April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, snapte hem hier ook al niet. Maar hij staat er inderdaad zooo stoer bij op die foto. Zie hem later al staan in het café, meisjes spotten ;)

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, ga slapen! Morgen lekker vrij, mijn moeder komt langs. We gaan nog even winkelen, want zaterdag is boniman jarig. Moet nog ff wat kadootjes halen..

Allemaal welterusten!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Oh, is een theek een bar? Dat heb ik nog nooit gehoord! Weer wat geleerd!

@Bri: Ik heb wel een boekje van het CB gekregen hoor, maar ik heb het blijkbaar niet zo goed gelezen. Het stukje over de 5e en 6e ziekte heb ik in ieder geval niet gezien! Morgen maar eens kijken.

4. moguh.

heb nog nie terug gelezen maar kwam ff klagen...

ben kapot!
    Heb n hele nacht nie geslapen, en niet door Luna, maar deze keer door n zieke Esmee.
    Gister avond om half 9 werd ze huilend wakker dus corné naar boven en die riep dat ik gerust kon komen. Dus ik naar boven, ze had alles onder gespuugt, dr eigen, dr bed+ombouw, dr muur, de grond, dr haren...echt ALLES!
    Dus Esmee in de douche, bed verschonen, alles schoonmaken, dekbed was ook vies dus bij de buren gewassen zodat we de rest zelf konden wassen.... daarna wilde Esmee nie meer naar bed. dus op de bank gelegen tot wij naar bed gingen, ook dar nog overgegeven, alleen dan gelukkig in de emmer. Nou om 11u lag ze in bed, en om 12u begon het. Iedere keer kwam ze uit bed en moest ze overgeven, heel de overloop eronder(stond een emmer naast dr bed maar da wilde ze nie). Nog 2 keer dr bed onder en ook ons bed vanochtend.
    Om 4u viel ze in slaap eindelijk bij mij tegen me aan en om 5u was ze weer wakker. Toen ging het wel beter zei ze en wilde wat drinken. Om 7u toen Luna wakker werd viel ze weer in slaap, stik warm ondertussen. Dus heb net de school maar gebeld dat ze ziek is... Ligt nu op ons bed te slapen....
    pfff wat een nacht..... gewoon tot 3 keer toe bedden verschonen, kind in de douche zetten ....

Zal een rustig dagje worden hier denk!

5. Hee vandaag is de 1e "april"baby 1 jaar geworden:

Yorgos van harte gefeliciteerd!!!!

het komt echt dichtbij nu he.....

6. @Samantha: Ik zou er ook op staan dat ze Kyano zn slaaptijden gewoon doen zoals hij gewend is thuis hoor, jij zit nu telkens met een oververmoeid kind...

@Ingrid: beterschap voor Wayne!

@Boni: hier ook nog geen traphekje,nog niet echt nodig. En beneden zit er een deur naar de trap/gang vanuit de kamer dus daar komt er geen. Boven zat er al 1 voor Esmee omdat ze slaapwandelt. En de zoldertrap bij ons is open, en de onderste tredes worden dichtgemaakt voor als Luna eventueel ineens achteruit onder de trap door schuift..

Dus je meisje zit ook ind e autostoel nu..leuk hoor!
    Hier nog steeds de mc. Ben volgens mij 1 vd weinigen nu of niet?

verder weet ik t nie meer (sorry)

7. alvast van harte voor ik t vergeet ;)

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Jamelia is eigenlijk de eerste aprilbaby toch? Die is in december al een jaar geworden.

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Simone: Dat is inderdaad een dramatische nacht... Wat sneu voor Esmee ook.. Wat zal ze zich beroerd voelen.

Ik sta op het punt om te gaan babyzwemmen. De vorige keer ging man mee, maar nu ga ik alleen met Roel.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé Simone,

Hoop dat Esmee zich snel beter voelt en dat jij ook een rustige dag hebt (misschien ook nog even kunt slapen..).

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio

Gefeliciteerd!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Veel plezier!

13. ow oeps...je hebt gelijk :oops:

14. wat leuk! veel plezier.
    Ik zou vandaag ook voor t eerst gaan met Luna en dan eenv riendin met haar dochtertje. Mar ja zit nu met Esmee thuis...

15. nou esmee ligt naast me op de bank nu, en Luna heb ik net in bed gelegd, alleen die is het er nie mee eens. Maar ze was ook al om 6u wakker vanochtend....
    Zometeen nog maar eens een wasje ophangen voor de verandering en dan boven nog ff goed dweilen, heb vanacht alles wel afgedaan maar ja ben dan stik duf...dus nog ff herhalen zometeen!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He Simone...dramatisch :(
    Beterschap voor Esmee!

Hier best een goede nacht eigelijk.
    Tygho werd half 6 wakker, in bed z'n flesje laten drinken speentje gegeven en hij sliep weer tot kwart voor 8.
    Nou daar teken ik voor :D

Cristel, als je ooit nog eens hier leest, van harte met Yorgos z'n 1e verjaardag!

pffff het is zo'n druilweer hier :( en daar moet ik straks met de wagen doorheen :cry:

17. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Jeetje wat een rotnacht. Beterschap met je meisje en doe het maar lekker rustig aan vandaag voor zover het kan.

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hier een autostoel want Alyshia is zo lang dat ze niet meer in de mc mag. Ze al weer een tijdje in de autostoel. Eerlijk gezegd zou ik haar als ze er nog in zou passen ook nog in de mc doen hoor.

19. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Beetje laat waarschijnlijk maar veel plezier.

20. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    heerlijk zo'n nacht. Is jullie toch ook wel erg gegunt hoor na zoveel drama's 's nachts.

Deel Deze Pagina