April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou vandaag lekker een extra dagje thuis. We hebben onze hond gisteren uit Den Bosch opgehaald en nu is ze toch best zielig. ze moet de hele dag een kap op maar als ik bij haar in de buurt ben en in de gaten kan houden doe ik hem haar lekker af. Ze is dinsdag geopereerd aan tumoren en gelijk gesterriliseerd. Omdat ze een nabloeding had mocht ze niet mee en moest ze een nachtje blijven. Gisteren opgehaald en vandaag dus vrij om haar eens extra te verwennen (en natuurlijk de andere hond ook anders wordt die jaloers). Ze heeft wel pijn denk ik omdat ze niet goed kan liggen i.v.m. de hechtingen. Verder houdt ze zich aardig.

Verder is Alyshia best weer in haar doen. Kan echt merken dat die tandjes haar dwars zaten. Wel is ze aan het gillen als ze haar zin niet krijgt. Pittig ding dus. Ze slaapt nu net dus kan ik even haar verjaardagscadeautje bestellen. Tot later.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @H25: Hoe oud is jullie hond? Tumoren? Dat klinkt niet zo best.. Gelukkig dat de tandjes door zijn bij Alyshia en dat ze nu weer meer in haar doen is.

@Cynthia:Regent het bij jullie? Hier is het droog en best redelijk weer moet ik zeggen. Ook helemaal niet koud.

Ik ben net terug van babyzwemmen. Dat is echt leuk! Roel had het zo naar zijn zin! Allemaal trappelen in het water en onder water vond hij ook prima.

Ik hoop dat het vanavond ook nog droog is. We gaan vanavond met de fotocursus de stad in om foto's in het donker te maken. Erg leuk! Statief mee en oefenen maar.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier is het prutweer Marleen... het regent al de hele dag :cry:
    Gelukkig komt Harmen ons straks met de auto halen, hoeven Tygho en ik alleen nog maar door de regen om de kids van school te halen...

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Volgens mij gaven ze het ook op dat het in het oosten zou gaan regenen en dat het westen grotendeels droog zou blijven. Hier komt de zon er zelf een klein beetje door en er is nog geen druppel regen gevallen. Gelukkig dat Harmen jullie straks komt halen.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Arme Esmee. Beterschap.

6. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    simone
    wat zielig dat ze zo ziek is hoop dat ze snel beter word

marleen leuk he dat babyzwemmen

was een lekker nachtje zeg
    kyano was 1 keer snacht wakker geworden maar heb alleen de speen hoeven geven en hij ging slapen uit zijn eigen en toen werd tie om half 6 wakker voor de fles na het flesje is tie weer gaan slapen tot 10 uur :D
    ik was dit keer sneller wakker dan kyano en was me toch klaar wakker ihihihi

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff dames ik zit met een dillema...
    In 2007 deed ik de opleiding basisvakbekwaamheid horeca... het examen heb ik niet gehaald vanwege 1 fout teveel :cry:
    Nou hebben we besloten toch nog niet voor een 2e kindje te gaan maar eerst onze prive situatie wat stabieler te maken, qua inkomsten en woning.
    Ik heb net gelezen dat ik me zo weer kan inschrijven voor het examen...maaaar het is zo ontzettend veel, en 1,5 jaar geleden dus alles moet weer opgehaald worden en dat kost tijd..
    Ik weet eigelijk niet zo goed of dat nou wel een goed idee is.
    Maar aan de andere kant, zou ik het halen... heb ik wel een diploma :D

8. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hoi Dames,

Ik ben schandalig lang niet meer hier geweest, maar het lukt me gewoon niet om het bij te houden. Wil jullie toch even een korte update geven hoe het met Benthe gaat.
    Ze is gelukkig eindelijk verlost van het overgeven. Van december tot begin februari heeft dat gekost. Ze is nog wel constant verkouden, maar eet en drink weer normaal (alleen brood wil ze niet graag hebben). Ze heeft eind februari in 1 dag tijd 3 boventanden erbij gekregen dus nu is de onderkant weer aan de beurt. Sinds 2 weken weet ze hoe ze zelf moet gaan zitten en al 4 weken geleden stond ze ineens rechtop in de box. Sinds gisteren proberen we haar nog maar 1x naar bed te doen, omdat ze steeds zo kort sliep. Het gaat nog goed. Samenspelen met grote zus loopt meestal op ruzie uit omdat Annika al het speelgoed als haar eigen beschouwd, maar ook kunnen ze soms heel rustig een half uurtje samen op de grond zitten spelen.
    Met mij gaat het redelijk. Ook veel verkouden en druk met werk en alle rompslomp eromheen. Tot zover maar even.

Simone: heel zielig voor Esmee, hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie komende nacht weer wat slaap inhalen.

Missco: Doe wat je gevoel je ingeeft. Als het te zwaar is, zou ik het niet doen. Geniet ook van je leven (moet ik zelf ook meer doen). Maar ja....een diploma ;)

(Ik heb alleen de laatste blz. even gelezen)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hey Astrid...long time no see :)
    Ik ga het denk ik toch doen... het eerste examen is 25 juni, dus dat geeft me 3,5 maand om te studeren.
    Moet toch genoeg zijn aangezien voor de echte studiebollen onder ons de hele opleiding in 4 maand ook gedaan kan worden :)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Drukte te snel op ok ;)

Fijn dat het beter gaat met Benthe :D En ook al staan enzo, gaat goed met de april kindjes!

11. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Onze oudste hond (vrouwtje) is 5,5 jaar. Het schijnt dat melkliertumoren (die zij had) veel voorkomen bij teefjes. Het is weggehaald en nu moeten we goed kijken of er niet nog meer weer komen. Omdat ze ook gesterriliceerd is is de kans nu wel kleiner omdat je geen invloed van hormonen meer hebt.
    Fijn dat het babyzwemmen zo leuk was. Wil binnekort ook een keer met Alyshia gaan zwemmen maar dan gewoon. Vind het dan wel leuk als manlief ook meegaat maar die is voorlopig nog even druk (we krijgen een nieuwe schutting die hij zelf gaat zetten)

12. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Klinkt als een supernacht. Dat doet een mens goed :)

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Tja is inderdaad een dilemma. Als ik jouw was zou ik het alleen doen als je er voor de volle 100% achter staat. Als je dat niet doet is de motivatie niet 100% en als je alles op moet halen....... Ligt er dus ook aan of je de tijd er ook voor over hebt. Als je besluit het te doen dan petje af hoor. Lijkt me een hoop werkt.

14. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Leuk om weer eens wat van jullie kant te horen. Heeft Benthe echt 2 maanden moeten overgeven of begrijp ik dat verkeerd?
    Ik zou zeggen verder rustig aan doen want voor je het weet loop je je zelf voorbij.

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Dappere stap van je. Heel veel succes en je gaat het vast halen.

16. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou ik piep er weer even tussenuit. Met een bakje thee lekker in de bank. Alyshia slaapt net dus even tijd voor mezelf.

17. hier is t idd ook heerlijk, lekker zonnetje erbij...
    baal gewoon dat we nu niet buiten kunnen zijn

18. tnx!

19. als je er echt achter staat zou ik t vooral doen!

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Astrid....zou het aan de 20e liggen want Tijn vindt het brood ook maar 3 x niets. Gelukkig smult hij wel van de granen-pap!
    Fijn dat het met benthe weer wat beter gaat. Wel sneu dat ze nog steeds zo verkouden is. Wel herkenbaar met tijn hoor.
    (dus toch de 20e ;) )

Kwebbel

Deel Deze Pagina