April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Tinkerbel, leuk stoeltje hoor..

Wij gaan voor een loop/duw-wagentje kijken op de speelgoedbeurs hier. Eind maart wordt er hier in het wijkcentrum een baby en speelgoedbeurs gehouden. Daar gaat een en ander voor een prikkie weg, maar het wordt wel van te voren bekeken of het helemaal goed schoon en heel is..

2. FF wat Wayne spam..

Mijn mannen...

3. [​IMG]

4. [​IMG]
    Met zijn nieuwe muts op..

5. [​IMG]
    Koffie drinken in de stad, met mama en oma..
    (Wayne had natuurlijk een bekertje diksap)

6. [​IMG]
    Met de muts van papa op. Een echte Manchester United muts.

7. [​IMG]
    Staan in de box.

8. [​IMG]
    Nieuwe jas..

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Leuke spam ingrid! :D
    Wat is Wayne toch een vrolijk mannetje!

10. leuke spam ingrid!

11. Hihi Dankje, Ja hij is supervrolijk..
    En hij is helemaal erg zo gauw als hij een camera ziet, of denkt te zien, gaat hij al lachen.

Soms heel irritant, als er bij het babyzwemmen een opa of oma, of vader of moeder, foto's aan het maken is, dan heeft hij alleen maar aandacht voor de camera.

Camerag**l zou je bijna denken.

12. Even een vraagje over het staan..

Wayne is momeneel druk bezig, met het willen gaan staan, hij komt tot op zijn knietjes, dus hij staat op zijn knietjes zeg maar..

Kun je het echt gaan staan ook nog stimuleren? Ik zet hem weleens in de box, staand, zoals je op een van de foto's kan zien, en dan houdt hij het ook een hele tijd vol. Maar zelf gaan staan lukt hem nog net niet..

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zie dat jullie ver van tevoren dingen gaan voorbereiden voor de verjaardag van jullie kindjes. Wat voor dingen gaan jullie voorbereiden dan? Of bedoelen jullie cadeautjes kopen of zo?

Ik heb weer leuke foto's voorbij zien komen. Vrolijke Wayne en ik zie ook dat Luna het goed naar haar zin heeft op de fiets! Wij wilden vandaag ook gaan fietsen, maar opa en oma kwamen op visite dus toen konden wij niet gaan fietsen. Het is wel heerlijk weer buiten! Helemaal niet koud. Ik heb dan meteen weer zo'n zin in het voorjaar en de zomer.

Leuk om te zien dat er zoveel verschil in is wat onze kindjes kunnen. Roel zwaait, klapt, doet hoera met zijn handjes omhoog. Hij zegt papa en mama en kan zelf staan. Kruipen kan hij nog steeds niet! Zelf opstaan ook niet.

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Onze box staat naast een hoge tafel, en dan legde ik er iets op wat hij heel graag wil hebben. En dan worden ze vanzelf genoeg gemotiveerd. Bij ons werkte het in elk geval erg goed! ;)

15. Tja, dat gaat bij ons een beetje lastig.. De box staat bij ons voor het raam. Niet naast iets hoogs..

Nou ja, het komt vanzelf wel..

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zoooooooo daar was ik weer.
    Lekker weekend achter de rug. Gistermiddag even met zn allen boodschapjes gedaan. 's Avonds lekker thuis.
    Vandaag verjaardag gevierd van bonibroer en erna bij bonimama gegeten (hahaha). Was erg gezellig. En nu dus weer lekker thuis, nog even bijkomen op de bank.

Cynthia, ook al een druk weekend lees ik. Lekker allemaal feestjes.

Samantha, had het verhaal van die opa inderdaad gelezen, naar hoor.

Isra, lekker gewinkeld lees ik! En leuk zo'n mode-event.

Ingrid, hier heb ik ook zin in de verjaardag! We moeten nog wel wat dingetjes regelen. Zal wel druk worden die dag. Denk dat we maar een paar statafels huren. Kadootjes zijn we eigenlijk wel uit, moeten we alleen nog kopen.
    Leuke spam weer!

Simone, mooie spam op de fiets! Wat een leuke kleren en muts trouwens..

Tinkerbel, mooie foto van de loopauto!

Inderdaad veel verschil in alle ontwikkelingen. Zo zie je maar dat geen kindje hetzelfde is.
    Hier kruipt Jasmijn achteruit, klapt in haar handjes en zwaait. Hiep hiep hoera doet ze ook af en toe mee. Praten zit er nog steeds niet in.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kom ik ook weer snel eventjes aan!

Ben net gebeld door Harmen, zijn teamgenoots vrouw is bevallen van een 2e dochter!
    Mila Valerie :D
    Het gaat lekker met de babytjes!
    Binnenkort dus weer kraamschudden :D

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh en niet te vergeten... vanacht was het weer een mindere nacht en vanmorgen heb ik het 1e puntje van tandje 8 ontdekt! :D

19. Goedemorgen,

@ Miss, nou lekker druk met al die babytjes.. Leuk hoor!

