April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag!

@ Miss, nog gefeliciteerd met je man!

@ Marleen, leuk hoor een klikklakkertje in je auto.

@ Booky. Jullie hebben idd heel veel geluk gehad, met een goeie doortastende arts, die meteen wist wat hij moest doen..

@ Tinkerbel, brr de tandarts. Hier zit ook een angstpatient.. Mijn oude tandarts was een bullebak, en ik ben zelfs een paar jaar niet gegaan, uit angst. Maar sinds een jaar of 5 ga ik braaf elk half jaar heen, maar wel samen met Ingman, alleen durf ik niet. Maar we zitten nu wel bij een andere, een hele lieve, die ook alle begrip heeft voor mijn angst. En dat maakt voor mij de drempel om te gaan een stuk lager. Gelukkig heb ik nooit meer wat aan mijn gebit..

Zo hier een lekker weekendje achter de rug.. Druk en toch ook weer niet druk..
    Zaterdag ben ik eigenlijk de hele dag bij mijn ouders geweest, Ingman had een meeting in Hengelo, en ik had geen zin om mee te gaan. Dus ik ben gezellig met Wayne bij mijn ouders geweest. Mijn ouders hadden een nieuwe tv gekocht, een platte LCD, en wij hebben nu die breedbeeld van hun gekregen. Waar we erg blij mee zijn, want de tv op onze slaapkamer begon slecht te worden. Dus de tv van beneden staat nu boven, en de nieuwe hier op de kast. Jaja, terwijl de halve wereld al op LCD zit, zijn wij superblij met onze nieuwe tweedehands breedbeeld tvtje..

Gister gewoon een relaxed dagje gehad.. Lekker niks gedaan.

Vanmorgen boodschappen gedaan. En straks gaan we ff een gebakkie eten bij de buurvrouw/vriendin, want haar Thomas is vandaag 1 jaar!

En nog maar 1 maandje, dan is Wayne ook alweer 1.. Kan het me soms maar moeilijk voorstellen.

Ik zal nu even wat foto's gaan uploaden.. Kan ik ff wat spammen.

2. [​IMG]
    Op handen en voeten!

3. [​IMG]
    Oma's schrijfblok slopen!

4. [​IMG]
    Hooligan!

5. [​IMG]
    Dagdag mama!

6. [​IMG]
    Zelf blijven staan!

7. [​IMG]
    Schuitje varen!

8. [​IMG]
    Gekke bekken trekken!

9. [​IMG]
    Niet in de box, maar in de curverbox!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, wij hebben ook een beeldbuis breedbeeld hahahha voor 200 euro gekocht, ben er heel gelukkig mee :)

zie dat je de box nog vrij hoog hebt staan trouwens, hier staatie al helemaal onderin hahahaha.

Isra, fijn dat je vakantie leuk was!
    kan me voorstellen dat je zin hebt in de volgende, waar gaat de reis heen?

Booky, echt fijn dat je huisarts zo goed gehandeld heeft zeg!
    geeft vast een geruststellend gevoel :)

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Mijn verstandskies is door de tandarts eruit getrokken. Ik was blij dat hij eruit was want hij was ontstoken. Daarna niet veel last gehad met eten volgens mij. Ik kan me er in ieder geval niks meer van herinneren dus dan zal het wel niet erg zijn geweest. Ik hoop dat het bij jou ook meevalt Tinkerbel.

Wat ik me dan wel afvraag met narcose... Dan krijg je neem ik aan een infuus en die gaan ze dan prikken. Vind je het gevoelsmatig dan enger om wat kleine prikjes in je mond te krijgen dan een infuus en dat soort dingen? Ik vond die verstandskies trekken echt een fluitje van een cent. Het was in een paar tellen gebeurd. Van een narcose moet je weer helemaal bijkomen. Maar goed, ik heb ook makkelijk praten. Ik ben niet bang voor de tandarts. Bij mij is het infuus prikken een keer mis gegaan, vandaar dat ik dus liever geen infuus zou willen om onder narcose te gaan.

12. @ Miss, die box die je ziet, is de box bij mijn ouders.. Onze eigen staat al helemaal onderin.. Maar bij mijn ouders moet hij er binnenkort even helemaal uit, de box, omdat ze nieuwe vloerbedekking krijgen. En dan gaat daarna de bodem ook omlaag..

