April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dat jasje is inderdaad wel erg leuk! En merkte vandaag dat Jasmijn ook weer een nieuw petje/zonnehoedje nodig heeft.. die van vorig jaar passen niet meer..

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pfff. We hebben als tweede autostoel een Maxicosi Tobi. Nu had ik om deze te beschermen een universele autostoel van Prénatal gekocht.. maar helaas, ik krijg hem met geen mogelijkheid op de autostoel. Heb al wat gegoogled en ws past hij dus gewoon niet (hoezo universeel !?!?). En natuurlijk de aankoopbon al weggegooid.. handig.
    Heb eerst de Prénatal maar gemaild....

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ohh das lekker Boni :(. Ben benieuwd wat voor een reactie je terug krijgt van Prenatal.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Leuke kleertjes Tinkerbel!

Hè das wel balen Boni. Zou niet moeten mogen bij een universele. Past in principe dan toch overal op.

FF een vraagje.....
    Heb een leuk shirtje gekocht voor jochem z'n verjaardag bij simply colors. Hij had al een shirtje maat 74/80 dat werd aan de krappe kant. Dus dacht dan maar een maat groter, dat is 86/92 maar nog veel te groot. Wil het wel graag met zijn verjaardag aan doen. Iemand tips hoe ik het wat kan laten krimpen? Door warmer te wassen ofzo?

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik weet niet of warmer wassen verstandig is omdat er ook een opdruk opstaat natuurlijk.. Misschien kan dat er niet zo goed tegen. Verder verwacht ik ook niet dat het daar heel erg van gaat krimpen. Het zijn katoenen shirts. Ik heb verder ook geen tips eigenlijk Corina..

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Durf het eigenlijk niet zo aan ook om het warmer te wassen. :(

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo drukke zondag achter de rug. Vanmorgen naar mijn broer geweest want zijn oudste werd 9. En vanmiddag kwamen er nog vrienden voor onze verjaardagen. We hebben leuke kado's gekregen.

Vanavond komt nog een ander stel vrienden maar nu is het even rustig... ff bankhangen dus.

Jasmijn vond het vandaag ook allemaal heel interessant (er waren vier kinderen vanmiddag) maar ze ligt nu weer in bed.

Trouwens wel grappig: ze zit nog niet zo lang in de autostoel, maar was al een paar keer wat verder met haar geweest. En dan huilde ze vaak het eerste half uur. Vandaag bleek waarom: ik had haar de vorige keren op de ligstand gezet en dan ziet ze te weinig. Hoezo nieuwsgierig...!?!?
    Vandaag zat ze gewoon rechtop en vond ze het allemaal prachtig! En op de terugweg viel ze alsnog in slaap..

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ook geen tips. Denk dat het gewoon een kwestie van mouwen omslaan en shirt in de broek stoppen wordt..

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat is het hier weer rustig!

Roel kan sinds vanmorgen "boe" zeggen als je vraagt: "Wat doet de koe?" Grappig!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemiddag dames!

Het is rustig hier zo te zien... paar daagjes niet geweest en bijna niks om bij te lezen.

Hier gaat het redelijk goed.
    Tygho slaapt weer iets beter dus dat is wel weer even fijn(voor zolang het duurt)
    Harmen is helaas ziek dus die ligt op bed.
    En ik zit me te irriteren aan het kl*t*weer buiten :cry:

We hebben afgelopen weekend de tuin opnieuw betegeld, alles lag nogal ongelijk.
    Het konijn heeft een nieuw huis gekregen en staat weer lekker buiten.
    En dalijk ga ik Tygho's verjaardagscadeautje alvast ophalen en in de tuin zetten.(zandbak)
    Dan moet er alleen nog zand gehaald worden en speelgoed voor in de zandbak.

Tygho heeft ook weer wat dingetjes bijgeleerd :D
    Hij kan nu nee schudden en de handjes de lucht in doen als we HOERAAAA zeggen :D
    Hij zet inmiddels ook 3 stapjes los zonder te vallen dus ook dat gaat de goede kant op.
    Alleen wil meneer niet meer eten... geen brood,geen liga,geen fruit en al helemaal geen potjes meer!
    Alleen maar flesjes...dus ik vermoedt dat er idd een tandje flink aan het drukken is.
    Ben benieuwd welke, ik mag namelijk niet voelen :rolleyes:

Nou ik ga maar weer eens verder met mijn dagelijkse bezigheden...
    Tot later!

11. Goedemiddag,

Tis hier idd rustig de laatste dagen.
    Zal ook wel door het mooie weer komen. Tenminste, ik probeer als het zulk mooi weer is zovaak mogelijk naar buiten te gaan.
    Helaas is het vandaag weer ouderwets pokkeweer. En gelukkig hoef ik er niet uit.

