April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    ahah grapig he wat een ondeugt die kindjes al hebben door je te plagen dat tie geen mama zegt haha
    kyano zegt geen mama of papa of iets anders
    hij doet wel heel hard gaga tatata roepen als tie net heeft gegeten omdat dan een boertje komt of dat tie moet spugen
    maar verder niet hoor

telkens als kyano van de kinderdagverblijf komt geeft tie ene ander truitje aan omdat tie spuugt
    het is al wel veel minder maar daar laten ze hem gelijk kruipen als tie net heeft gegeten

aan die trap heb ik nog niet gedacht hoe we ervan af zouden kunne komen
    maar veel opties hebben we niet
    wil zoiezo niet dat tie bij de trap komt maarja
    of het kind het dan niet agat proberen is de vraag

2. Zo hehe. Die ligt..
    Ben echt doodop. Hij heeft alles bij elkaar een half uurtje geslapen vandaag..

@ Marleen, de zesde ziekte is idd een kinderziekte. Maar ik heb geen idee of alle kinderen het krijgen.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou hier was ik ook weer even. Zag leuke ideetjes voorbij komen voor traktaties en iedereen is druk bezig voor het verjaardagsfeestje!

Bri, gefeliciteerd met Deane!
    Leuk weer wat van je te horen..

Ingrid, gelukkig kwam je er wel achter waarom Wayne zo huilde. Lastig dat ze het nog niet kunnen vertellen.. Hoop dat Wayne verder snel opknapt!

Hier ook nog héél weinig lekluiers, kan me zelf maar 1 keer herinneren en volgens mij ook 1 keer op het kdv.

Kwebbel, super foto van Tijn! Lekker stoere eigenwijze vent..

Tinkerbel, hier nog geen traphekje, maar Jasmijn loopt ook nog niet en kruipt alleen maar achteruit (en dan kleine stukkies).

Samantha, op www.traphekjes.nl hebben ze traphekjes voor moeilijke trappen, misschien zit hier iets voor jullie bij?

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou hier gaat het de laatste dagen snel met alle ontwikkelingen.

Sinds zondag zit ze in de autostoel. De maxicosi werd nu echt te klein, ze zat er ook helemaal klem in met haar jas aan. Dus dit bevalt echt beter!

Ook is ze druk aan het kletsen, en vandaag zei ze al mamapapa en mama. Erg lief!

Kusjes geven vindt ze ook nog erg leuk.. *smelt*

En verder kruipt ze vrolijk achteruit en kan ze steeds beter omrollen. We vinden haar nu ook altijd op haar buik in bed, hoe strak je haar ook instopt het lukt haar altijd om om te rollen.

5. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    kyano was vandaag naar het kinderdagverblijf geweest
    en had maar 3 kwarties geslapen over de hele dag hij waS OM 7.00 WAKKER EN OM 18.00 had tie niet meer geslapen ik hem in bedje thuis gelegt( trouwens hij slaapt altijd weinig op het kinderdagverblijf)
    maar nu is hij al 2 keer wakker geworden net echt krijsen wat tie dee en kon hem zelfs niet troosten terwijl die dod moe is
    echt zo zelig maarja kon niet veel doen
    heb dentinox opgesmeerd en hielp niet
    wat er verder is weet ik niet
    nu is tie gelukkig weer in slaap aan het sukkelen van oververmoeidheid
    maarja hij slaapt de laatste tijd niet super snacht zullen de tandjes wel zijn denk ik hoor maarja duurt ook zo ene tijd voordat ze eindelijk door zijn

ben benieuwd hoe het zo drekt gaat of tie nog wakker word

dede jullie kindjes ook zo krijsen bij de tanjdes kyano heeft er al 2 maar daar dee die niet zo als bij de 2 snijtanden
    de 2 voortandjes die zijn er nog niet maar die 2 ernaast die zijn ana het doorkomen

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Samantha, ik denk eerlijk gezegd dat Kyano te moe is om te slapen.
    Tygho heeft dat ook een poosje gehad en toen zei de wijkverpleegster op het bureau me dit:

Als wij de hele dag actief zijn, zijn we savonds moe en slapen we als een blok.
    Bij baby's en kleine kinderen is dit niet zo.
    Als ze overdag niet slapen, hebben ze niet genoeg rust om 'savonds vast in slaap te vallen, zijn ze dus te onrustig om in slaap te blijven.
    Dus hoe beter ze overdag slapen, hoe beter het snachts gaat.

