April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid ik geef je groot gelijk!

Tygho begint nu zelf te lopen, als hij z'n schoentjes aan heeft zet hij nu al 2 stapjes voordattie op z'n kont gaat :D
    En als je hem voor je zet(met z'n rug naar je toe) en je houdt je handen voor hem dan legtie z'n handjes erop en gaatie zelf lopen!
    Hij heeft al heel goed door dat lopen best sneller gaat dan kruipen en begint al aardig vertrouwen erin te krijgen.
    Als hij met dit tempo doorgaat, loopt hij over 3 weken wel zelf los :D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja hier dus precies hetzelfde!
    Hij kan al vrij goed staan maar onder de douche is zowieso geen optie nog want dan kruiptie er ook vandoor :)
    We willen zo'n bibabad aanschaffen...lijkt me niet dat ze daar vlot uitklimmen toch :rolleyes:

3. Wij willen ook een bibabadje kopen. Wayne vind het wel heel lekker om te spelen in bad.
    Hij heeft dan ook genoeg speeltjes in bad. Ja tuurlijk vind hij dat naast het badje ook interessant, maar als hij wat te spelen heeft dan blijft hij keurig zitten..

Zo. Net ff eten gekookt voor Wayne.. Worteltjes met doperwtjes en aardappel, en een stukje kabeljouw filet. Mooi 2 porties, 1 portie voor vanavond, de andere gaat als het afgekoeld is in de vriezer.

Voor onszelf maak ik straks klaar.. Nu eerst ff pauze..

4. Oja, natuurlijk moet Wayne ook gewoon leren om te douchen...

5. Nou, ik mag straks zelf naar de HA..

Het lijkt alsof er een olifant op mijn borstkas is gaan zitten. Heb het nu heel erg benauwd.

Heb net gebeld, moet er om twintig voor drie zijn..

Heb het wel vaker gehad hoor, een jaar of 2 geleden. Toen had ik een longonsteking, nu denk ik niet dat ik het nu weer heb, want ik voel me verder niet ziek, maar ik wordt doodmoe van deze benauwdheid.. En dat gehoest.. Ik kan nieteens normaal praten zonder in een onwijze hoestbui te eindigen..

6. hoi dames, wil me ook weer ff melden.
    tis een paar dagen geleden al.
    Maar t was ff druk druk hier met Esmee die ziek was en feestjes van mn Oma die 85 werd, en werken.
    Maar ben vandaag vrij!

Heb nog niet terug gelezen...

Ik ben vandaag aan t proberen een ander schema voor Luna te beginnen.
    Want ze wil smiddags nie meer slapen, althans..ze valt pas half 3 in slaap en om 3u moeten we esmee gaan halen...
    het wordt nu zo:

7/half 8 fles 180 water
    (proberen ook n boterham en anders als we esmee hebben weggebracht)
    half 10 tot 11 slapen
    12u boterham+fles 120 water
    2u/half 3 fruit
    half 4/5u slapen
    5.15/5.30 groente
    19.15 fles 180 water

En dan tussendoor gewoon wat sap en een soepstengeltje wanneer t uitkomt!

7. @booky: wat fijn dat jullie weer thuis zijn, gaat t goed met Mats?

@Kwebbel: leuk hoor ff wat doen met de meiden!

@Missc: wat zielig dat Tygho zo'n last heeft van zn tanden
    En wat is hij toch rap he met t lopen!

@Ingrid: succes bij de HA!

verder ben ik t al weer vergeten(sorry)

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik zou ook wel z'n Bibba bad willen, maar vind ze nogal erg duur!
    Dus twijfel nog een beetje. Dat wegkruipen had ik ook nog niet overna gedacht onder de douche.

9. Zo, ik ben er weer. Mijn longen zijn schoon gelukkig. Tenminste ze klinken schoon.
    De benauwdheid zit op de bronchieën. Ik moet doorgaan met de Ventolin, tenminste bij een benauwdheidsaanval. En ik heb voor de nacht codeïne tabletjes gekregen, om in elk geval tot rust te komen. Want vooral de nachten blijf ik maar hoesten..
    En tegen het weekend moet het opknappen, ben ik er na het weekend nog niet vanaf, moet ik terugkomen.

