LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ladi, weet niet of je nog meeleest, maar gefeliciteerd met Ben's eerste verjaardag! Hoe gaat het met jullie?
Naja echt gericht gaat het nog niet volgens mij. Als je hem op de arm hebt issie druk aan het rondkijken en roept tegen alles DIEDIE
Hoi femmigje leuk dat je ook weer een keer langs komt. Fijn om te horen dat alles goed gaat met je zwangerschap en Danio. Wat knap zeg dat hij al zelf door de kamer heen stapt zonder te vallen. En al 11 tandjes een snelle knul hoor! Het begint nu lekker op te schieten voor je nog ongeveer 4 weekjes, spannend. Kwebbel wat fijn dat Tijn is goedgekeurd, hopelijk worden jullie snel opgeroepen. Ingrid hopelijk kan de psycholoog je het zetje geven wat je nodig hebt. Wat een super stoere kleertjes Kwebbel. Kwebbel heb er nog nooit van gehoord hardlopen op Evy Gruyaert. Toch is even naar het topic, misschien heb ik dat zetje nu net nodig. Kwebbel hier Ryan ook al af en toe patat. Op vakantie was dat echt niet tegen te houden hoor. Hij kreeg van alle kindjes patatjes in zijn handjes gestopt. Dat was echt niet tegen te houden hoor. Drukke daagjes Book. Idd Miss wie is er tegenwoordig nog te vertrouwen. Nu ook weer die man op dat schoolpijn, pffff waar gaat het naar toe. Marleen gefeliciteerd met je moeder. Mooie fiets boni, nu hopen op lekker weer en fietsen met je kleine meid.
Ik wil graag met de meiden en kwebbelman naar het studio100 zomerfestival in Ahoy. Via marktplaats worden ook tig kaarten aangeboden. Maar ik durf niet zo goed op deze manier aan kaartjes te komen. Wat zouden jullie doen? (Het scheelt wel aanzienlijk in prijs) Kwebbel
Zou dat ook eng vinden, veel te bang dat de kaartjes nep zijn en dat je uiteindelijk nog duur uit bent.
Ben ik ook weer ff.... Weer aardig wat bijgelezen... Weet het ook allemaal al niet meer denk ik: -Kwebbel:Ik heb wel vaker kaartjes via mp gekocht, alleen ik ga ze wel zelf ophalen.... -Ingrid: goed hoor dat je gaat sporten! veel plezier en succes -Missc: wat een naar berocht over Joanne zo docht bij... -Femmigje: leuk weer eens van je te horen, de laatste loodjes al weer! Succes nog even -Sab, bij jou gaat het ook al weer hard... -Marleen van harte met je moeder! -Ladi van harte met Ben's 1e verjaardag! -Boni: mooie fiets hoor! hopelijk ben ik nix vergeten, anders sorry....
Hier gister weer een hectische avond... Esmee en de buurman waren aan t stoeien buiten en dat ging er nogal ruw aan toe... Maar op n gegeven moment liep Esmee best dicht bij de muur dus de buurman wilde haar wegtrekken maar verloor zelf zn evenwicht. En toen vielen ze dus samen omver. De buurman schaafde helemaal over de ruwe tegels heen en heel zn gezicht lag open,bril helemaal kapot,knie kapot. En bij Esmee zag ik ook overal bloed(achteraf wrs van de buurman) een bloedneus en tand door dr lip, buil op dr voorhoofd en knieen en handen geschaafd.Dus Esmee helemaal over haar toeren, huilen en helemaal rillen. Ik corne naar de buurman gestuurd want die lag nog op de grond(heeft ook zwaar suiker). Dus samen met de buuf overeind geholpen. Daarna naar de ha post(corne met de buren) en ik bleef met Esmee achter, kind helemaal in paniek dat de buurman naar de dokter moest. Dus heb dr op laten blijven tot ze weer terug waren. Het waren gelukkig alleen flinke schaafwonden op zn gezicht mar het ziet er niet uit, alles opgezet. En nu vandaag heeft ze helemaal een "trauma"van de buurman...ze wil hem niet zien. Echt zo zielig..... Dus iedereen flink geschokken hier! Verder had Luna vandaag flink verhoging, denk van de rpikjes want verder was ze niet echt ziek ofzo. Ik ben er deze week en volgende week niet veel hoor, want ik heb 2 pittige werkweken omdat de bedrijfsleidster ziek is en er geen vervanging is. Ik maak nu 2 weken van ieders 38 uur! Dus neem t me niet kwalijk als je me niet veel ziet hier!
