April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trouwens, vanmorgen op het CB gehad over het eten van Wayne. Hij mag idd met de pot gaan mee-eten, zolang we er maar geen extra zout aan toevoegen, dus zoutloos koken zeg maar. Nou scheelt dat ik toch al zonder zout kook.

En nog even gehad over melk. Dat was eigenlijk mijn grootste vraag, maar hij mag als hij 1 is, gewoon half volle melk. Die opvolgmelk stap 3, of peutergroeimelk, is volgens het CB hier dus dikke onzin, en alleen maar geldklopperij van de fabrikanten. Wel moeten er nog vitamine D druppels gegeven blijven worden, maar dat is in verhouding natuurlijk goedkoper als een pak voeding..

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hehe, daar was ik weer. Vandaag een lange dag op het werk. Gelukkig zit ik nu lekker op de bank haha! Zal eerst eens even reageren..

Isra, klnkt als een leuke kleren combi die je voor Ryan's verjaardag hebt gekocht.

Corina, vervelend dat Jochem weer ziek is. Hoop dat ie snel weer opknapt. En idd beter om de prikjes uit te stellen. Ik hoop dat het meevalt bij de orthopeed en dat ie er snel wat aan kan doen!

Cynthia, beterschap voor Harmen. En succes met de verkoop!

Emmetje, Sab, Simone, gefeliciteerd met jullie meisjes 11e vermaanddag. En Samantha, gefeliciteerd met je kleine ventje!

4cats, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Noelle!

Ingrid, wat een bikkel is Wayne! Geen kik bij de prikjes, goed hoor!
    En die vraag over de melk had ik ook, dus handig om het nu al te lezen..

Simone, hier hebben we een stoeltje gekocht waar ze op kan zitten in de kamer. En ze krijgt ook een loopfietsje, bedelarmbandje, schommel.. maar kan me ook voorstellen dat het bij een tweede ook wat lastiger wordt.

Kwebbel, fijn dat ze doorpakken bij Tijn. Hoop dat ie snel wordt geholpen.

Vermanen, je bent maar druk geweest met je quilt. Ziet er mooi uit!

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He aprilmama´s,

Cynthia vroeg via hyves of ik jullie op de hoogte wil houden wanneer ons tweede beebje er is.
    Dat vind ik hartstikke leuk en hoop dat dan ook wel te doen.

Sab: wil jij het doorgeven wanneer ik bevallen ben? Ik zal de eerste dagen niet op het forum zijn denk ik. ;)

Wat gaat de tijd toch snel he? Onze kindjes al bijna een jaar en een paar hebben hun eerste verjaardag al gevierd.

Met Danio gaat het super goed. Sinds twee weken loopt hij los door de kamer en vallen is daar al bijna niet meer bij. Echt een stoere vent. ;) Verder heeft hij nu 11 tandjes is 75 cm en 10.600 gram.
    Zijn jullie ook weer even op de hoogte. :D

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat.
    Misschien dat ik hier nog eens vaker kom posten.

Doei doei,

Groetjes Femmigje. :D

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje wat gaat dat hard Femmigje! Nog 4 weken tot je uitgetelde datum. Hoop dat alles voorspoedig gaat!

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Kwebbel: Fijn dat je zelf mocht zeggen wat je graag zou willen. Altijd fijn om een arts te treffen die voor je open staat!

Isra: Fijn dat alles goed was bij het cb. Altijd leuk om te horen dat je kleintje alles volgens het boekje doet he?

Femmigje: Wat ga je toch snel he? En Danio: ik had het bij het kriebeltopic al gezegd, maar wat ontzettend gaaf dat je loopt, knul! En elf tandjes heb je al, ik dacht dat Jari snel was met een totaalscore van negen! (bijna tien).

Ingrid: Fijn hoor, dat alles weer goed was. Hier pleiten ze nog wel voor opvolgmelk. Zal het met de 14 maanden prikken nog wel eens vragen. Ik geef nu sinds een week 's ochtends geen opvolg meer, maar gewone melk. 's Avonds nog lekker een warme fles opvolgmelk.

Corina: Arme Jochem! Hij heeft best vaak wat he? Vind het wel sneu steeds om te lezen. Voorkeurshouding moet toch wel heel hardnekkig geweest zijn, nu dat blijkt dat hij zelfs een scoliose heeft. Sterkte!

Vermanen: Wat een leuk ding zeg! Daar zat vast een hoop werk in!

Missc: Alles op marktplaats haha! Hier ben ik ook een beetje aan het opruimen.

Verder ben ik het even kwijt...

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen allemaal!

Het is half 11 geweest en ik ben de eerste :confused:

Hier een goede nacht gehad, Tygho heeft geslapen van half 8 tot 7 :D Ik ben gelukkig :)

Femmigje leuk dat je weer eventjes langs komt piepen, kom eens wat vaker ;)
    Wat goed zeg dat Danio al los loopt! Vlotte jongen.
    Nog maar 4 weekjes tot je uitgerekende datum... waar is de tijd toch gebleven.

Nou ik kreeg gister een reactie op een van mijn romans op MP.
    KKC-Boeken... Ik dacht ff kijken,
    Is dus een boekwinkel die 2e hands boeken verkoopt.
    En die meneer dacht dus even het boek voor 3x! mijn vraagprijs te kunnen verkopen.

Heb hem een heel vriendelijke mail gestuurd:

Goedenavond.

Mijn excuses voor de verspilde moeite maar ik ben niet van plan het boek te verkopen aan iemand die het in een winkel voor 3x mijn vraagprijs wil gaan verkopen.