Als ik jou was, dat stond ik er gewoon op dat ze ervoor zorgen dat hij gaat slapen, al is het maar een uurtje... Jij zit savonds en snachts met de gebakken peren als hij daar niet slaapt, dat lijkt me ook niet de bedoeling.
    En sluit een sprongetje niet uit... dat kan het slaapritme ook verstoren!

7. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    bedankt bonimaar die moet je ergens aan vast klemme of iets
    ik zal een foto maken van nonze trap

8. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    er zit geen leuning aan of iets anders

9. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    bedankt voor de tip
    maaar hij word waker daar in het bedje gelegt maar geneen baby slaapt daar goed
    het is veel te luidruchtig door die andere kindjes denk ik en de baby's gaan tegelijk slapen
    kyano had trouwens nog het langste geslapen daar
    meestal slaapt kyano maar een half uurtje maar max 1 uur echt zo weinig weet niet hoe het komt
    heb zef op een kdv gewrkt en deie kinderen sliepen echt beter

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Als je links klikt op moeilijke trappen staan er toch ook tussen die je niet hoeft te klemmen?

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Alle baby's tegelijk slapen? Is dat normaal bij een kdv? kijken ze niet naar welk kindje moe is dan? Hier wel dus..

12. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    boni heb het gevonden ihih
    zat gelijk op de pagina te kijken

poeh poeh die dingen kosten wat

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tja daar had ik niet echt naar gekeken.
    Maar als ze ze hier hebben, zal er toch ook wel een goedkopere versie van zijn toch! :)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vriendin van me, haar vader heeft een hekje aan de trap gemaakt, er zelf wat stevige balken aan vast gezet en daar het hekje aan gemaakt...

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Volgens mij horen idd de kindjes te slapen wanneer ze moe zijn en niet wanneer de leidsters vinden dat ze moeten slapen.

Gewoon er op staan dat Kyano z'n eigen slaaptijden mag volgen hoor!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ga op de bank hangen en dan naar bed!
    Weltrusten allemaal!

17. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
  18. Bri

Bri Niet meer actief

Wat sneu dat Kyano zo moe is en Wayne zo ziek!
    Hier laten ze de babies slapen wanneer ze moe zijn. Als de kindjes wat ouder worden, gaan ze meer naar één ritme toe, maar dat hoeft nu echt nog niet.
    Wel slaapt Deane op het kdv ook slechter dan thuis, 't is toch onrustiger met andere kindjes in de slaapkamer en ze zijn nu ook nog aan het verbouwen. Maar gelukkig nooit zó slecht dat hij 's avonds niet meer kan slapen!

Marleen, heb jij geen boekje van het CB gekregen? Hier heet die de groeigids en daar staan o.a. alle kinderziektes in (inclusief de 5e en de 6e ziekte, ik kende ze ook niet maar nu dus wel..). Meestal zijn die ziektes hartstikke besmettelijk, dus zodra een kind bij een ziek kind in de buurt komt, wordt het feest. Is maar beter ook: veel van die ziektes zijn gevaarlijk voor volwassenen! Kun je maar beter afweer hebben opgebouwd.

Lijkt me wel handig, zo'n pa die zelf traphekjes klust; is een stuk beter te betalen dan die speciale dingen! Wij gaan nu toch een hekje plaatsen in de woonkamer; we hebben daar vier tredes naar de keuken en Deane klimt die inmiddels razendsnel op. En als de oven aanstaat vind ik dat helemaal geen fijn plan! Die deur wordt niet heet, maar hij zal hem toch een keer opentrekken, jakkes!

trusten dames, ik moet nog even doorwerken (zit achter m'n lappie om presentatie voor morgen voor te bereiden... pffff) maar dan ga ik ook gauw naar bed!

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Haha marleen...met theek bedoel ik een "bar". Daar waar kwebbelman ook graag staat in de kroeg ;)

Deel Deze Pagina