13. Mijn verstandskiezen zijn in 3 keer getrokken, de eerste 2, boven, door mijn oude tandarts, waardoor ik de angst dus ontwikkelde, omdat hij bij de rechterkant niet lang genoeg had gewacht, en dus de verdoving niet was ingewerkt.
    Toen is er bij mij een knop om gegaan, en ben ik 6 jaar niet geweest..

De rest is er door mijn huidige tandarts uitgehaald. en das echt een fijn mens. Maar evenzogoed zie ik wel op tegen de controle afspraak van 7 april, stom, want ik weet dat er dan verder nog niks gebeurt..

Onder narcose doe ik niet bij een tandarts, want ik heb een een of andere afwijking, waardoor ik niet goed uit narcose kom. Ik ben nu 2 keer geopereerd, en beide keren stopte ik met ademhalen op het moment dat ze mij weer terug wilden halen zeg maar..

Dus ik pies nog nliever in mijn broek van angst, dan dat ik onder narcose ga..

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja, dat snap ik helemaal!

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    We komen net bij het CB vandaan en hij gaf echt gewoon geen kik!
    De naald ging erin en hij keek haar alleen maar aan zo van wat doe je?
    Hij staat nu alweer vrolijk te spelen in de box ;)

Hij is nu 77 cm lang :confused:
    En weegt 9586 gr.

16. @ Tinkerbel, nou dat is netjes. Stoer hoor van Thomas dat hij geen kik gaf..
    Wayne moet er volgende week aan geloven..

17. Zo.. De verjaardag was gezellig.. Thomas is goed verwend, en er stonden nog wat kadootjes klaar.

En de taart was lekker.. Ze vroeg of ik ook een stukje wilde. Nou laat dat "je" er maar achter weg. Volgens mij moest ze eravanaf ofzo. Kreeg gewoon een kwart stuk.

Wayne heeft lekker gespeelt met Thomas, en de andere kindjes. Hij is nu lekker moe, dus ik denk dat hij er om 7 uur wel in zal liggen...

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wat een binkie die Thomas! Nu maar hopen dat ie er niet teveel last van gaat krijgen.
    Jeetje idd wel aardig aan de prijs zo'n narcose. Maar goed als je echt bang bent snap ik dat je het wel doet.

Ingrid kan me voorstellen dat jij liever geen narcose meer wilt. Jeetje wel eng joh...
    Leuke foto's weer van Wayne! Wat een lachebekje :)

Kan me voorstellen dat het nu even afkicken is van de vakantie Isra. Als het 'gewone' leven weer begint is het net alsof je nooit bent weg geweest. Gelukkig weer een andere reis in het vooruitzicht, naar Portugal of niet?

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vanmiddag heb ik voor het eerst gefiets met Roel. Hij vond het erg leuk! Het is wel even lastig om het gordeltje los te krijgen. (is een Bobike zitje).

Weet iemand hoe het nu zit met gewone melk en opvolgmelk? Kun je ze nou vanaf hun eerste verjaardag gewone melk geven of krijgen ze dan nog steeds opvolgmelk? Ik ben het vergeten te vragen op het CB. Ze zei wel dat hij dan alles mee mag eten (v.a. 1 jaar)

20. @ Booky, ja tis een heel eng idee..Zeker nu ik het weet..

De eerste keer was ik 10 ofzo, toen mijn amandelen werden geknipt. Toen moesten ze me rechtop zetten, voor ik ging ademen..

En de tweede keer was ik 19, na een vrij zware operatie, maar toen kon ik vanwege de wonden niet overeind.. Dus toen op mijn zij, in de gang onderweg van de OK naar de uitslaapkamer.

Het enge eraan is, is dat ik het wel weet te herinneren allebei..

Een paar jaar geleden hebben we op advies van de huisarts maar bloed laten prikken om het te onderzoeken, en ik heb dus die afwijking die 1 op de 50.000 voorkomt. Succinylglobine heet het geloof ik..

Dat was ook het enige waar ik tegenopzag bij de bevalling, dat de placenta niet zou loslaten en ik dus onder narcose zou moeten.. Maar t ging allemaal goed..

Deel Deze Pagina