mag vanmiddag ook :)

Hier weer een beroerde nacht... meneer werd 4 uur wakker en wilde niet meer slapen.
    Ik ga denkik toch de nutrilon goede nacht maar eens proberen want die bambix helpt niks :(

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen ik heb ook mijn pc nogmaals gescand (duurde ook heel lang :) ) en hij had wel wat gevonden, maar dat heeft hij nu verwijderd.

Oooee nikita spannend je 20 weken, ben zeer benieuwd. Heb je me alweer gedeblokkeerd en en? Anders moet ik toch even gaan bellen ben ik bang van. Of iemand anders nog tips?

Vermanen succes met je luiers.

Miss idd misschien nutrilon goede nacht. Het zal niet voor niks zo genoemd zijn.

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben even thuis in de lunchpauze dus heb ff tijd om bij te lezen en te reageren..

Hier gelukkig nog geen virus gespot via de msn, ben er altijd wel voorzichtig mee om onbekende berichtjes te openen (gelukkig!).

Iedereen die zich niet lekker voelt: beterschap!

Nicky, ben benieuwd hoe de echo was! Spannend..

Vermanen, ben benieuwd hoe het bevalt met de luiers. En werk je dan nog met inlegdoekjes of zo?

Corina, fijn dat Jochem weer koortsvrij is. En hoe is het met jou?

Cynthia, wil Jasmijn wel een keertje langssturen zodat ze Tygho kan uitleggen hoe dat doorslapen moet :-D Maar even serieus, hoop dat ie het snel weer te pakken heeft.

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vandaag dus een hele dag werken + een paar uurtjes vanavond. Werk dinsdag altijd tot 8 uur. Bevalt wel goed, maar dat komt ook omdat ik tussendoor gewoon thuis kan gaan eten.
    Meestal hou ik er met het koken op zondag of maandag al rekening mee, zodat we hetzelfde dinsdag nog een keer kunnen eten. Hoeft boniman het alleen op te warmen.

Verder een redelijke nacht, om 4 uur werd ze even wakker, ze lag scheef in bed. Boniman heeft meteen even haar luier verwisseld en toen was het goed.

's Ochtends eet ze trouwens nu ook een boterhammetje en daarna nog bv bij mij. Gaat prima!

Ben wel benieuwd, volgende week weer naar het CB. Heb het idee dat ze zowel in de lengte als gewicht goed is gegroeid nu...

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ja idd, luier vouwen, inlegdoekje dr in en om de billetjes, dan overbroekje dr overheen en klaar is Hannah :)

@ Corina, fijn dat Jochem weer koortsvrij is. Is toch altijd weer een geruststelling he.

@ Missc, zou wat zijn als ze een cursus doorslapen hadden voor babies he. Maar ik had ergens gelezen dat het niks uitmaakt of er meer voedinsstoffen in de avondfles zitten tegenover doorslapen. Maar ik denk dat Tygho een eigen ritme heeft en dat is voorlopig nog snachts eventjes op. :(

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nikita....hoe was je echo?

Corina.....gelukkig is Jochem weer opgeknapt. Hoe gaat het met z'n hoofd?
    Leuke sneeuwbakker. Hier dit keer geen sneeuw.

Vermanen....succes met de katoenen luiers. Petje af voor je.

Virus......brrrrrrrrrr! Hier geen last van.

Ben vanmorgen met Tijn naar de ikea geweest. Wat leuke spullentjes gescoord. Van stiften tot een dekbed voor Isa en van een metalen pan- onderzetter tot badcape voor Tijn. Van alles wat dus.

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gaat echt goed met zijn helmpje nu Kwebbel! :D
    Alleen nu even niet op, i.v.m. de koorts. Kijk zo meteen nog even wat zn temperatuur is, anders gaat hij na z'n middagdutje weer op.
    Hier ligt nog een klein hoopje sneeuw bakker. :) Voor de rest is alles alweer weg.

Boni, met mij gaat het ook wel.
    Morgen weer naar psycholoog.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Uhm isra, ik krijg hier nog steeds via msn dat bericht van je. (x of 5 in de laatste 20 minuten en je bent niet eens online!)
    Misschien ff googlen, want dit soort virussen zijn vaak fixes voor te vinden omdat de virusscan ze er niet uitpikt.

Vermanen, als dat het toch zou zijn... maar de ene keer slaaptie wel weer in, en de andere keer niet....
    ik heb echt het idee dattie dan honger heeft... dan huilt hij ook zo namelijk.
    Maar dan moet ik wel iets verzinnen om zn buik voor de nacht fatsoenlijk te vullen.

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Missco....wat Tycho ook niet pas wat ziekjes geweest? Kan hij geen last van z'n oortjes hebben?

Kwebbel

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel even lekker geshopt met Tijn. Goed geslaagd ook.

Spannend Corina morgen. Is het de 2de keer dat je naar haar toe gaat?

Miss ga gelijk even googlen.

Deel Deze Pagina