Ik wens u nog een fijne avond.

En dan krijg ik me toch een mail terug :confused:
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken :rolleyes:
    --------------------------------------------------

Wat zijn we toch weer lekker zielig. Pas maar op want een ander zou er wel eens goed mee kunnen zijn en dat gun je hem toch zeker niet.

Met vriendelijke groet,

Harrie Minten
    Laonepaat 5
    6035 CC Ospel
    GSM 06-53846242
    Internet : www.boekwinkeltjes.nl/KKC
    Email: info@boeken-kkc.nl

Ik heb echt zin om terug te mailen dat die ander die er gelukkig mee zou kunnen zijn dat ook zou zijn door het boek bij mij te bestellen voor 4 euro ipv van 12 euro in zijn winkel...
    Voel me gewoon aangevallen.
    Alsof ik niet zelf mag bepalen aan wie ik mijn spullen verkoop.

Alleen die woorden "Pas maar op" al, komt gewoon dreigend over vind ik.

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zijn net terug van de anaestesist voor het pre-onderzoek. Tijn is goed gekeurd en nu is het dus wachten op de oproep.

Ben beniewd hoe lang het gaat duren.

Kwebbel

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hee, ik kreeg weer geen melding van nieuwe berichten. Moest dus best het één en ander bijlezen.

Ik zie dat er weer veel kids een prikje hebben gehad. Noelle alweer 1 jaar. Wat gaat het toch snel allemaal! Jochem weer niet lekker. Ach arm ventje... Tijn die buisjes krijgt. Veel nieuws dus!

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Missc: Och, ik zou me daar niet druk om kunnen maken eigenlijk. Als ik er mijn vraagprijs voor krijg vind ik het prima.

Kwebbel: Fijn dat het vooronderzoek goed was. Hopelijk heb je snel een oproep!

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    tuurlijk wil ik dat doen! :D (als ik zelf niet aan het bevallen ben :) ) je smst me maar he ;)

11. Goedemiddag,

@ Femmigje, het schiet alweer op zie ik! Leuk dat je weer even langskam.

@ Sab ook weer geweest zie ik.. Schiet ook alweer op. Hoe gaat het?

Verder hier opzich weinig bijzonderheden. Blijf me erover verbazen dat niet alle CB's hetzelfde zeggen. Zoals nu weer met de melk/opvolgmelk.. Blijf het raar vinden. Nou ja, er is tegen ons gezegd, dat we Wayne langzaam kunnen gaan overzetten op gewone melk, en dat doen we dus ook maar..Maar wel stapje voor stapje..

Gistermiddag een gesprek gehad met mijn HA, over hoe het met mij gaat.. Helaas zijn we niet tevreden, zowel mijn moeder als Ingman vinden dat het nog niet goed gaat, en ik moet toegeven dat ze gelijk hebben. En omdat het nu zolang duurt, wordt ik aangemeld bij het GGZ. Om me te laten behandelen door een psychiater.

Ik ga wel mijn zin om te sporten doorzetten. Want dat is sowieso goed.. Volgende week ff sportkleding halen, want ik heb niks.. En dan de week daarop lekker beginnen.. Ik wil kijken of ik 2 keer in de week kan..

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb net de kleertjes voor Tijn gekregen....had ik online bij de hennez besteld.
    Echt cute!

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    En...

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    En deze...

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik wil ook graag gaan beginnen met de pot mee eten, maar ik vind het lastig. Ik vind het moeilijk om te beslissen wat mag wel en wat mag niet. Ik eet natuurlijk namelijk niet de hele week aardappel/groente/vlees.
    Wij eten ook veel van die pakken (knorr) en pasta sauzen uit pot/zak.
    Heeft jou CB daar ook iets over gezegd toevallig?

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Leuke kleding Kwebbeltje! Vooral dat tuinbroekje, erg leuk.

Oja, ik had nog een vraagje aan alle April mama's eigelijk: Schermen jullie je oven deur af? Je kan van die hittebestendige hekjes kopen voor de glazen ovendeur.

17. Nee daar is niets over gezegd..

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ingrid....misschien toch wel goed dat er nu verder wordt gekeken naar je behandeling. Goed van je dat je het sporten doorzet. :thumup:

Ik ben met hardlopen begonnen. Samen met mijn mp3 en daarop de lessen van Evy Gruyaert......en ik moet zeggen...geweldig. Ik heb nog nooit zo'n zin gehad om weer te mogen rennen :)
    Onder clubs in de lounge is een topic hardlopen met evy. Voor de liefhebber die een klein zetje nodig hebben.

Kwebbel

19. Leuk.. Die andere kleertjes zijn ook leuk, maar dit shirtje van Sesamstraat vind ik helemaal super..

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Over het mee-eten...
    Aardappels,vlees,verse groente eet Tijn hier gewoon mee. Zout gebruik ik niet alleen kruiden voor vlees.
    Afgelopen maandag aten we zweedse gehaktballetjes (zo'n familiegerecht) met fusili en broccoli en tomatensaus. Ook hier heb ik Tijn gewoon van mee laten eten. hij vond het erg lekker.

Van de groentes uit pot/blik laat ik hem weer niet mee-eten. Persoonlijk vind ik daar teveel zouten in zitten voor hem. Dan geef ik liever een potje.

Ik denk dat jullie ook je eigen gevoel hierin moeten volgen. De één zegt dit en de ander beweerd het weer anders.

Als wij patat eten kijgt Tijn er ook een paar. Nou je moet sommigen horen :confused: .....

Kwebbel

Deel Deze Pagina