April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Cynthia, gefeliciteerd! Leuke namen inderdaad.

Kwebbel, beterschap met Tijn's oortjes. Hoop dat de KNO arts er iets aan kan doen.

Tinkerbel, volgens mij leren ze achter zo'n loopauto beter lopen dan in zo'n loopstoel. Dus zou hem gewoon halen, 15 euro valt wel mee toch!

2. Gefeliciteerd!

3. zo...net nog ff met zn allen naar de stad geweest...
    ff wat dingetjes nog gekocht, oa zwemluiers!
    Want we willen zondag nog ff gaan zwemmen met zn 4tjes sochtends(als t allemaal uitkomt)

verder vandaag druk aan de poets geweest, boven beneden, de wc's...alles is weer schoon. Bedden verschoond, wssen gedraaid...
    Esmee en Luna vermaakten zich prima met speelgoed bij Luna op dr kamertje.

En Luna heeft het buikschuiven(achteruit) ook ondervonden hoor!
    Ze is in no time van de ene kant naar de andere kant in de kamer! haha

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Die dames van ons kunnen het ook wel Simone! Maar dan in de achteruit haha.

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Vergeet ik helemaal Hannah dr volgende mijlpaal te vermelden: Ze kan gaan zitten!

Op vakantie begon ze er mee in bed. Zondag zat ze al in bed toen ik haar er smorgens uithaalde. Ik dacht nog, puur toeval ze zat zo verstrengeld met dr slaapzak en dekens....
    Maar vervolgens deed ze het in de box weer eens en daar had ze natuurlijk geen lakens ed.
    En de rest van de week heeft ze het vaak genoeg herhaald. Ze lag op een gegeven moment zelfs op dr rug met het hoofd bij het voeteneind te slapen. De slaapzak half onder haar. Dus was ze gaan zitten en achterover in slaap gevallen oid... Raar kind. Maar wel weer toppie natuurlijk!

Gaan we nu slapen...

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Leuk is dat hè, Vermanen, dat ze elke keer weer wat nieuws leren! Knap van Hannah!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goeiemorgen!

Hier hebben we een goede nacht achter de rug, boniman was al om zeven uur opgestaan maar heeft Jasmijn er om half acht maar eens uitgehaald. Tot die tijd hebben we haar helemaal niet gehoord. Ze heeft gedronken en een boterhammetje gegeten (samen met de hond, die ligt altijd bij de kinderstoel voor alles wat ze op de grond gooit) en ligt nu weer in bed.

Vandaag eigenlijk niets op de planning, moet wel wat boodschappen doen. Boniman is vanmiddag ook lekker thuis. Jammergenoeg motregent het wel hier.. das minder.

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo Boni, hier bijna een zelfde verhaal. Alleen ik heb Hannah dr om half acht uitgehaald en bij papa in bed gelegd. Ben zelf de was gaan doen en nu zit Hannah nog te eten. Wij ook boodschappen doen verder alleen de was en een paar dingetjes strijken.

Heb helemaal geen zin.... :(

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh ja, was, strijken, dat klinkt allemaal bekend :(
    Maar goed, moet hier idd ook gebeuren..

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemiddag allemaal!

Kom even snel aanwaaien :D
    Gisteravond feestje gehad van harmen's werk... de band begon pas om half 11 dus je kunt nagaan dat we niet om 1 uur al thuis waren ;)
    Ben dus helemaal kapot.

Net ff met mn vriendinnetje het dorp in geweest een cadeautje kopen voor de andere vriendin :D
    Over een uurtje gaan we Jesse bewonderen.

En vanavond hebben we feest van mijn oom en tante... hangen van feestelijkheden aan elkaar hahahaha :)
    Tot morgen!

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Zo, ik ga straks om 17.00 uur het loopstoeltje ophalen. Ik ben benieuwd!
    Foto volgt.

12. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal

vermanen fijn dat je weer terug bent hoe was je vakantie en knap dat ze kan zitten leuk zeg

boni fijn dat je zo goeie nacht hebt gehad

misco veel plezier met jesse te bewonderen

tinkerbel
    leuk he zo een loopstoeltje
    kyano loopt alle kanten op hihi echt erg leuk

hier gaat het best goed kyano is weer niet lekker slaapt erg veel en heeft rode oogjes en ontstoken ..

we hebben binnekort de bergravenis van het dochtertje dat was overleden
    het ongeluk was heel anders gebeurt dat dat ik hier had beschreven meschien hadden jullie het gelezen
    dat haar opa haar perongeluk heeft aangereden
    hij zag haar niet bij wetende dat zij in de auto zat maar ze was er uit gekropen
    en ze zou 20 maart 2 zijn geworden
    in de meeste kranten heeft het gestaan
    ook in de limburger op 26 februari
    hett was in belgie gebeurt

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Vandaag gewerkt was lekker druk dus de dag is voorbij gevlogen.

Een paar leuke dagen achter de rug. Donderdagavond even lekker met een vriendin in Utrecht wezen winkelen ben echt super leuk geslaagd. Heb 2 spijkerbroeken, 1 spijkerrokje, 3 truien en een witte blouse gekocht.