Oh wat sneu Simone, zielig hoor ze zal wel flink geschrokken zijn. Kwebbel ben helemaal enthousiast. Heb me al aangemeld op het topic en ben ondertussen Evy aan het downloaden. Ben benieuwd en heb er zin in.
Ach jee... wat zielig voor Esmee en de buurman.. Kan me wel voorstellen dat Esmee erg geschrokken is! Ik heb even wat gemist geloof ik Isra. Evy aan het downloaden? De verjaardag van mn moeder is weer voorbij. Ze is 66 geworden. Een hele leeftijd. Ik ga haar dan altijd helpen. Roel was er vanavond een klein gedeelte bij. Wat ben je dan trots he, als moeder zijnde... Iedereen kijken bij hem natuurlijk.
Zo kwam ook snel even kijken. Heb nog net een paar minuutjes voor ik Jasmijn uit bed ga halen. En dan naar het CB, ben erg benieuwd naar alle statistieken! En voor Jasmijn jammer: De prikken moeten ook... Daarna komt mijn moeder nog en gaan we even op zoek naar een verjaardagskado voor Jasmijn voor haar. En even bij de Prénatal een goede autostoelhoes halen en kijken voor een zomerjasje. Nog wel druk dus! Vanavond nog een verjaardag, in principe passen de buren op via de babyfoon maar als Jasmijn toch last krijgt van de prikken blijft boniman thuis. Ff afwachten dus... Kwebbel, ik zou dat ook eng vinden via MP. Je hoort soms van die rare verhalen over nepkaartjes enzo.. Simone, knuffel voor Esmee en Luna. Kan me voorstellen dat ze geschrokken is. En werk ze de komende weken!
Dank je wel Dadelijk naar CB voor Damian zijn prikjes En langs mijn mama, die is gisteren geopereerd. Gelukkig gaat alles goed. Ze blijven haar ook opereren Eerst 2 nekhernia's (nu heeft ze de derde, op een plaats wat zelden voorkomt, de hoofdprijs winnen in de loterij gebeurd nog eerder zeiden de artsen ) en nu in haar voorhoofdholtes enzo. Daar zitten bacteriën en die vreten haar kaakbotten enzo op. Ze had vorig jaar alle tanden enzo laten trekken voor een kunstgebit. Maar die valt er steeds uit. Haar mond zag eruit of ze haar al 30 jaar geleden alles hadden getrokken, allemaal weggevreten Ik vind mijn mama wel een kei hoor, altijd zorg voor mijn broer gehad en nog steeds, veel zorg over mij en nog steeds, zorg over mijn vader gehad vanwege kanker en hartafwijking en dan zelf dit ook nog op je boterham krijgen, vind het zo zielig Mijn mama is lief Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan GEFELICITEERD
Hier weer een best goede nacht gehad Helaas werd Tygho's slaapt gisteravond steeds onderbroken doordat de telefoon ging meerdere keren...( we hebben alles 1verdieping dus dat hoor je goed) Hij werd dan half wakker en begon te huilen. Speentje geven en het was weer goed. Gelukkig wel tot vanmorgen 6 uur geslapen en na z'n speen nog weer tot 7uur. Het gaat dus echt de goede kant op. Vanmiddag moet ik weer werken maar heb er bar weinig zin in...voel me flink beroerd. Fikse keel en buikpijn Maargoed ff doorbijten, misschien doet de frisse lucht me wel goed.