Nou hier een enigzins beroerde nacht achter de rug. Gisteravond was Wayne al erg onrustig, is om 19u naar bed gegaan, zijn normale tijd. Maar om half negen werd hij weer wakker, huilen. Ingman ernaartoe, en toen liet hij een dikke boer, tja dat kan flink dwars zitten.
    Daarna heeft Wayne een behoorlijke tijd liggen spelen in bed. Toen wij naar bed gingen, wilde ik nog even bij hem kijken, hij sliep wel, maar heel licht, want hij merkte dat ik bij het was..

Om 1 uur, was hij weer aan het huilen. Ingman ernaartoe. Toen hij weer in bed stapte, zei hij dat Wayne erg warm aanvoelde. Nou dus ik zei al, eens kijken of hij weer verder gaat slapen. Om half twee begon hij weer.. Ik ernaartoe, en idd dat arme ventje was echt warm gewoon. Bijna heet...
    Ik heb hem opgepakt, en toen bleek dat hij een poepluier had. Dus verschoond, en meteen maar even de temp opgenomen. Daar schrok ik wel van 39,5. Best hoog..
    Dus ik heb hem een dunne slaapzak aangedaan, en zijn dekentje eraf gehaald. Weer teruggelegd..
    Maar hij wilde nog niet slapen. Ik ben naar beneden gegaan, heb zijn bekertje opgehaald, en daar wat water ingedaan. Net van het koude af.
    Hij heeft een paar slokjes gedronken, en ik heb zijn tutteldoekje, gewoon een spuugdoekje, nat gemaakt met water onder de kraan. Ook net van het koude af. Daarmee even zijn gezichtje gedept, blijkbaar was dat lekker, want hij pakte meteen het doekje af, en legde die zelf tegen zijn wangetje aan. Duimpje erin. En toen ik nog een liedje aan het zingen was, zag ik hem wegzakken..

Hij heeft daarop geslapen tot kwart voor vier ongeveer, toen is Ingman weer even naar hem toegegaan, om te zeggen dat het goed was. Meer was ook niet nodig. Daarna heeft Wayne geslapen tot half acht vanmorgen.

Ik heb hem uit bed gehaald, en meteen weer getempt. 39 graden. Fors dus.

Dus ik mijn moeder gebeld, voor advies, maar zij gaf aan dat ik beter even de assistente van de huisarts kon bellen. Mijn moeder zou wel even langskomen later.
    De assistente heeft me het een en ander verteld, zij vermoed, dat het de zesde ziekte is, omdat hij ineens vanuit het niets zo'n hoge koorts heeft, maar niet een echte zieke indruk maakt. Ja hij is sloom, maar wil wel spelen.

Er is in elk geval notitie gemaakt en als we het niet vertrouwen ook vanavond en/of vannacht, dan moeten we gewoon de HAP bellen.
    Ook moeten we in de gaten houden of hij geen vlekjes gaat krijgen als hij nog koorts heeft, want dan moeten we direct bellen. Als de koorts weg is, en hij krijgt dan vlekjes, dan zou het niet erg zijn, maar tijdens de koorts is het niet goed..

Nou ja. Wayne heeft van 10 tot 11 net geslapen. En hij ligt er nu net weer 15 minuten in.. Tis even spelen, een paar slokjes drinken, en dan wil hij weer naar bed.. Nou ja. Prima..

Ik laat hem vandaag aangeven wat hij wil. Gelukkig drinkt hij wel, en ik wil straks wel proberen of hij een broodje wil, en evt zijn fruit..

20. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    leuke fotos zeg van wayne
    echt een schatje

ewn luna op de fiets lijkt me ook wel een zwaar ritje hiih met 2 meiden op de fiets en dan jezelf nog hiih

kyano doet klap is in de handjes en zwaaien en tijgeren nog steeds
    noem het zelf kruipen hoor want hij komt vooruit hihih de hele kamer door
    en verder zegt hij geen papa of mama en kan ook nog niet vanzelf staan uit zijn eigen of zitten
    moeten we hem nog mee helpen
    maar komt vanzelf vind het niet erg
    kyano is zoiezo al best laat met somiige dingen
    maar hij is echt slimmer dan we denken soms hihih
    dat zeggen ze op het kinderdagverblijf ook
    ze zeggen hebben we nog nooit gezien
    dus de ene heeft het ene en de ander het andere toch ;)

verder gata het hier prima
    hij krijgt nog steeds zijn tandjes door maar gaat bij hem heel traag
    met 6 maanden volede ik ene puntje en die is een half maand geleden nu hellemaal door op normale lengte dan he hoe ze moeten zitten
    dus echt lang
    maarja blijkt dat zijn broer een tand had gewisseld en 2 jaar later kwam die pas door

Deel Deze Pagina