April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hallohallo!

Vanmiddag ook met Tygho naar het bureau geweest voor de prikjes!
    Eventjes gehuild maar toen de pleisters erop zaten was het alweer vergeten :)
    Tygho meet en weegt nog hetzelfde als met 10 maanden dus hij is gelukkig wel weer op gewicht gekomen na z'n ziek zijn.
    74cm en 10,2 kilo.
    Hij is met vlag en wimpel geslaagd voor de testjes, op 2 na :) Hij wou het inieminie propje niet van m'n hand pakken(de speeltjes waren veeeel leuker)
    En zwaaien doettie nog niet, maar daarentegen loopt hij al goed aan de hand dus was allemaal goed :D

Simone, als Luna echt helemaal niks binnen houdt kun je het beste de melk laten voor wattie is... Je zou eerst kunnen proberen om bijvoorbeeld heeeeeel zwaar aan te lengen, 1 schepje op 90cc.
    En dan 10-20cc per keer te laten drinken, zo komen er ook nog een beetje voedingsstoffen binnen.
    Als dat niet gaat, dan water en Ors geven.. in heeeeele kleine beetjes, 10cc per keer en dan gewoon elke 20min bijvoorbeeld.
    Als het met een paar dagen niet overgaat, dan de dokter bellen en vragen naar domperidon zetpillen!(het is geen wondermiddel hoor maar hier hielp het wel tegen het braken)

Ik had het er vandaag over met de wijkverpleegster, hoe schandalig lang de artsen je met zo'n kleintje laten lopen als ze niks binnenhouden...
    Ook zij was het er mee eens dat je zelf op je strepen moet gaan staan en eissen dat ze iets doen!
    Het kan natuurlijk altijd zijn dat het een paar dagen duurt, maar als ze langer dan 3 dagen niks binnenkrijgen is het echt tijd om iets te doen hoor,
    Ze zijn nog zo klein!
    (Meisje die ik ken heeft zelfs via het cb de kinderbescherming in moeten schakelen omdat de huisarts niks deed!)
    Volgens de wijkverpleegster zijn zijn veel kinderen de pineut met het virus, de een wat heftiger dan de ander maar het heerst ontzettend!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus
    Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani

Van harte!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Luna, hoop dat je snel weer opknapt! Heb verder geen tips, gelukkig heeft Jasmijn het nog niet gehad...

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, jij ook nog beterschap. Hoop dat de medicijnen snel werken en je er minder last van hebt!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lees dat er twee stoere ventjes weer prikjes hebben gehad.. goed hoor!

6. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    kom ik even snel inbreken!
    super trotse mama hier,dat moest ik gewoon delen! ONZE JURRE STAPT HELEMAAL ALLEEN!
    nog geen drie meter maar toch al zes stapjes helemaal alleen

zo,ik laat jullie weer :)(ik lees soms nog mee hoor :) )

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Dank je :D

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé Tearke! Ik ben wel heel benieuwd hoe het met je is! Hoe gaat het met de zwangerschap? Kun je het een beetje volhouden? En met je werk, ben je nog steeds zo druk?

En wat doet Jurre het al goed, al zelf stappen. Knap hoor!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En Esjuh, met jullie ook alles goed?

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    uhmm ja wat zal ik zeggen.. tis even heel slecht gegaan maar goed daar zijn we overheen hoop ik (familyomstandigheden).. Dani had waterpokken en is daar gelukkig nu ook bijna vanaf.. Verder gaat het prima en heb ik een echte drukke billenschuiver :)

Met jullie ook alles goed?

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier alles prima! Jasmijn is lekker vrolijk. Verder kruipt ze heel veel (maar wel achteruit). Heeft de vooruit nog niet gevonden haha.

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Dani kruipt ook achteruit hihi.. vooruit is ook moeilijk idd.. maar nu hij weer ziek is geweest vind hij het natuurlijk niet fijn op zijn buik en wil hij graag zitten.. zo heeft hij nu echt het billenschuiven ondekt..

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Esjuh: Klinkt vervelend, familieomstandigheden... Nu alles weer wat rustiger? En jij ook van harte met de laatste maand in het nuljaar met jouw knappe kerel. (Eigenlijk wel grappig: allebei een ex-ajaxspeler als voornaam...)

Tearke: Whaaaa wat goed van Jurre! Kan me voorstellen dat je dat even wilde delen! Hier nog geen losse stapjes (Jari is dan ook wel heel log en groot) maar wel al zelf los staan enz. En nu steeds langer, soms wel 20 seconde dat hij echt los kan staan. Het echte loslopen zal bij Jari wat langer duren denk ik. Haha maar het klimmen gaat goed: Laatst via zijn blokkendoos de salontafel op, en via de salontafel de vensterbank op. Ik lag helemaal dubbel, maar durfde hem niet alleen te laten om de camera te pakken. En daarna deed ie het niet meer haha. Oh en hij klimt boven zelf ons bed op (vrij laag bed, dat wel).

Miss: Tygho ook al twee stapjes, goed hoor! En fijn dat ze weer helemaal tevreden waren!

Mats: Wat onwijs fijn dat je weer thuis bent lieve jongen! Hopelijk maak je mama en papa niet meer zo aan het schrikken!

Ingrid en Simone: Beterschap met alle ziek en zeer!

Marleen: Hier ook de Tripp-trapp. We gebruiken hem nu tijdelijk voor mijn stiefzoontje van acht, die zit daar beter op dan op een gewone stoel. Voor elfje halen we er ook één als ze er aan toe is. Kinderstoelen hier genoeg straks ;)

Hier ook een helft van een kies door. Henk ontdekte hem vandaag. Is de eerste tand (kies) die ik niet ontdekt heb, slechte mama haha. Met Jari gaat alles super, het is een echte dondersteen. Hij weet prima wat wel en niet mag en het mooie is nog dat bij de dingen die niet mogen (traplopen bijvoorbeeld) hij eerst mijn aandacht trekt met kreetjes, me dan heel brutaal aankijkt, en dan een poging waagt. Het lukt me nu steeds vaker om mijn lach in te houden, waardoor mijn 'nee' soms nu echt effect heeft. En vandaag hebben we lekker buiten in het zonnetje gespeeld. Hij lopend achter de blokkenwagen, Bobbie in het zonnetje aan het slapen en ik steeds achter Jari aan om hem weer de andere kant op te zetten, want sturen achter die houten blokkenwagen lukt niet haha. Ik heb er echt even van genoten!

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Let niet op de aardbeivlek op zijn shirt, hij had daarvoor zelf geprobeerd mijn aardbei op te eten, vond het niet lekker haha.

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Leuke foto Nikita!

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    En totaalplaatje met bob erbij (in onze nog niet opgeknapte tuin...):

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dank je Boni! Wordt het niet eens tijd voor nieuwe Jasmijnspam? ;)

19. tnx voor de tips!
    Ik heb het bij Esmee nooit meegemaakt dus ik had echt geen idee.
    Ga dan idd maar gewoon water proberen strax as ze wakker wordt.
    En morgen ga ik wel om ors....

20. ik lift hier op mee!
    VAN HARTE!

Deel Deze Pagina