kwebbel, hij zit wel regelmatig aan zn oortjes maar kan dat dan dat hij daar snachts last van heeft en overdag niet zo?
Ik val hier ff in hoor.. Ik zat afgelopen weekend naar de Pfaffs te kijken, we hadden het opgenomen.. Nou ja.. Tijdens de vorige aflevering, was de jongste zoon van een van die dochters in het ziekenhuis geweest, en buisjes in zijn oren gehad. Afgelopen week zei ze, dat het een totale verbetering was. Sinds die buisjes slaapt Liam, ook door, wat hij voor die tijd al die tijd niet deed. Ik moest gelijk aan jullie denken.. Wie weet heeft Tygho idd wel last van zijn oortjes..
Dat was bij Tijn wel zo. Hij bleef overdag op zich goed te pas, soms verhoging / koorts, dan weer niet, eten en drinken geen probleem, plassen/poepen geen probleem, speelde gewoon, af en toe (met name tijdens het drinken) zat hij aan z'n oor maar verder overdag geen andere signalen. Naar bed brengen 's-avonds ging goed en na zo'n twee a drie uur slaap begon het. Steeds huilen en alleen maar bij papa willen slapen. Gaven hem wat melk en konden hem dan weer voor 2 a 3 uur terug leggen en dit ging dan zo de hele nacht door. 3 a 4 x per nacht werd hij huilend wakker. Sinds de eerste nacht na start AB slaapt hij weer door en moeten wij hem de volgende ochtend echt weer wakker maken. Hier had het dus echt met z'n oortjes te maken.
@ Missc dan is het zeker de moeite waard om er eens naar te laten kijken. Wat je nu al kan doen is een pleister met mosterd achter zijn oor. Wie weet is de verlichting van de pijn al genoeg om door te slapen
@nikita: ik hoop dat je een mooie echo hebt gehad. ben heel benieuwd.... spannend! @corina: gelukkig gaat het met jou weer wat beter, hopelijk heb je baat bij de psycholoog. kan je net helpen om dingen op een rijtje te zetten! en wat een gave sneeuwbakker (jaloers... hier geen sneeuw) @vermanen: stoere meid heb jij, dat ze al zo goed op het potje gaat! ik zit erover te denken om Deane ook iedere avond even op een potje te laten zitten omdat dit bij jullie zo goed werkt - al vermoed ik dat hij er meteen vanaf gaat om rond te kruipen.. nogal eigenwijsje. @miss: volgens mij kan dat wel, dat oorpijn 's nachts erger wordt dan overdag. er is in elk geval minder afleiding voor hem. hopelijk laat tygho jullie gauw weer lekker slapen. @boni: leuke foto gezien van jasmijn. en leuk dat ze nu ook aan de boterhammen zit! Hier een niet zo beste nacht gehad, Deane moest erg huilen en was echt heel verdrietig, ik weet niet zo goed waarom. Werd pas stil toen ik hem knuffelde en aanlegde, zodat hij lekker in slaap kon vallen. (makkelijk hoor, dat ik nog steeds een beetje bv geef). Daarna nog veel gekuch en gesnik, maar dat duurde iedere keer maar heel kort, hij sliep in elk geval zo weer verder. Overdag doet hij het super, lekker actief en een echte kletskous: wawawa bababa tsssss bawawa... dat soort uitspraken.
Meiden, wat lief dat jullie aan me dachten! Ik moet het heel kort houden, ik lees vanavond even goed bij, maar ik vrees dat we jurkjes moeten gaan kopen... Ze was tot nu toe kerngezond en het is dus een meisje. We zijn erg blij.
En laat z'n oortjes gewoon eens nakijken door de huisarts. Zij kunnen zo zien of ze rood zijn of niet. @ Vermanen....heb laatst mijn moeder een theelepel mosterd laten eten voor kriebelhoest.......ze geloofde er niet in.....maar toch gedaan..... ......het heeft echt geholpen.
Nikita gefeliciteerd met jullie prinsesje! Wat leuk, een koningskoppel voor jullie Kwebbel wat jij zegt klinkt me heel bekend in de oren... ik ga denkik toch maar eens naar de HA voor zn oortjes.
Joehoe! Ingman en ik zijn weer getrouwd. Hahaha.. Vanmorgen mijn trouwring opgehaald.. Die heb ik vlak na Wayne zijn geboorte weer om willen doen. Maar toen had ik nog te dikke vingers. Kreeg hem toen niet meer af, en heb hem toen moeten laten doorzagen.. Vond het toen zo erg.. Een paar weken geleden heb ik hem eindelijk maar eens weggebracht. En vandaag weer opgehaald.. En je ziet er niks meer van.. Nu moet ik er weer aan wennen dat ik hem om heb.. Verder even de stad ingeweest. Bij V&D geweest, kijken of ze nog leuke kleertjes voor Wayne hadden, maar helaas.. Wel nog even bij de Jamin naar binnen geweest. En even bij de dierenwinkel een doos tandenborstels, en een lekker bot voor Doeschka opgehaald.. We hebben aan Doeschka dus nu niks meer, die ligt lekker op der bot te kauwen.. Zo blij als een kind als ze een nieuw bot krijgt.. Daarna nog even boodschappen gedaan, bij de super. Wayne in het winkelwagentje. Dat vind hij echt leuk. Chris vond het nodig om ook nog een gebakje mee te nemen voor vanavond. Omdat we "weer getrouwd" zijn..
Missco....ben benieuwd. Nikita......geweldig een meid erbij. En helemaal super dat ze het goed doet. Ben helemaal blij voor jullie. Ingrid.....gezellige avond dus voor de boeg. Leuk! Bri.....arme Deane. Hopelijk aankomende nacht weer lekker slapen. Ideaal he dat beetje Bv. Hier tijn ook nog één mama-voeding.
OOOh geweldig een meid Nikita! Fijn dat alles goed was, we horen wel weer uitgebreid neem ik aan? @ Kwebbel, hier ook zo een eigenwijze broer die liever van die zuigtabletten neemt als hij keelpijn heeft. Maar laatst waren ze op en heeft mijn moeder hem soort van gedwongen een lepel te proberen en ja hoor, heerlijk geslapen hihi @ Missc, bedenk me ineens dat als je gaat liggen de druk op je hoofd groter wordt. Ga maar eens met je volle holtes in bed liggen, dan voel je wat ik bedoel. Dus is de druk op het oor ook groter en als er vocht of een ontsteking zit, doet dat natuurlijk zeer! @ Bri, Hannah is ook eigenwijs hoor. Is al 2 keer op dr snufferd gevallen toen ik even was ging opruimen ofzo. Ik blijf dr nu maar even bijstaan tot ze klaar is. Is meestal zo gebeurd zodra ze zit
@ Ingrid, zal idd wel wennen zijn om je ring weer om te hebben. Kan het me voorstellen want ik kon mijn ring ook niet meer om op het laatst van de zwangerschap. Maar je bent er zo weer aan gewend! En zo kan je er dubbel van genieten dat je hem weer om hebt: gebak lust ik ook wel!
nou ik ga ervandoor. zo de kinderen uit school halen. nog ff snel wat dingetjes klaarmaken! tot vanavond