Jeetje Samantha, ik ben er stil van! Dit zijn van die dingen die altijd in de krant gebeuren, maar nooit in je omgeving of laat staan bij jezelf, totdat... Veel sterkte en kracht toegewenst voor haar en alle andere nabestaanden.
Samantha...vreseijk zeg! Isra.....wat goed dat de kleine man geholpen kan worden. Ben benieuwd naar resultaten straks. fFjn dat het met de zieke kindjes weer beter gaat. Ben het voor de rest even kwijt. Hier groot nieuws.............. TIJN LOOPT ACHTE Z"N NIJNTJE WAGEN Dames morgen komt de beloofde spam van carnaval en een filmpje van een lopende Tijn. Ga nu nog even wat leuks doen met de kids (hebben vakantie) en straks weer werken. Bis morgen! Kwebbel
Met Jari gaat het stukken beter. Vanochtend wel een fles van 150 cc water en 2 schepjes nutrilon eruit gegooid, maar dat was blijkbaar ook nog iets teveel om te geven. Veel wakker vannacht, hij was vannacht ook duidelijk erg misselijk. Vanochtend was hij zelfs weer een beetje aan het boeven, dus dat gaat goed. Aan zijn wangen te voelen heeft hij geen koorts meer.
Samantha wat een verschrikkelijk nieuws! Nikita fijn dat het wat beter gaat met Jari. Gelukkig is het alweer een beetje aan het boeven =D> =D> =D> Go Tijn go Tijn =D> =D> =D>
hi meiden, Ik lees dat een paar van jullie pannenkoeken hebben gegeten, toevallig wij ook maandag Boni wat goed zeg dat je bent wezen hardlopen. Vol blijven houden hoor Fijn dat het slapen weer goed is gegaan Miss. Ryan heeft hier ook een knuffel in bed. Simone lekker hoor dat Esmee vakantie heeft. Even alles in je eigen tempo. Samantha wat heftig zeg. Kan me goed voorstellen dat je er helemaal van slag door bent. Sterkte ermee hoor. GO TIJN, GO TIJN, GO TIJN, GO TIJN wat goed zeg. Nou jongen ik ben benieuwd naar je spam! Nikita wat fijn om te horen dat het met Jari ook al een stuk beter gaat. HOpelijk is hij snel weer de oude. Hier alles goed, weinig nieuwtjes eigenlijk.
Nog een paar pagina's en we hebben de 2500 gehaald! Wauw! Wat hebben we al veel met elkaar gedeeld zeg!
Fijn dat Jari weer aan het boeven is, dat is toch zeker een goed teken! GO TIJN GO TIJN GO TIJN! De april kindjes gaan hard! ben benieuwd naar de spam en het filmpje kwebbel! Idd, nog een paar berichten en dan pagina 2500... tel daarbij op alles wat we op het bevallingslijstforum al hebben geschreven... We hebben een beste geschiedenis met z'n allen!
Ik vind het ook zo grappig want je hebt toch wel het idee dat je elkaar inmiddels goed hebt leren kennen. In het begin wist ik echt niet welk kindje bij wie hoorde en nu is dat al zo gewoon. Er is echt veel besproken vanaf het stoppen met de pil tot nu toe dat ons kleine wereld wondertjes al weer bijna 11 maanden zijn. Pff wat vliegt die tijd toch.
Och nog 1 week en dan gaan we lekker met vakantie. Ik heb er echt zo'n zin in. Ik ben benieuwd hoe Ryan het vind al die sneeuw! Lekker sleeen! Onze zomervakantie heb ik trouwens ook geboekt we gaan 3 september naar Portugal, ook erg veel zin in maar dat duurt nog wel even. We gaan met vrienden en zij hebben afgelopen januari een kleintje gekregen, dus dat is ook wel erg leuk.
Wow, wat goed Tijn! =D> Fijn dat het met Jari weer wat beter gaat Oh lekker Isra over een week vakantie. Nee helaas nog geen bericht gehad Cynthia.