April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ohh wat leuk booky! Nog een keer Heel erg gefeliciteerd voor jullie.. vorig jaar en dit jaar kan voor jullie niet meer stuk! LEUK!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha, Booky! Dit is echt de tijd van de onthullingen he ;) Gelukkig dat alles oke is met Mats!

Ik vind het wel leuk even jullie schema's weer te zien. De meeste schema's komen wel zo'n beetje overeen zie ik.

Het is zeker heerlijk weer! Roel had ik om 17.00 uur naar bed gedaan en daarna ben ik met één van de honden gaan fietsen. (babyfoon gaat dan naar mn moeder voor het geval jullie denken dat ik Roel alleen achterlaat als ik ga fietsen :) ). Ik was bij ons het land in gefietsen (verhard stuk), maar de buurman had gisteren mest over het land gereden.. :( Dat was dus even geen slimme actie van mij. Fiets, schoenen, broek en hond onder de stont! :D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    WOW :confused:
    Booky je zit vol verassingen zeg!
    Wat gaaf :D
    Gefeliciteerd!

4. @ Booky, nog meer leuk nieuws. Super! Nogmaals gefeliciteerd!

5. Ojaaaaah, hier een hele trotse mama!

We waren er hier net getuige van dat Wayne voor het eerst zelf ging staan in de box..
    Best spannend hoor, als je zit te kijken, en dan ziet dat hij zich optrekt... Tis net doet ie het of doet ie het niet.. Maar hij doet het.. Hahahaha...

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky...een dubbele felicitatie. Leuk hoor.

Marleen...moest stiekum wel even lachen :) ...zie de poepravage al voor me.

Kwebbel

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het voor je zien is niet zo erg. Je moet het eens ruiken hier haha! Ik was namelijk zo dom om de hond met strontpoten naar binnen te doen. Overal voetstappen natuurlijk. Toen pas kwam ik op het idee om de poten van de hond even af te spuiten met de tuinslang. :D Maar door het mooie weer kan mijn humeur niet meer stuk dus ik lach er maar gewoon om! (en hou mn neus dicht haha)

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Whaaaaaaaaaaa....ik lach hier met je mee.

9. Booky wat leuk ook weer!
    ook hiermee van harte!

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hé wat leuk Booky! :D
    Je zit inderdaad nogal vol verrassingen van de week. :)

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goeiemorgen!

Ingrid, lekker zo'n belastingteruggave toch! Kun je weer lekker wat extra dingetjes van doen.
    Super, zelf al gaan staan.

Booky, gefeliciteerd met het trouwen! 20 mei, we zullen de dag allemaal vrijhouden :)

Marleen, haha! Heerlijk zo'n mestritje... hopelijk is alles weer helemaal schoon. Hebben jullie nog een beetje makkelijke honden? Hier een kortharige border collie, als ze opdroogt is ze meteen weer helemaal schoon gelukkig. Hoeft ook nooit in bad of zo.

Hier een verkouden Jasmijn. Ze was net echt bellen aan het blazen uit haar neus, haha. Maar ze is wel een beetje hangerig, ligt nu weer in bed (zonder protest). Gelukkig heeft ze vannacht wel erg goed geslapen en wij dus ook. Laatste nachten was ze telkens om drie uur even wakker. Als we haar weer instopten was het ook al goed, maar dan ben je zelf wel wakker. Dus we waren blij dat we vannacht lekker konden doorslapen.

Vandaag lekker vrij dagje, morgenochtend moet ik even naar het werk en morgenmiddag gaan we samen even kijken voor nieuwe fietsen en Jasmijn's verjaardagskadootje.

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier ook heerlijk vrij. Geniet al lekker van het mooie weer.

Fijne dag allen.

Kwebbel

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé Kwebbel, bij jullie wel mooi weer?
    Hier was het vanochtend nog bewolkt en miezerde het een beetje. Nu is het gelukkig wel droog maar de zon heb ik nog niet gezien..

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @boni: De hond waar ik mee had gefietst is een labradorkruising. Ze heeft wel een makkelijke vacht.

Hier is het lekker weer. De zon is het nog niet, maar er is weinig wind. Ik heb vanmorgen weer gefietst met Roel.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    MArleen jij had toch laatst dat msn virus?
    Mag ik vragen hoe je dat verwijdert hebt?
    Mijn moeder heeft het nu namelijk ook...

Verder hier ook aan het genieten van het lekkere weer.
    Net al ff de slaapkamer een beurt gegeven en de woonkamer moet alleen nog ff de stofzuiger door.
    Lekker de wasjes weer buiten hangen(wat is dat toch heerlijk zeg :))
    Tygho ligt in bed dus ik heb ff pauze :)

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @MissC: Ik had dat virus niet. Ik kreeg alleen steeds meldingen van Isra (en Booky ook geloof ik)dat ik iets moest openen. Zij had het virus op haar computer. Mijn virusscanner had het virus tegengehouden.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ohja, klopt!
    MAar ik geloof dat we het virus al verwijdert hebben dus problem solved!
    Dames fijne avond, wij hebben nog een verjaardag zo.

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb z'n pijn :cry: :cry: :cry: De pijnstillers doen wel aardig zijn werk, maar eten is z'n drama! En ja hoeveel pap kan een mens eten hé.
    Was vanochtend zo misselijk en duizelig dat ik mijn moeder heb moeten bellen om voor Thomas te moeten zorgen. Voel me nu langzaam iets beter, heb net een klein broodje gegeten zonder korsten. Dat ging wel.

Maar z'n narcose behandeling is echt super! Ik heb de tandarts niet eens gezien. Ik moest gaan liggen en toen kreeg ik het infus en weg was ik. Toen ik wakker werd zat ik al in een rolstoel ;)
    Enigste nadeel is dat je zo moe wordt van de narcose, was gisteren al om 21.30 naar bed gegaan en ik denk dat ik nu zo ook maar weer naar bed ga.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tinkerbel, vervelend dat je zo'n pijn hebt :(
    Beterschap ermee.

Kreeg vanavond de streekkrant binnen en wat blijkt...onze intertoys gaat verhuizen dus tot zaterdag nog aanbiedingen t/m 70%korting :D
    Wat een geweldige timing zeg!

Dames slaap lekker en tot morgen!

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Das altijd mooi mee genomen hè Cynthia. Zeker met de eerste verjaardag op komst. ;)

Deel Deze Pagina