Nou miss vervelend van zo'n rotnacht hopelijk gaat het vannacht weer wat beter. Bri heb dat onderschrift gauw weggehaald was een beetje laks mee. Was nog van de vorige keer. Wat een bikkel toch jouw ventje. Verder hier niks nieuws. ons lieve hondje knapt zienderoog op. gelukkig maar ze was ook wel heel zielig.
Meiden ik kwam nog even snel langs piepen. Mats een hele dikke vette knuffel voor jou binkie! Snel weer beter worden. Nou ik ga er weer snel vandaar anders blijf ik weer te lang op het forum hangen en moet nog wel even het eea doen. Doegie allemaal tot volgende week.
Mijn zusje heeft het ook gehad. Helaas kunnen ze dat niet van tevoren zien, het is echt een (spoedeisende) complicatie op zich. Mijn zusje (nu drie) had bijvoorbeeld nog nooit een oorontsteking gehad, en gelijk deze complicatie. Sommige kinderen hebben aan de lopende band oorontsteking en nooit deze complicatie. Deze complicatie van Mats is nog gevaarlijk ook, vandaar de spoed. De ontsteking kan op het hersenvlies slaan. Mats: Een hele dikke vette knuffel voor jou en je mama en papa, lieve jongen! Ik heb begrepen dat je jezelf er waanzinnig goed doorheen slaat. En dan ook nog een infuus in je hals... Wordt maar heel erg snel weer heel erg beter! Isra: Heel erg veel plezier gewenst! Boni: Wat naar, beterschap! Kwebbel: Goed van jou dat je het zo ontzettend lang hebt volgehouden! Kan me goed voorstellen dat er een punt komt waarop je zegt: Nu ben ik klaar. Goed gedaan! Ingrid: Wat lekker dat Wayne zo lekker lang geslapen heeft! Wat vervelend Bri, dat zijn lengte nu een beetje achterblijft. Wat dat betreft ben ik toch altijd blij dat het cb het allemaal goed in de gaten houdt! Zul je zien dat hij volgende maand een giga spurt gemaakt heeft! Mijn oma roept altijd dat kinderen niet kunnen ontwikkelen en groeien tegelijk, en dat ze daarom steeds groeispurts hebben. Of het waar is weet ik niet maar ik hou me daar altijd maar een beetje aan vast Met Jari gaat alles lekker. Momenteel wel echte hazeslaapjes overdag, maar hij heeft dan ook drie hele dikke (kies) bulten in zijn mond. Als hij overdag aan het spelen is, heeft hij er minder last van, omdat hij dan afgeleid is, maar tijdens zijn slaapjes is het even niet zo lekker voor hem. 's avonds en 's nachts gelukkig geen problemen. Verder kan hij vreselijk driftig worden als iets niet lukt. Moeilijk om dan je lach in te houden haha. En vreselijk brutaal kijken als hij bij de trap staat en erop wil klimmen. Hij weet namelijk dat dat niet mag, en dan kijkt ie ons eerst heel brutaal aan, en doet ie het vervolgens toch. En wat doen wij? We proesten het uit. En zo zijn we steeds weer terug bij af
Zo, alles goed met iedereen? Morgen gaat Thomas lekker er nachtje bij oma en opa logeren. Gaan mama en papa even lekker uit eten Even bij tanken. Verder niet echt veel te melden, ik denk wel dat Thomas kiezen begint te krijgen. Kwijlt veel en rode wangen.
@ Nikita, moeilijk he, je kleintje nu te gaan corrigeren.. En ze weten dondersgoed wanneer ze iets niet mogen.. Fijn het dat met Jari verder goed gaat.. @ Tinkerbel. Veel plezier! Zo ik ben hier net nog even naar de drogist gelopen. FF ORS opgehaald, en Roosvice Stop.. Jahoor want Wayne is door de antibiotica aan de diarree.. Stond wel in de bijsluiter maar zijn laatste luier was wel heel heftig. Het begon eind van de middag, na 15u. Inmiddels ligt hij te slapen maar wel 3 dunne luiers verder. Ik hou het goed in de gaten, maak voor de nacht in elk geval een ORS oplossing klaar, mocht hij wakker worden.. En dan morgen maar aan de roosvicee stop. Arm kind..
hoi dames, kom ff snel wat van me laten horen. heb n hele dag gewerkt ben net pas thuis.... ff een update van Esmee, ze is nog steeds ziek. Ze eet en drink amper dus heeft corne uit zn werk de dokter gebeld en we moesten haar gaan verplichten iedere 15 min een slokje te nemen. En in de gaten houden of ze wel gaat plassen(maar 1x vandaag). En anders kontakt opnemen met de huisartsenpost... ze heeft vanaaf een pakje appelsap op dus het lijkt iets vooruit te gaan. Wel heeft ze ook nog koorts. Met luna gaat t allemaal goed! fijn weekend allemaal!
Och jee ik wist eigenlijk helemaal niet dat het zo heftig was. En maar goed ook waarschijnlijk. De KNO arts vertelde idd wel dat de ontsteking of uit zichzelf naar buiten zou komen en dat zou goed zijn of hij zou naar binnen slaan. Maar dit was gelukkig informatie achteraf. Ik was nu al geen held, denk dan helemaal niet . Ben nu net alleen thuis gekomen. Jeetje meiden wat sh*t is dat zeg. Ben zelf echt gesloopt dus bookyman slaapt vanavond bij Mats. Mats deed het vandaag heel goed. Hij heeft weer praatjes, trekt zich overal aan op en is weer lekker aan het doerakken. Hij heeft niet continu een infuus maar de AB geven ze in een spuitje via het infuus. Eerst had ie grote plakkers op zijn hoofd om het infuus op z'n plaats te houden. nu heeft hij een hele stoere muts . Zal kijken of ik morgen eeen foto kan spammen! Alle zieke kindjes heel veel beterschap en een goede nacht gewenst! Boni ook beterschap! Tinkerbel veel plezier morgen! Och Esmee toch. Ook voor jou super veel beterschap! Wat een bikkel die Deane! De prikjes weer achter de rug
Booky: Fijn dat Mats weer lekker aan het doerakken is! En het is inderdaad maar goed om niet van tevoren te weten dat zo'n ontsteking naar binnen kan slaan. Zodra dat pus een kant op kan slaat de ontsteking niet meer naar binnen, maar daar willen ze dan wel op tijd bij zijn natuurlijk. Slaap lekker alvast!
Jeetje, is het bij jullie ook zulk mooi weer? Hier een stralend blauwe lucht en veel zon! Ik word er werkelijk helemaal vrolijk van!
Hier ook heerlijk weer! Booky, fijn dat Mats weer aan het doerakken is. Stoere kerel is het toch Simone, hoop dat Esmee zich al weer wat beter voelt. Ingrid, hetzelfde voor Wayne! Tinkerbel, veel plezier! Nikita, nu begint het echte opvoeden idd. En moeilijk is dat hè, serieus blijven kijken Hier ook mooi weer! En dat is lekker, want boniman is jarig. We genieten nu van de stilte voor de storm. Wordt weer druk vandaag, dus zal er wel niet veel zijn.. Iedereen fijne zaterdag!
mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle Weet niet of je nog meeleest, maar in ieder geval gefeliciteerd! 1 jaar alweer! En als je dit leest, hoe is het met jullie?
Hier is het mistig! Ik zie bijna niks als ik naar buiten kijk! Dus niks geen stralend blauwe lucht hier! @Boni: Gefeliciteerd met Boniman!
Dat is een heel verschil! Net na de operatie een heel slaperig en zielig mannetje en nu een ondeugend en vrolijk koppie!