April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames!

Heb niet echt teruggelezen, de kleine man is aan het draken en wil niet slapen.. de eigenwijs :)

Bri, dat was een heel verhaal.
    Klinkt leuk dat etentje :D was vast erg gezellig.

Ik had via martkplaats een luiertas van nijntje gekocht want de mijne is stuk... Het is wel een mooie maar geen losse vakjes helaas, dus een grabbeltas :)

2. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Zo even weer bijgelezen. Gelukkig gaat het allemaal wel goed weer met iedereen. iedereen nog steeds koorstvrij?

Ook veel gelezen over kindjes die al veel kunnen. Nou Alyshia doet alles lekker wanneer het haar uitkomt en kan best wel heel erg boos worden als iets niet lukt of als ze haar zin niet krijgt. Een echte meid (lijkt wel wat op mij :oops: ) Verder vandaag alweer een tandje gesingnaleerd en dat maakt al twee tandjes in 1 week. Blij toe want ze was toch al wel een week of twee wat uit haar doen maar nu weten we ook weer waarom.
    Verder hier druk druk. Gisteren 1 van onze honden geopereerd. Wegens nabloeding mochtr ze niet mee nog en moest ze een nachtje overblijven. ( Heeft ze overigens nog nooit eerder gedaan.) Weer 1,5 uur terugrijden dus zonder hond. Vanmiddag einde van de middag mag ze mee en zullen beide honden wel weer erg blij zijn om elkaar teug te zien. Ook ik natuurlijk want ik mis haar wel hoor.
    Druk druk druk dus maar goed. heb aankomende dagen ook vrij kunnen regelen dus dan houden we hier de rust er lekker in.

Tot later weer.

3. Goedemorgen,

@ Isra, het was hier gisteravond idd stil. Wij waren hier lekker aan het bankhangen en tv kijken.

Hier was de nacht weer goed. Wayne werd alleen om 3 uur wakker, begon eerst te kletsen maar het veranderde al snel in jengelen. Dus eerst ik eruit, lag hij helemaal boven in. Dus ik hem teruggelegd, en opnieuw ingestopt.. Maar na 5 minuten begon hij weer. Ingman ernaartoe, en gezegd dat hij weer moest gaan slapen, en dat het nog nacht was. Dat werkt meestal goed bij Wayne. Maar vannacht niet..

Dus ik er nog een keer uit, en ik heb hem ff uit bed gepakt, en gekeken of hij toevallig niet een poepluier had, want ja, dat slaapt ook niet lekker. Maar neehoor.. Ik heb hem wel een schone luier geven, en tijdens het verschonen merkte ik, dat Wayne het koud had, zelfs zijn beentjes waren koud. DUs ik heb de slaapzak weer omgewisseld met een iets dikkere, want hij lag ivm de koorts sinds zondachtnacht in een zomerslaapzakje. Maar nu dus omgewisseld.. Ik heb hem weer lekker ingestopt, en jahoor, hij bleef stil. Meneer had het dus gewoon koud. Ja dat kan, en dan kan je ook niet slapen.

Wayne heeft daarna nog tot 8 uur vanmorgen geslapen. Maar ik merk wel dat hij nog niet helemaal fit is. Hij is jengelig, huilt om het minste of geringste..

Hij ligt nu weer sinds half elf in bed. Wat hem eigenlijk ook niet zinde, maar jammer dan, hij moet af en toe toch even slapen. Hij is na 5 minuten huilen toch in slaap gevallen. Hoezo eigenwijs..

Ik ben al goed beziggeweest vanmorgen, nadat Wayne en ik ontbeten hadden, heb ik hier de ramen gelapt, en alles afgestoft, en stofgezogen. Nu straks alleen nog even dweilen, maar ik vond dat ik wel een koffiepauze had verdiend.

Gistermiddag hebben Ingman en ik, hier de spullen van Wayne opgeruimd die hij niet meer gebruikt. Dus de reiswieg van de kinderwagen, en de maxi cosi op zolder gezet. Dat moest al een hele tijd, maar we stelden het iedere keer uit..
    Maar nu is het dan weg..

Lijkt hier haast wel op de voorjaarsschoonmaak. Hihi..

4. Nou een grabbeltas is toch ook leuk.. Elke keer weer spannend wat je nu weer te pakken krijgt.. :) ;)

5. Bri

Bri Niet meer actief

Hihi Cynthia, ik lees net in H25's reactie dat Tygho al goed duidelijk kan maken dat hij wat wil hebben! Lief he...
    Deane kan echt verlekkerd naar je gaan zitten smakken als hij iets wil. Vooral 's ochtends komt dat nogal brutaal over (ik geef hem dan nog BV); hij gaat dan echt m'n hele decollete aflikken op zoek naar z'n ontbijt :)

6. [​IMG]

Gefeliciteerd met de 11 maanden van Dean..