Gisterenavond met 2 vrienden bij Fasion in Focus geweest in Amsterdam, dat was een mode event van Dyanne van Looking Good. Er waren modeshows, je kon kleding adviezen krijgen, make up tips etc. OOk dit was een geslaag avondje.

En nu weer lekker thuis. Ryan op zijn bedje, Raymond doet mee aan een 8 uur durende klaverjas competitie en ik zit lekker achter mijn computertje.

Ga weer even bijlezen wat er geschreven is.

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen ja ik hoop ook dat de vakantie dit keer beter gaat. Zowel met Ryan als mij zelf HIHI :D Ik heb er iig erg veel zin in.

Miss gefeliciteerd met je vriendin.

Kwebbel wel fijn dat je nu bij een KNO arts lang gaat, gewoon even extra laten checken. Het is niet goed dat hij in 2 maanden tijd al voor de 3de keer oorontsteking heeft. Misschien is het niet voldoende genezen dat het steeds weer terug komt...

Simone wil je bij mij ook niet even langs komen :)

Vermanen goed hoor dat Hannah kan zitten.

Boni hier hetzelfde als Ryan een boterham eet, wijkt de hond geen meter van Ryan zijn stoel.

FIjne avond miss

Heftig hoor Samantha.

15. goeiemorgen!

Ben de 1e zie ik....
    Gister gewerkt en savonds lekker gestrekt op de bank! we hadden geen plannen,dus ook weleens lekker!

Zometeen gaan we ff kijken of Luna opd e fiets kan... ben benieuwd! Zitten kan ze kei goed, dus denk niet dat t n probleem zal worden.

Ook heeft Luna weer wat nieuws geleerd:
    -als ik zeg hoe groot wordt Luna doet ze dr handen helemaal strekken en zeg ik zoooo groot
    -kushandjes geven
    -mama zeggen
    -dag dag zeggen en zwaaien!

en ja dan natuurlijk buikschuiven achteruit!

Er komt zomaar schot in bij ons meisje!

Vanmiddag moeten we naar een verjaardag....

16. Goedemorgen,

Zo, en toen was het alweer maart... Tjonge wat gaat de tijd toch hard. Een jaar geleden liepen de meesten van ons, nog met een dikke buik. Nu lopen/kruipen er bij de meesten van ons, een dreumes rond.

Nog een week of 4, dan gaan wij hier al beginnen met de echte voorbereidingen voor Wayne zijn 1e verjaardag. Ingman en ik vinden het spannender dan Wayne zelf. Hihi.

Gister had Wayne zijn dag niet. De hele dag jengelig, en maar zeuren.. Niks was goed.. In de box niet, op de grond niet, in zijn loopstoel niet..
    En dan denk je rust te hebben als hij op bed ligt, maar vanaf 8 uur begon het op bed ook. Steeds gaan zitten, huilen. Dat heeft hij tot 22u volgehouden en is toch maar gaan slapen.

Nu op dit moment lijkt hij weer lekker vrolijk.

We zijn trouwens toch weer terug op 2 slaapjes voor Wayne.. Hij was er nog niet aantoe om alleen in de middag naar bed te gaan. Einde van de ochtend en het broodje eten werden zo'n drama omdat hij te moe was. Dus nu gaat hij in de morgen ook een uurtje.. En dan 's middags 2 uurtjes.

Nou ja. Verder hier weinig bijzonders..

Ik ga weer wat psp-en.

Later!

17. zo...ben ik weer.
    Net een rondje gedaan op de fiets met Luna en Esmee. Pff das best zwaar zo met 2 ineens...
    Want ja dat is toch al gauw zo'n 26 kilo extra mee te slepen.
    Maar het was heel leuk!
    Luna vond het ook leuk...

Hier ff een spammetje:

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Simone, superspam en wat ontwikkelt je meisje toch goed!

Ingrid, wij gaan volgende week langzaam aan beginnen, eerst harmen's verjaardag (14maart) nog en dan gaan we de grote 1 voorbereiden.

Vinden jullie het ook zo super hoe verschillend onze kindjes ontwikkelen?
    -Tygho rent inmiddels zowat achter de loopwagen
    -Hij zegt papa
    -Hij zegt mama
    -Hij zegt oma
    Maar al die dingen zoals klap eens in je handjes en zwaaien enzo, dat doet hij niet :O

Gistermiddag zijn we Jesse wezen bewonderen.
    Oh wat een lekker kereltje... wat een verschil met Tygho, zo licht :)

Hier gisteravond een leuk feest gehad, lekker wat dansjes gemaakt en genoten :D
    Daarna nog even snel wat voorbereidingen getroffen voor het zetten van de ooievaar wat vriendlief met een vriend rond 1 uur vanacht nog even heeft gedaan.

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja, grappig is dat hé! Die van mij doet juist weer wel klappen en zwaaien, maar mama of papa krijg ik er niet uit helaas ;)

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nou, het loopstoeltje is een groot succes. Nou ja om op te zitten dan! ha ha. Als je hem erachter zet duwt hij de wagen wel voort maar vergeet hij zelf een stap mee te zetten. Erg grappig, we blijven oefenen.
    Maar op deze kan hij ook zitten, kijk heb spam:

Deel Deze Pagina