Wayne is ook niet meer schor, hij heeft zijn stemmetje weer op volle kracht terug.. En dat is hoorbaar ook. Hij kletst je de oren van je hoofd, op zijn manier. Mama en papa komen er steeds beter uit. Vanmorgen toen hij wakker was, zat hij mij te roepen vanuit zijn bedje..
    En hij zegt nu ook hai. Komt omdat ik dat vaak tegen hem zeg..

Ja en nu hij doorheeft hoe hij moet gaan staan in de box, doet hij dat ook steeds vaker.. Leuk hoor, staat hij lekker naar buiten te kijken of naar de tv als die aanstaat.

Gister heeft hij bij mijn schoonouders, de eerste stapjes gezet, ik hield hem vast, en toen ging hij stappen.. Zo leuk.. Was wel blij dat ik er zelf bijwas..

Nog een mooie foto gemaakt van Wayne en opa..

12. [​IMG]
    Deze heb ik zaterdag gemaakt, hij ging er weer zo mooi voor zitten.

13. [​IMG]
    Wayne met opa.
    (Ingman zijn vader)

14. @ Miss, zou maar zo weer kunnen, dat er een tandje onderweg is.. Hopen dat het snel weer over is.
    Leuk dat hij al zijn handjes omhoog doet als jullie hoera zeggen, daar ben ik met Wayne ook mee begonnen om te oefenen.

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Ben ik ook weer. Het is een ziekeboeg bij ons geweest. Ryan is ziek geweest en ik ook, Ryan is gelukkig wel weer fit, maar ik nog niet.

Ik hier trouwens ook nog een kapuchon ipv muts hoor :D

Vermanen hier ook zoutoplossing in de vorm van spray!

Simone lekker hoor naar Menorca en ook al lekker snel! Menorca wordt idd het kindereiland genoemd. Wij hebben ooit een keer een kinderstop gehad op het werk voor vluchten naar menorca ivm te veel kinderen in het vliegtuig, wegens veiligheids voorschriften mogen er niet meer kinderen mee dan volwassen of zoiets was het :D
    Het hotel waar jullie naar toe gaan, staat goed aangeschreven hoor!

Boni ik heb de gazelle bloom, vind het echt een super fijne fiets! Vind het stuur niet zo overdreven, lage instap en ruimte tussen het zitje en je stuur. Ik zou voor geen andere fiets willen ruilen. Fiets als een super trotse mama met Ryan voorop op mijn mooie nieuwe fiets :D :)

Nikita wat heftig zeg. Op zo'n moment wordt je weer even met beide benen op de grond gedrukt. Veel sterkte ermee!

Kili leuk dat je er ook weer bent. Succes met je nieuwe baan!

Sorry Corina geen tip voor je

Haha boni, nieuwsgierige Jasmijn :D Blij dat je de oplossing gevonden hebt.

Marleen wat lief van ROel zeg dat hij boe zegt. Ryan kan dat ook al en als we nu vragen hoe dat een schaap dan zegt hij Beeeee hihi (dat leert boederij oma hem allemaal :D )

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gaaaaaaaaaaaaaaaap.............zo even weer een krabbel hier. Twee nachten zitten er weer op.

Tinkerbel...jas komt me bekend voor, van de V&D? En zit er een streepje in?

Leuk om te lezen wat de andere april kids kunnen. Ze gaan zo hard :)

Beterschap aan de zieken.

Tijn gaat hier ook als een speer. Nee nee schudden, handen in de lucht voor hoera, da da zeggen en zwaaien, los staan en de dvd aan en uit zetten hahahahahahaha
    Morgenvroeg even langs de kno-arts met hem voor een check. En zien dat we van de week de prik kunnen halen.

Kwebbel

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goeiemiddag! Ff kijken of ik het zo nog weet..

Cynthia, fijn dat ie beter slaapt. en nu maar hopen dat het tandje snel door is (als dat het is tenminste).

Ingrid, leuke foto's!

Isra, ik vond inderdaad van de Sparta het stuur zo overdreven groot. Maar er stond alleen een sparta zonder en een gazelle met kinderzitje, dus kon niet echt goed vergelijken. Ik vond de gazelle wel licht aanvoelen. We gaan binnenkort nog maar weer eens kijken.

Kwebbel, succes bij de KNO arts. En heb je de nachtdienst er nu weer opzitten?

En natuurlijk: Beterschap voor alle zieken!
    Ik hoop hier ook op beter weer, wat een pokkeweer vandaag zeg... pfff.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier weer een ochtendje gewerkt. Maar man, wat was ik moe. Gisteravond kwamen er nog vrienden en die gingen rond half twaalf pas weg. Dan merk je dat je ouder wordt haha... Gisterochtend was het natuurlijk ook al zes uur dat ze wakker was.. pff.

Vanmiddag doe ik het dus lekker rustig aan. Heb al wel wat klusjes in huis gedaan en nu ff lekker relaxen met een kopje koffie.

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Boni....ja nachten zitten er weer op. :)
    Nu weer aclimatiseren.

Kwebbel

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja, V&D inderdaad, met streepje.

Deel Deze Pagina