7. Oja, Wij hebben gister voor het eerst, een echte lekluier van Wayne gehad.. Hij zat scheef toen hij ging poepen, en er kwam meer naast de luier dan erin. Hihi..

Maar dat was voor ons dus echt de eerste keer. Dat was ons nog niet eerder gebeurt..

8. Bri

Bri Niet meer actief

Dank voor je felicitatie!
    Nee, echt nog nooit een lekluier gehad? Dan moest je dat fenomeen gewoon nog ff inhalen :) Maar ik vind het wel sneu voor Wayne, dat voelt voor hem vast niet lekker.

9. NEe nog nooit een echte lekluier. Ja weleens van plas. En ook weleens een beetje vocht van de ontlasting. Maar nooit zo erg als gisteravond.. Dat er meer naast zat dan erin..

Maar ja. Eens moet de eerste keer zijn..
    Wayne vond het idd niet leuk.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha :)
    Wat een boefje :)

Gefeliciteerd met Deane's 11 maanden!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dan heb je nog flink wat in te halen :)

12. Bri

Bri Niet meer actief

dank je! en een boefje is-ie zeker.

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik wil zo graag weer een bij baantje, maar het valt niet mee op het moment. Ik ben gewoon nu al te oud lijkt het wel! Ik wil graag op zaterdag en koopavond zodat ik doordeweeks lekker bij mijn zoontje kan blijven. Maar ze willen overal snotneuzen van 16 jaar. Ik heb nu bij de supermarkt waar mijn moeder werkt gesolliciteerd, die heeft een goed woordje voor me gedaan, nu maar hopen dat ik word uitgenodigd voor een gesprek ;)

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wow Deane alweer 11 maanden. Op naar dreumes-tijd.

Tinkerbel.....hopelijk mag je op gesprek komen.

Kwebbel

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier is Tijn tegenwoordig altijd te vinden...aan de theek :)

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Op welke plek hebben jullie je traphekje?

Wij hebben er nu 1 bovenaan de trap, onder niet omdat er een tussendeur tussenzit. Maar nu lees ik net dat er ook ouders zijn die het traphekje voor hun slaapkamer van de baby monteren, moet zeggen nooit over nagedacht maar klinkt ook als een goed plan. Of zouden ze daar overheen gaan klimmen?

17. Wij moeten boven en onder een traphekje, omdat onze tussenduur naar boven altijd openstaat voor de kat.

18. Nou ik vermoed dat Wayne idd de zesde ziekte heeft. Nu de koorts weg is, ontwikkelen er kleine rode vlekjes in zijn gezicht en nekje.. Zoals al voorspeld was.. Nou ja.. Heeft hij dat maar weer gehad.

Alleen.. Is hij niet te genieten vandaag. Niets is goed... In de box, niet. In bed, niet. Op schoot, ook niet... In de loopstoel, ook niet.. Aaargghh.

19. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    ingrid wat zielig he da wayne de 6de ziekte heeft
    hopen maar dat het snel weg gaat

ke\webbel
    wat goed zeg dat tie zo staat ik durf kyano niet los te laten dan kukkelt hij om
    hij laat zich gewoon vallen

tinkerbe
    wij kunnen geen trap hekje plaatsen onder
    wij hebben geen muur erg balen
    maar gewoon goed opletten
    boven doen we het wel hoor
    we hebben wel bedacht om de eerste 2 trees er af te halen zodat tie er niet op kan komen

bri gefeliciteerd met de 11 maanden super bijna een jaar :D

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vind je het niet eng om de eerste 2 treden van de trap af te halen Samantha? Als je Kyano dan boven gaat halen en je draagt hem op je arm naar beneden dan moet je zelf wel een hele grote stap maken met het risico dat je dan zelf van de trap valt met Kyano in je armen..

Leuk dat je er weer bent Bri!

Wat is de zesde ziekte Ingrid? Ik heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk. Koorts en vlekjes dus... Krijgen alle kindjes dat?

Ik ben vandaag een beetje traag van begrip geloof ik, maar wat bedoel je nou met theek Kwebbel?

Hier gaat alles zn gangetje eigenlijk. Weinig nieuws te melden. Roel wil alleen geen mama meer zeggen haha! Hij kon dat heel erg goed, maar zegt nu alleen nog maar Papa! Als ik dan zeg: Mama! Dan gaat hij heel hard lachen en zegt dan heel duidelijk PAPA! Nou ja! haha!

Deel Deze Pagina