April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Kwebbel, Wayne krijgt sinds 2 weken ook een paar patatjes hoor, als wij patat eten.. Dat vertelde ik gister ook op het CB, en die vrouw vond het geen probleem.

En idd, je eigen gevoel volgen. Wij eten vanavond bv, Kip Hawai, met rijst, maar de saus komt uit zo'n pot van Honig geloof ik, maar dat krijgt Wayne dus weer niet. Die krijgt vanavond dus gewoon zijn eigen potje..

2. Ik ga volgende week ff hier bij H&M kijken in de stad, vind het shirtje ook erg leuk..

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk.....bij ons hing het shirt ook in de winkel ;)
    Ik geloof iets van 6,95

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hé Kwebbel, leuk shirtje hè! :)
    Heb hem vorige week toevallig ook voor Jochem gekocht, met Sesamstraat sokken erbij.

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh die kleertjes zijn leuk Kwebbel! Ik ga ook eens kijken op de site.

6. Ik ga van de week hier bij de HM ff kijken voor die shirtjes van Sesamstraat. Vind ze zo leuk.

Vanmiddag mijn fietsbanden maar es opgepompt, zag trouwens dat mijn huidige fiets, vrijwel hetzelfde model heeft als de Sparta Amazone mamafiets..
    Zaterdag krijgen we er een kinderzitje op, en dan ga ik uittesten of ik op mijn huidige fiets blijf, of toch voor een nieuwe ga.

Ik hoop dat het vrijdagmiddag even droog is, zodat ik mijn fiets ff kan schoonmaken.. Want hij zit aardig onder het stof..

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Corina, ach jullie mannetje weer ziekjes :(. Beterschap en een dikke knuf!

Super Kwebbel dat het pre onderzoek goed was! Fijn dat ze er snel wat aan gaan doen! Super leuke kleertjes ook, geweldig tuinbroekje :D:D>

Femmige, gezellig dat je even komt buurten! Wauw jullie man is ook snel met alles zeg! Super leuk!

En Sab ook weer gespot ;).

Noelle alweer een jaar :confused:. Jeejte mineetje...

Nou hier weer 2 drukke werkdagjes gehad. Gister eerst tot kwart voor vijf op school vergaderen. Daarna om half acht weer bij een collega vergaderen. Daarna nog geklets en gister om half twaalf pas thuis :(.
    Mats is erg druk met dingen aanwijzen hij roept dan hard DIEDIEDIE en DADADA en een soort van kijk/keeeek ;).

Lijkt erop dat ze Joanne ook gevonden hebben heh Missc.... :(. Toch een gek idee dat ze waarschijnlijk ergens in je woonplaats lag....

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh is dat zo van Joanne? Ik ga ff kijken op internet. Had er nog niks over gehoord.

9. Ik lees het ook net, dat er iemand gevonden is.. Nou ja. Een stoffelijk overschot..

Verschrikkelijk lijkt me dat..

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja, heb het net gehoord... verschrikkelijk.
    had vanmiddag al weinig hoop meer toen ik begreep dat er tenten opgezet waren :(
    Met tenten duidt vaak al op dat er gegraven word of dat er een lijk "open" ligt.

Vind het wel heel eng hoor... heb begrepen dat het om haar klusjesman.
    Wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen :(
    En zijn vriendin..... als die er niks mee te maken heeft, hoe moet zij zich dan voelen :confused:

Ben wel echt ff beduust hiervan :(

11. @ Miss, kan me heel goed voorstellen dat je er beduusd van bent. Zou ik ook zijn..
    Tis ook wel heel erg dichtbij allemaal.. En idd, wie kan je dan nog vertrouwen.. Bah..

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nou echt bizar. Tis hier al erg dichtbij. Lijkt me helemaal gek als het gewoon bij je om de hoek gebeurt....
    Staat idd nog niet vast dat zij het is, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het om iemand anders zou gaan...

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik woon nog geen 50 meter bij haar vandaan,
    "haar" lichaam word gevonden bij m'n beste vriendin in de straat (en zij woont 500 meter hier vandaan) Dus als het idd haar lichaam is, dan heeft ze al heel erg lang gewoon binnen 1km van haar eigen huis gelegen.

Maar wat me nou echt zo verschrikkelijk lijkt... Wat nou als blijkt dat ze nog maar een maand dood is?
    Dan ga je toch je vraagtekens zetten bij de politie, die pas na ruim een maand wat is gaan doen.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ingrid....om je even lekker te maken.....ze hadden nog veel meer leuke shirtjes en hemdjes van sesamstraat ;)

Booky....hoe gaat het dan verder met Mats na ok? En wat hebben ze dan bij jullie geadviseerd betreft zwemmen etc?

Och ik had nog niet vernomen dat Joanne gevonden zou zijn. Hier ook maar eens even googlen.

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel, met Mats gaat het gelukkig heel erg goed. Ben vorige week op controle geweest bij de kno arts die was ook erg tevreden. Toen heb ik nog gevraagd of we nog moesten opletten met zwemmen e.d., volgens haar kon het gaan kwaad.

16. Oow, oke.. Ja ik ben helemaal fan van Sesamstraat, ja Wayne trouwens ook hoor..
    Dus maar een goed gevulde portomonnee meenemen volgende week, of een goed werkende pinpas. hihi...

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Thanks Booky.

Ingrid....alvast veel shopplezier.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Erg heftig allemaal, alles rondom Joanne. Voor jullie helemaal Cynthia en Booky, want het is erg dichtbij.

Ik ga er nu vandoor. Mn moeder is jarig dus daar ga ik naar toe. Fijne avond allemaal!

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai!

Missc: mooi dat de verkoop zo goed gaat!

Kwebbel: ben ook benieuwd! Hoop dat Tijn snel aan de beurt is.
    Leuke kleertjes ook!

Sab: leuk dat je je even meldt! Met jou ook alles goed?

Ingrid, fijn dat er actie wordt ondernomen. Hoop dat het snel beter zal gaan. En succes met het sporten!

Tinkerbel: zou Jasmijn idd nog niet laten mee-eten van die sauzen uit pot/pakjes. Maak soms gerechten uit het opperdepop boek en die vries ik in voor dat soort dagen.
    En de ovendeur zit bij ons hoger, dus hoeven we niet af te schermen. Maar waar koop je die dingen dan, misschien wel handig voor onze gashaard.

Booky, klinkt inderdaad als drukke dagen! En Mats gaat ook hard, al dingen aanwijzen.
    Inderdaad erg dat die vrouw gevonden is, maar wel "fijn" voor de ouders. Die hebben in ieder geval zekerheid, hoe naar dat ook is.

Marleen, fijne avond bij je moeder!

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vanmiddag had ik lekker een paar uurtjes eerder vrijgenomen en hebben we onze fietsen uitgezocht! Het is een Batavus geworden, de Mambo deluxe:

Ben er zo blij mee! Nog een paar weekjes wachten en dan kunnen we hem ophalen.
    Boniman heeft ook een nieuwe fiets.. en Jasmijn nog wat nieuwe kleertjes. Boniman kon via een kennis 40% korting krijgen bij de Mexx winkel. Dus Jasmijn loopt er mooi bij op haar verjaardag!

Deel Deze Pagina