April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Succes Tinkerbel! :thumup:

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zooo daar was ik weer!

Bri, ach wat zielig zo overgeven! Jasmijn heeft het ook een dag gehad en wist toen ook de eerste keer niet wat haar overkwam. Ben blij dat ie nu weer beter in orde is.
    En lastig hè, die neusspray. Hier wel de gewone, maar moet haar altijd aardig in de houdgreep houden. Is ook lastig dat ze moeten zitten daarvoor, liggend zou makkelijker zijn. Maar goed, als het maar helpt.

Leuk de Hennes Kwebbel. Hebben ze leuke dingen!

Leuk filmpje Ingrid! Wat een vrolijk kereltje!

Tinkerbel, succes morgen! Hoop dat het wat wordt..

Corina, heerlijk het mooie weer! Heb helemaal zin in de lente nu..

3. Bri

Bri Niet meer actief

Corina, de site is inderdaad ff uit de lucht. De oude provider stopte ermee en we moeten 'm verhuizen. We hebben alle content nu op een harde schijf staan en moeten die nog uploaden naar de nieuwe provider. Hopelijk komen we daar dit weekend aan toe!
    Het wordt hoog tijd dat ik een fietsstoeltje ga kopen, heb met dit weer zooooo een zin om te gaan fietsen met Deane.
    Wat mij betreft is het voorjaar vandaag officieel begonnen: had vandaag voor het eerst hooikoorts-verschijnselen. Ben er ergens wel blij mee: eindelijk is die winter voorbij!

Ingrid, klopt wat Cynthia schreef over de neusspray. 0,25 kun je alleen bij de apotheek krijgen. Het zou zonder recept te krijgen moeten zijn, alleen doen sommige apotheken (zoals de mijne) daar moeilijk over. Kon ik dus alsnog naar de HA bellen om een recept te laten faxen, zonder recept wilden ze het niet verkopen.
    Mag maximaal één week gebruikt worden. Ik hoop dat het snel helpt, dat hoesten is zo zielig!

Ik vind het al bijna weer spannend... al die kindjes die nu 11 maanden worden - nog even en we zitten volop in de verjaardagen! Moet steeds vaker terugdenken aan de bevalling en die eerste dagen na de geboorte van Deane... Hebben jullie dat ook? Ik ga zo maar eens beginnen met het fotoboek dat ik voor zijn verjaardag wil maken, leuk werkje.

Tinkerbel, succes! Ik duim mee voor je, hoop dat ze je aannemen.

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier wil ik ook met de fotoboeken bezig voor haar verjaardag. En een nieuwe verjaardagskalender maken met haar foto's. Morgen maar eens kijken...

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Bri je zat zeker bij lycos :S

Zieke veel beterschap!

6. Bri

Bri Niet meer actief

Klopt helemaal Esjuh... en nu bij Strato.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Heeft een van jullie een tip waar je het beste een fotoboek kunt maken? Ik dacht om het bij Hema te doen, maar wat zijn jullie ervaringen?

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb nu boeken bij albumprinter, hema en tnt post besteld, maar overal even mooi. Software leek ook wel verdacht veel op elkaar, dus vermoed dat het uiteindelijk allemaal hetzelfde is.. haha.

9. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hoe wist ik het :D (werk ook alweer 3 en half jaar bij een provider ;))
    Hoor veel klachten over lycos.. Hebben ze jullie ook gewoon zo zonder pardon afgesloten?

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Bri hema is erg mooi met foto's..

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ze hebben het wel aardig op tijd laten weten dat ze ermee gingen stoppen, maar onhandig is het wel.

Ik heb ook albumprinter.nl gevonden, dat ziet er ook goed uit (en ze zeggen 'beste koop' bij de Consumentenbond te zijn). Goed om te weten dat de software allemaal het zelfde is; hoef ik ze niet allemaal te gaan downloaden om te testen!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tja, het wijkt op hele kleine onderdelen af maar op hoofdlijnen allemaal hetzelfde.

Trouwens, als je lid bent van de HCC krijg je nog 10% korting bij de HEMA..

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje ben toch weer de eerste vanochtend. Heerlijk geslapen vannacht! Ze was om zes uur wakker maar tot die tijd heeft ze lekker doorgeslapen. Ze was gisteren ook echt moe, kon je wel merken. Na het kdv moesten we nog even langs een winkel dus was het ook ietsje later met eten..

Vandaag lekker rustig dagje! We hoeven niet zoveel, ook wel lekker. Ze ligt nu op haar kleed te spelen <edit> ze ligt nu door de kamer achteruit te kruipen..

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Blij meisje!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Lekker eten! mmmmmmmmmmmmmmm....

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Zelf helpen.

17. moguh,

ik heb nog nix terug gelezen hoor....(sorry)
    heb gister n hele lange werkdag gehad, van 8 tot 21.15u pffffff

Met Luna lijkt t weer goed te gaan, ze houdt alles binnen. Alleen de boterhammen zijn nog niet een groot succes, n paar hapjes en ze wil nie meer.
    Maar verder is ze super vrolijk dus ik heb geen klagen. Ik verdun dr flesjes nog wel een beetje iedere keer, dat t niet gelijk te veel voor dr is.

18. Marleen - zo 13 april 2008 - Roel
    oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit
    Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah

nog van harte!

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Fijn dat Luna weer beter in orde is Simone! En die boterhammetjes komen vanzelf wel weer..

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo even een nieuwe teller gemaakt. Kan ik lekker aftellen naar de eerste verjaardag... ook leuk.

Moet weer even een nieuwe banner knutselen met een eigen foto maar voor nu doen we het even met deze..

Deel Deze Pagina