Zo genoeg spam weer! Hier is tijn vanmorgen flink gevallen. Hard met z'n hoofd op de grond Hij huilde direct, maar moest wel spugen. Trok ook even wit weg dus hij heeft en flinke klap gehad. Gelukkig werd hij ook weer snel actief en fruit en sap zijn er in gebleven. Maar ik ga hem voor de zekerheid toch maar even a 2 uur wekken vandaag. Kwebbel
Wat goed van Tijn, en leuke spam kwebbel! Hoe gaat t nu met Tijn na t vallen? Corina en Missc: lekker dat jullie prijs nu echt is geworden!
Cynthia, heb vandaag ook de bevestiging en boek binnen gekregen. Kwebbel, leuke spam! O jee, arme Tijn. Das wel even schrikken dan Welkom terug Vermanen, leuke foto bij de dolfijnen
Vermanen zo te lezen een leuke vakantie gehad, wel balen dat jullie allemaal ziek zijn geworden. Kwebbel wat een mooie spam. WOW tijntje wat goed zeg achter je loopauto. Ahhh wat zielig zeg dat Tijn zo hard is gevallen. Ik hoop dat het meevalt bij hem, maar dat hij direct moest spugen zeg, dan zal hij idd wel een flinke klap gemaakt hebben.
Wat leuk! Ik wil ook z'n loopauto voor Thomas. Ik ben meteen op marktplaats gaan kijken. Ik heb een leuke gevonden voor 15 euro. Is niet duur toch? Ik heb trouwens al wel een loopstoel, is misschien hetzelfde? Wat denken jullie?
@Kwebbel: Oh wat goed van Tijn! Ook erg leuke carnavalfoto's! Oh wat sneu dat Tijn zo op zn hoofdje is gevallen.. @Vermanen: Dus weer terug van vakantie... Jammer dat jullie ziek zijn geweest, maar dus nog wel wat leuke dingen gedaan zie ik. @Isra: De vakantie komt inderdaad dichtbij voor jullie nu! Hopelijk gaat het dit keer beter!
Korte update Tijn.... Nog een paar keer gespuugd. Reageert wel alert, niet suf. Toch even om half 5 naar de HA geweest (direct z'n oortjes weer laten checken) en daar vonden ze Tijn ook prima. Controles die ze deden n.a.v val waren goed. Drinken en eten vanaf vanmiddag is er weer in gebleven. Aankomende nacht wekken we hem nog even elke 2 uur, maar heb het gevoel dat dat wel goed zit. Iets minder is dat Tijn weer beide oortjes rood heeft wat dus betekend dat hij voor de 3e keer in 2 maanden tijd tegen een middenoorontsteking aan zit/heeft. Ik heb gezegd dat ik nu een doorverwijzing naar de KNO-arts wil en dat wordt maandag geregeld. Ha wilde dat in eerste instantie (nog) niet, maar hij had mooi pech want daar ging ik niet mee accoord. Allemaal een fijn weekend. Ik moet 3 dagen werken, maar vanaf dinsdag heb ik weer iets meer tijd. Kwebbel
Gefeliciteerd Cynthia met je vriendin! Leuke namen Jeetje Kwebbel, al 3x in 2 maanden tijd. Gelijk heb je dat je om een doorverwijzing hebt gevraagd voor KNO.