Nouja..

@ Simone, ik heb hier ook een jongetje wat eigenlijk haast niet wil slapen overdag.. 's morgens al helemaal niet meer, en 's middags wil hij eigenlijk ook niet. Hij ligt er nu wel in, en hij is stil, al is het maar voor een uurtje..
    Moet er natuurlijk wel bijzeggen dat Wayne wel lange nachten maakt.
    Hij ligt er 's avonds tussen 19u en 19.30u in, en gaat dan door tot 8u/8.30u de andere morgen.

@ Samantha, wij vonden het Bibabadje in eerste instantie ook te duur, maar wij gaan hem in juli kopen van de kinderbijslag..

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij hopen dat sommige mensen Tygho met z'n verjaardag nog wat centjes geven en dan leggen wij wat bij van de kinderbijslag van april en bestellen we er 1 :)

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik kwam vanmiddag thuis van mn werk, ligt er een groot pakket. Toen ik het open maakte zag ik een grote tas erin zitten. Het is van Sanoma uitgeverij. Er zat verder geen brief bij. Ik heb geen tas besteld. Ik vraag me nu af of ik aan een prijsvraag heb meegedaan. Dat doe ik weleens op internet op de site van bv. Viva. Vaag zeg...

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    De eerste kies van Tijn is nu echt een feit. Rechtsonderin! Hopelijk jammert hij overdag nu wat minder ;) Gelukkig sliep hij er niet minder om.

Ik las iet over badklimmers.....is zo'n badring voor jullie geen optie? Ik geloof dat ik het wel eens eerder heb aangekaart, maar weet het niet zeker. Een stoeltje die je zowel in bad als in een douchecabine kan plaatsen.

Marleen.....is het wel een leuke tas? :)

Missco....tygho gaat rap zeg. Hopelijk is het zo even rust met het tandendrama.

Simone...ben benieuwd of Luna accoord gaat met nieuwe schema.

Kwebbel

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Als ik heel eerlijk ben vind ik het dus geen leuke tas! Helemaal niet mijn smaak eigenlijk... Hij is van het merk Jewelz. Zegt iemand dat wat?

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nee zegt mij zo niets. Ach heb je weer wat om weg te geven ;)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm vreemd marleen.
    Misschien eens bellen?
    Heb je misschien een nieuw abo afgesloten waar die tas bij zat of heeft iemand dat voor jou gedaan?

Kwebbel zo'n badring lijkt me dus helemaal niks in zo'n mini babybadje :rolleyes:
    komt nog bij dat meneer z'n vrijheid om te bewegen erg op prijs stelt... zodra wij hem ergens van tegenhouden is het brullen, zo ook in bad en dat wil ik graag nog wel gezellig en rustgevend houden hahaha :)

16. het schema is vandaag perfect gegaan bij Luna!
    Hoop dat het goed mag blijven gaan...

Kga nu naar n vriendin, een Kiddo-kinderkledingparty vanavond!

tot morgen dames!

17. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nee, dat hoef ik hier inderdaad ook niet te proberen! ;)
    Ik heb net in de Lounge een topic geopend over ervaringen met het Biba bad. Hou dat anders ook even in de gaten. Hopelijk krijgen we dan wat meer ervaringen voordat we z'n duur ding kopen. ;)

Oja, deed hem net in bad en hij heeft nu weer een nieuw truukje hoor! Hij kan zelf rechtop gaan staan in het badje. DONDERSTEEN! :confused:

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Isra - do 10 april 2008 - Ryan
    Tearke - do 10 april 2008 - Jurre

Gefeliciteerd! 11 maandjes alweer...

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, zelf beterschap! Fijn dat je ook codeïne hebt gehad, boniman heeft dat laatst ook gehad toen hij zo moest hoesten (en mij erbij wakker hield).... hielp erg goed!

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Cynthia, hier nog geen klimmer uit bad. Ze blijft nog keurig zitten gelukkig. Heb wel zo'n antislipmatje gekocht zodat ze niet onderuit glijd.

Deel Deze Pagina