April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pff dat zou dus niets voor mij zijn. Heb diverse mensen in de familie/vrienden/buren die nachtdiensten draaien (zorg/politie). Weet niet of ik er aan zou kunnen wennen.

2. Ik zou er volgens mij ook niet aan kunnen wennen hoor Boni.. Nachtdiensten..

3. FF een vraagje.. Sokken en sloffen zijn hier een drama. Nou ja dat is ook wel weer overdreven, maar meneer hier heeft zijn sloffen en sokken in no time uit.. Met als gevolg dat hij dus meerendeels in blote voeten zit.

Nu zijn zijn voeten niet koud, maar het lijkt mij niet lekker..

Hebben jullie daar ook zo'n last van?

En om hem nu steeds in een maillot aan te kleden vind ik niets.. Zo koud is het nu toch ook niet meer..

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hier ook bijna altijd blote voeten omdat hij niks aanhoud ;)

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ingrid...hier ook veel blote voetjes. Ik laat dat lekker zo.

Tinkerbel......gave jas :) ...heeft Tijn dus ook. Handig ook met die capuchon eraan.

Nachten wennen hier ook niet hoor. Maar in dit vak weet je dat het erbij hoort. Maar ik merk goed dat ik steeds meer moeite krijg met omschakelen.

Kwebbel

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, hier heeft ze nog steeds maillots aan. Anders heeft ze idd binnen de kortste keren de sokken uit.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, ik trek Tygho thuis vaak alleen een maillot aan.
    Soms ook gewoon op blote voetjes hoor

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel heeft van die leren slofjes. Men zegt dat ze die bijna niet uit krijgen. Roel trekt ze in ieder geval nooit uit. Ik heb ze van Bobux, maar je hebt ook andere merken.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wij hebben ook leren slofjes erbij idd. Hier die van Zootjes. Die sluiten met klitteband achterop de hiel. Makkelijk aan te krijgen dus, maar vraag me af hoelang het duurt voordat ze doorkrijgt hoe je ze uit moet doen :-D.

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Veel baby'tjes geboren kwebbel? Vind toch wel dat jij een heel mooi beroep hebt!
    Haha de Tijn met zijn DVD aan/uit zetten, nog even en hij stopt zijn favo DVD erzelf in en zet hem aan :D

Boni ik heb de sparta ook zien staan, vond het stuur daar ook echt heel groot van, die van de gazelle is een stuk kleiner.

Ik geloof dat ik ook niet zo goed tegen die wisselende diensten zou kunnen als dat namelijk wel het geval zal zijn geweest had ik me direct laten omscholen :D en had ik hetzelfde beroep als Kwebbel willen hebben!
    Eigenlijk best apart van mezelf. Ik had er nooit zo bij stil gestaan dat dat me een leuk beroep leek, maar sinds ik zelf een kleintje heb kijk ik er met hele andere ogen tegen aan. Maar ook juist doordat ik nu een kleintje heb wil ik het niet ivm die wisselende diensten. HAHA begrijpen jullie me nog :)

Ingrid Ryan houdt hier zijn slofjes goed aan. Ik heb ze van Aapie zie http://www.baby-schoenen.nl/winkel/index.php en hij houdt ze goed aan. Toevallig vandaag nieuwe besteld de sneaker blue, die vind ik wel heel leuk voor van de zomer. En hij heeft nu die sneaker chocolate-blue.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oooh wat een foute link Isra. Wat een leuke dingen hebben ze daar, zit me helemaal in te houden :)

12. HAha, ja ik zal van de week es ff kijken naar die sites.. Maar idd erg gevaarlijk!

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja leuk he! :)

Voor de jongetjes heel stoer en voor de meisjes te schattig gewoon!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, scheelt dat er een verjaardag aan zit te komen, hebben we weer een excuus om nieuwe dingen te kopen ;) :D

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Haha dat zelfde excuus heb ik ook gebruikt. Heb voor Ryan een blauwe polo met korte mouwen en een witte romper eronder met lange mouwen als verjaardags kleer en vond daar deze schoentjes zo leuk onder hihi! Moet toch helemaal in style zijn he! :) :D

16. Haha ja idd... Hier zitten er in totaal volgende maand 4 verjaardagen aan te komen, en op verjaardagen moet je er netjes bijlopen toch?
    Dus 4 keer een excuus om iets nieuws te kopen..

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Geweldige link...is maar goed dat ik met regelmaat de gehaktballen in de pan moet draaien :) :)

Isra...veel baby's weer geboren ja. Leuk leuk, maar ook verdrietige gebeurtenissen helaas.

Ga toch weer snel op de site kijken ;)

Kwebbel

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Leuk zijn ze Isra!
    Roel heeft ze dus van dit merk: http://www.bobux.nl/html/frameset3.html

Hij heeft nu nr. 3687 donker bruin giraf en hij krijgt van opa en oma voor zn verjaardag 3502 gympje navy met witte strepen. Zij hebben de slofjes in de winkel gekocht, maar er was niet meer zoveel keus.
    Ik heb voor Roel ook Nike's. Die zijn echt zo leuk.. Staat erg stoer onder een spijkerbroek.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ooooh wat een leuke dingetjes hebben ze daar :D

Hou me maar in.

Tygho heeft hele stoere "nijntje" schoenen van dr. Visser.
    Lijkt echt heel stoer.

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh jou link is ook wel heel leuk zeg! Ga ik ook in mijn favorieten zetten!
    .

Deel Deze Pagina