April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Rustig vanavond! Ga nu voeden en daarna naar bed, lekker slapen!
    Groeten!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij hadden ook zo'n antislip matje in ons vorige badje(op de standaart)
    Maar nu hebben we zo'n ikea badje met ingebouwde antislip.

Nou hier een redelijke nacht gehad.
    Alleen ben ik de laatste tijd echt dooooodmoe :(
    Ben sochtends nauwelijks uit bed te krijgen en heb me een ochtendhumeur :(
    Nou ben ik nooit een vroege vogel geweest, maar dit ken ik helemaal niet van mezelf :(

3. Goedemorgen!

@ Miss, vervelend dat je zo moeilijk uit bed te krijgen bent.. Maar ja, wat wil je met dit weer.. We zijn allemaal hard toe aan de lente.. Het zonnetje, bloemetjes die bloeien..

@ Marleen, ik zou idd even bellen, waarom jij die tas hebt gekregen. Het merk zegt mij echt niks.. Maarja, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van merken..

Nou ja. Hier een beroerde nacht achter de rug.. Niet vanwege Wayne, maar vooral vanwege mezelf.. Gisteravond begon ik dus te snotteren, en mijn ogen begonnen te branden. Jawel, ik werd dus verkouden. Leuk! Not!
    Wel voor het slapen gaan de codeïne ingenomen, wat prima werkte tot een uur of 3 vannacht. Toen was dat pilletje uitgewerkt, en begon ik dus weer te hoesten. Daarna dus heel slecht geslapen door het gehoest.. Ingman had er gelukkig geen last van, die belde net, dus kon het gelijk even vragen.
    Straks maar even iets halen om lekker vlot door deze verkoudheid heen te komen.

Nou ja. Zometeen maar even boodschappen doen. Ga de inzet van de wandelwagen andersom zetten, zodat Wayne vooruit rijdt..

Oja en ik heb met Ingman afgesproken dat als het dinsdag goed weer is, dat we dan even met Wayne naar de kinderboerderij lopen. We wonen er dichtbij, dus kunnen we even gaan kijken.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ingrid....balen van je nacht.

Dat de badring jullie niets lijkt kan natuurlijk. :)

Kwebbel

5. Zo, net weer even eten gemaakt voor Wayne.

Ik vind het steeds leuker om zelf voor hem te koken. Ik heb nu de rode rijst schotel met Cougette gemaakt, uit het Opperdepop boek. Alleen niet met vis, maar ik heb er kipfilet ingedaan.

Haal er toch 3 porties uit. 1 portie voor vanavond en de rest gaat straks als het afgekoeld is in de vriezer.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Klinkt lekker Ingrid. Ik gebruik het opperdepop boek bijna niet meer.
    Tijn eet bijna dagelijks met ons mee.

Fijne dag nog allemaal. Ik mag zo weer werken.

Kwebbel

7. Werkse kwebbel

8. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Wat een supernieuws. Gelukkig is hij er weer zo snel bovenop gekomen. Fijn ook voor jullie dat jullie zo'n fijne ervaring met het ziekenhuis hebben. Ik heb ook wel anders gehoord.

9. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Beterschapjes daar.

10. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Zo zeg die Thygo gaat ook vlug. Zoveel tanden en ook al lopen... :confused:

11. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Zo zo Tijn al een kies. Hier nog geen kies te bekenne. Wel al 5 tanden maar dat heeft ook wel wat aanloop nodig gehad.

12. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Lekker dat het nieuwe schema zo lekker gaat. Het is elke keer ook weer zoeken he.

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou ben weer bij maar ga er ook weer vantussen. Hier is alles verder prima. ga nu Alyshia uit bed halen en lopen met de hondjes. Dan weer eten etc... Tot later.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben vanmiddag met Roel naar het CB geweest. Hij heeft zn prikjes gehad Hij weegt nu 10,65 kg en is 79 cm.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ook nog even naar een babywinkel geweest om een tripp trapp te kopen. We hebben een witte gekocht.

16. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Een lange vent hoor. Hoe gingen de prikjes?

17. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Heb je Roel nog helemaal niet in een kinderstoel gehad of heb je de tripptrapp erbij gekocht. Wit is ook een mooie kleur. Wij hebben een zwarte. Ik ben erg te spreken over deze stoel en wij gebruiken ze op het kinderdagverblijf ook.

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou verder is het hier aardig rustig zo te lezen. Ik ga lekker een flesje klaarmaken en als Alyshia daarna in bed ligt lekker in de bank. Fijne avond allemaal.

19. hoi hoi,

kom alleen ff snel melden dat nu Luna het virus van Esmee heeft overgenomen....
    Vandaag al tot 4x toe alles ondergespuugd.
    Vanochtend toen ik ze uit bed haalde zat alles eronder...maar ze heeft nix laten horen vanacht...
    en net dus ons bed helemaal onder inclusief haarzelf en mij....
    Verder lijkt ze niet ziek ofzo...merk er nix aan en is nog altijd vrolijk...

Maar weet nu dus niet goed wat ik dr moet geven want t is telkens na de melk dat t er uit komt....
    Iemand een tip?

(sorry dat ik ff niet bijgelezen heb maar ben druk nu met wassen enzo)

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Simone:Wat sneu dat Luna nu ook ziek is... Ik zou haar proberen water te geven als dat lukt. Misschien valt melk te zwaar. En ORS eventueel tegen het uitdrogen.

@H25: Roel moest wel huilen bij de prikjes, maar het was weer snel over en de rest van de dag had hij de grootste lol.

Wij hadden al wel een kinderstoel hoor. Die van IKEA. Maar nu hebben we er een tripp trapp bij gekocht. Ook voor straks, als hij wat groter is.

Deel Deze Pagina