April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ziet er goed uit Simone! ;)
    En als het gratis is, geniet je dubbel :)

2. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    O heerlijk ik ben jaloers....

3. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Werk ze dit weekend.

4. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Vannacht een verschrikkelijke nacht gehad. Om 22.30 uur gingen manlief en ik naar bed. Door het hoesten werd toen net Alyshia wakker om vervolgens het op een gillen te zetten. Niet meer willen slapen echt klaarwakker :( Dit heeft uiteindelijk tot 0.45 uur geduurd waarna we haar maar even in bed hebben genomen (doen we normaal echt nooit maar je moet wat) Hier is ze eigenlijk direct in slaap gevallen. Om 3.00 uur werd ik wakker door haar gehoest en heb haar in haar eigen bed gelegd waar ze lekker door is gaan slapen. Vervolgens werd ze om 7.00 uur wakker dus een korte nacht. Niet verwondelijk dat ze vanmorgen 3 uur en vanmiddag nog eens 1,5 uur heeft geslapen. Best een pittige nacht dus na een heel pittig weekje. Ik ga vanavond lekker vroeg onder de wol om even bij te tanken. Hopelijk is het vannacht weer een rustige nacht maar ja.... dat zullen we wel zien.
    Fijne avond allemaal.

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo daar was ik eindelijk weer... had gisteravond geen puf meer. We zijn lekker vroeg naar bed gegaan en hebben wel lekker bijgeslapen. Jasmijn niet gehoord vannacht, dus dat was wel lekker.

Ingrid, hoop dat Wayne snel opknapt. Handig ook van die tip over het mutsje, is toch makkelijk om een richtlijn te hebben...

Booky, vervelend een lekke band. Hier gelukkig een wagen zonder luchtbanden.. scheelt weer.

Vermanen, ben benieuwd naar je NOD! Ik zal voor je duimen.. En leuk dat jullie weekend zo geslaagd was. Wel fijn dat Hannah het zo goed gedaan heeft op haar oppasadres.
    En zo'n kinderpandora is ook een leuk idee. Zo ff googlen. We willen namelijk ook iets van een bedelarmbandje vragen aan haar peettante...
    Ik meende trouwens dat die neusspray het snot ook wel goed oplostte? Is toch ook gewoon zoutoplossing toch. Merk wel dat het vaak meteen helpt om haar wat meer lucht te geven. Zodra ik merk dat ze wat meer last van haar neusje krijgt gebruik ik het een keertje. En dan gaat het vaak wel goed.

Tinkerbel, ook succes voor jullie met klussen! Leuk... we wachten vol spanning af..

Ingrid, wij zijn gisteren wezen kijken. Maar ze hadden niet veel staan in de winkel waar we waren (terwijl dat op internet werd aangeprezen als de "fietsgigant", dan verwacht je toch wat anders). Er stond wel een Sparta Amazone trendy (vond ik erg lelijk!) en een Gazelle Bloom (mooi!). Heeft iemand ervaring met die fiets? Kon geen proefrit maken want die er stond was al verkocht..

Simone, lekker, op vakantie. Heerlijk in de zon... mmmm. En gratis ook, luxe hoor!

Helga, vervelend dat jullie zo'n slechte nacht hadden. Duim voor je dat het vannacht beter gaat!

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Even een egoberichtje: Gister hebben we te horen gekregen dat een volle nicht van Henk haar zwangerschap heeft moeten afbreken na de 20-weken echo. Het kindje was niet met het leven verenigbaar. Ze was exact drie weken minder ver dan ik, en eergister is het kindje gecremeerd. Wij kregen het gister te horen, ze hebben het in stilte doorstaan. Ik vind het zo ontzettend verdrietig voor ze :(

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Wat erg zeg :(
    Sterkte aan die kant!

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oh, wat zielig. Dat wens je niemand toe. Maar als je zelf zwanger bent valt het ook nog eens harder op je dak.
    Sterkte voor hun en jullie hoor.

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heftig verhaal Nikita...

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat verdrietig Nikita. En helemaal als je zelf ook zwanger bent.. dikke knuf voor jullie!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jezus nikita :(
    Wat vreselijk!
    Heb er gewoon geen woorden voor :(

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje wat heftig Nicky! :confused:
    Ook heel erg confronterend denk ik, omdat je bijna net zo ver was.
    Sterkte meid

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Och jeetje Nikita, wat een verschrikkelijk nieuws. Geen woorden voor.....

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn
    Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria

Had er gisteren een paar gemist zie ik, dus bij deze alsnog gefeliciteerd!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lift hier even op mee :)
    Van harte gefeliciteerd!
    Ook de laatste 0-maand in :D

16. kili

kili Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik kom me ook weer eens even melden,

@ nikita: Poeh wat een heftig verhaal zeg !

Verder een tijd niet geweest, omdat de kpn ons had afgesloten. Dat was een foutje, maar dat foutje koste maar 2 weken de tijd om het te repareren.

Verder ga ik per 1 april van baan wisselen, ik wordt begeleidster ( was persoonlijk begeleidster) doe een stap terug zeg maar. En ik ga van groep wisselen. Helemaal over nieuw beginnen. Wel bij de zorginstelling waar ik al werkte. Dus het wordt druk de komende tijd.

Verder gaat het met onze andy goed. Alleen heeft hij nu een virus infectie. ( aan de luchtwegen)
    Hij heeft hier ventolin voor gekregen en zo;n babyvoorzet stuk, dat ding is bijna groter dan andy haha.

Verder 3 april naar het regionale ziekenhuis voor controle. En 6 april naar het cb. Inclusief de 2 prikjes.

Ik ga even wat bijlezen ( moest er 50 )

@ booky: Gefeliciteerd met je zwangerschap en je voorgenomen huwelijk ! Leuk zeg !

Verder leuke spam.

Fijn weekend iedereen !

Liefs,

Kili

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kili, leuk weer wat van je te horen. Blij dat het verder met Andy goedgaat, afgezien van de ventolin dan. Belachelijk groot ding is dat hè! Jasmijn heeft er ook al een weekje aangezeten.

18. Hoi hoi

@ Nikita, jeetje wat een heftig nieuws. Sterkte ook..

@ Kili, fijn om te lezen dat het goed gaat.

Hier verder weinig bijzonders.. Ingman heeft weekenddienst, heeft vandaag tot 15u gewerkt, morgen ook weer tot 15u. Dus hij is lekker vroeg thuis..
    Ben nog eens goed aan het nadenken geweest, of ik echt wel een nieuwe fiets zal aangschaffen.. Mijn eigen huidige fiets, is nog goed, daar zijn 2 jaar geleden nieuwe antilekbanden omgekomen, en hij heeft al een lage instap. Alleen zet ik er dan wel een moederstuur op.

Maar ja, dat zie ik nog wel even.. Volgende week komt er nu eerst gewoon een kinderzitje op mijn fiets, dan kan ik het eerst zo ff proberen.

Oja, dinsdag heb ik een gesprek met de huisarts, over dat sporten.. Ben benieuwd..

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Was helemaal niet van plan om iets te kopen voor Thomas, wilde netjes de kinderbijslag afwachten. Maar ja.... het was zo leuk :) :)

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere

Deel Deze Pagina