April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemiddag dames.
    Hier vanacht werkelijk een k*tnacht gehad :cry:
    Elk uur lag Tygho te schreeuwen van de pijn de arme schat...
    Vanavond denkik toch maar een zetpilletje want de dentinox doet z'n werk ook maar een half uurtje :(

Booky hoe is het daar?

Boni, vervelend dat Jasmijn moeite had met poepen maar zo te lezen heeft ze goed ingehaald :)

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé Cynthia,

Het schiet ook niet op met Tygho z'n tandjes. Ik zou idd ook een zetpilletje geven als hij er zo'n last van heeft (er zit hem niets anders dwars?).

Sterkte ermee.. kan hij overdag wel een beetje slapen?

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hoi meiden, super nieuws WE ZIJN WEER THUIS! =D> =D> =D>

Kno arts was tevrden, we hebben voor een week AB en oordruppels mee. Volgende week dinsdag moeten we weer voor controle. Mannetje is super vrolijk :D. En omdat ie zo flink is geweest kreeg Mats nog een dapperheidsdiploma mee :). De zorg in het ziekenhuis was perfect, lieve verpleegkundigen en de artsen waren ook vriendelijk. Maar eerlijk is eerlijk er gaat niks boven thuis! Moet eerlijk zeggen dat ik nu gesloopt ben. Dus als Mats lekker aan het slapen is duikt mama ook d'r bed in ;).

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve woorden voor Mats! Erg fijn dat je hier even je verhaal kwijt kunt!

Mats even hier: Tygho heel erg bedankt voor je sms!

Kwebbel super leuk zwembad daar in Bocholt. Leuk even met de meiden zwemmen!

Och jee Tygho z'n last van de tanden, sneu hoor!

Ahh die Jasmijn, haha 3x in een uur de luier volpoepen. Haha zet papa en mama maar aan het werk :)

Ahh Tinkerbel, gelukkig heb je wel genoten van het eten. Maar het is idd leuker om te horen dat alles heel erg goed is gegaan
    .

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    YOU GO MATS!

Super dat ie weer thuis is!

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Mats, mama en papa nu met z'n allen bijkomen van de afgelopen dagen.

Kwebbel

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn dat je weer thuis bent Mats!
    Lekker bijkomen met papa en mama :D

7. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    fijn dat je weer tuis bent mats

8. Bri

Bri Niet meer actief

oh hahahaha, lekker dan! sloeg zeker nog op de vorige keer of zo?

9. Bri

Bri Niet meer actief

wow, wat een slimmerikje! Deane heeft die gaatjes nog niet helemaal door; hij is druk bezig met blokjes in en uit het emmertje of een ander bakje doen, maar dan zonder deksel.
    Goed zo Tygho! (nu de andere vormpjes)

10. Bri

Bri Niet meer actief

Goed zeg! Het netmutsje stond hem ook wel stoer (en volgens de foto's had hij er geen last van). Maar gelukkig gaat het zo lekker met hem (met jullie - valt niet mee he, zkh-mama zijn). Nou moet ie alleen geen AB-verslaving oplopen :)

11. Bri

Bri Niet meer actief

JIPPIE! MATS is weer thuis!

Tygho, Deane heeft ook zulke zere tanden.... vorige keren (hij heeft er al 6) ging het prima, maar hij is nu al dagen uit zijn doen. Veel huilen/jengelen/jammeren, veel op schoot willen zitten, hangerig, moe. 's Nachts slaapt hij gelukkig wel, met dentinox EN een paracetamolletje. Hopelijk gaat dit bij jou ook helpen.
    Het komt nu ook allemaal tegelijk: donderdag prik gehad, vanaf vrijdag last met die tanden, verder verkouden, pijn in z'n oortjes, hoesten... :cry:
    Tussendoor probeert hij wel te spelen, maar soms gaat hij languit op z'n snufferd bij het kruipen.

Ik ga nu ff koken, zometeen zal Deane wel wakker worden en dan wil hij (hopelijk) ook een hapje.
    Later!

12. Goedenavond..

@ Booky, fijn dat Mats weer thuis is..

Verder hou ik het zo kort mogelijk voor nu..

Wayne knapt weer op, zijn oortjes zijn weer in orde. Vanmorgen bij de HA laten controleren. We moeten ook stoppen met de AB, omdat Wayne zo verschrikkelijk aan de diarree is door de AB. Hij hoefde alleen maar te hoesten en zijn luier zit al vol. En om daar nu nog tot zondag meer door te gaan, zag ook de huisarts niet zitten.

En nu knap ik af.. Nou ja.. Ik hoest me longen zowat uit me lijf, doe niks anders als hoesten. En verder, schoot er gister iets in, in mijn nek, ik verging van de pijn, het straalde helemaal door naar mijn rechterarm, ik kon er bijna niets meer mee. Had grote moeite om Wayne goed vast te houden. Gelukkig was Ingman om 3 uur al vrij, zodat hij het kon overnemen van mij. Denk dat ik een spiertje in mijn nek heb verrekt gister..

Nou ja.. Ik voel me dus niet toppiejoppie vandaag.

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, beterschap!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin
    Kili - vr 9 mei 2008 - Andy

Van harte!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och alles komt wel tegelijk he :(
    Naar is dat...
    Tygho heeft alle 8 snijtanden al door(nog niet op volle lengte maar wel door)
    En nu is het dus een hoektandje, die je al erg goed voelt en ziet zitten... hopelijk komtie snel door of houd het drukken op want dit is zo niks :(
    En woensdag moet Tygho ook z'n prikjes weer... de arme stakker, ik vind dat altijd zoooo zielig.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    fijn dat Wayne weer opknapt Ingrid!
    Wel ontzettend balen dat jij nu de pineut bent :(
    Beterschap

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou net Tygho in bad gezet en ondertussen een wasje in de machine gedaan(allebei op de badkamer dus ;))
    Lekker een maskertje op mn gezicht gesmeerd dus zit nu als een monster hier te typen :)
    Tygho gaat zo lekker met een flesje z'n bed in.
    Maar wat ik eigelijk wou vragen...
    Klimmen jullie kleintjes ook al uit bad?
    Moet echt moeite doen om Tygho in bad te houden :confused:

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Booky: Heerlijk dat Matsemans weer thuis is! Er gaat niks boven je eigen huis, ondanks dat de verzorging in het ziekenhuis goed is geweest.

@MissC: Roel klimt hier niet uit het bad. Hij ligt gewoon in bad. Dat vindt hij het lekkerst. Wat vervelend dat Tygho zo'n last heeft van zn tandjes..

Roel heeft ook 8 tanden nu en zijn kiesjes komen er ook aan. Er zitten een paar hele groter verdikkingen op zijn tandvlees dus dat gaat niet lang meer duren.

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja! Die van mij klimt er ook steeds uit. Wordt er knetter van :)
    Hij is al een paar keer uitgegleden, maar daar trekt hij zich niks van aan hoor. Ik denk ook dat zodra hij straks goed kan staan dat ik stop met bad en hem gewoon onder de douche zet.

20. Goedemorgen,

@ Miss, ja hier nog een die uit bad probeert te klimmen. Nou ja klimmen. Hij draait zich op zijn knietjes en is dan heel geinteresseerd met datgene wat hij naast zijn badje ziet. Niets dus eigenlijk..

Wayne wordt weer ons ondeugende mannetje. Hij is weer helemaal beter. Hij zit nog wel wat vol, maar dat zal langzaamaan wel beter gaan.
    Wel besloten deze week nog maar even niet te gaan zwemmen, het lijkt me beter om Wayne de tijd te geven om goed te herstellen.
    En mezelf ook. Ik loop sinds zondag ook gigantisch te hoesten, en heb het ook behoorlijk benauwd. Ik zal zo eerst eens kijken of de ventolin die ik vorig jaar heb gehad nog goed is.

Oja, afgelopen zaterdag bij Bart Smit, kregen we 3 keuzes. Of ons geld terug, of een andere tol meenemen, of gewoon iets heel anders uitzoeken. Nou hebben we gekozen voor het laatste.. Ja raar maar waar, ik had geen vertrouwen meer in die tol. En nu was ik erbij dat hij afbrak, maar voor hetzelfde geld ben ik net ff boven bezig, of buiten de wasophangen, en steekt Wayne die pen achter in zijn keel. Met alle gevolgen van dien.. Misschien klink ik nu wel tuttig, maar zo voel ik het.

Wij hebben nu gekozen voor een Nijntje trommeltje. Helemaal zacht, kan weinig mee gebeuren.

Deel Deze Pagina