Missco...ik had ook gelezen dat het echt haar lichaam is wat ze gevonden hebben. Hoe vreselijk kan het toch zijn Voor de nabestaanden kan het echte rouwen nu beginnen. Veel sterkte voor hen! Hier reageert Tijn ook op muziek....altijd weer leuk om te zien. Goh wuppie meestal kijk ik wel naar uitstel van executie. Zal volgende week ook even gaan spotten Chelleke.....goede apk weer gehad lees ik. En beter een extra check voor z'n oogjes dan later zeggen hadden we maar...
WHAAAAAAAAAAAAAAAA Zaterdag 27 juni om 13.30 zitten wij bij het zomerfestival van studio 100 in Ahoy Wat zullen de meiden dit geweldig vinden! Heb via topticketline geboekt. Gewoon 20,- per kaart YES!
Leuk Simone. Ben benieuwd of jullie ook gaan. Missco...ook erg leuk. Heb daar goede verhalen over gehoord.
Goeiemiddag, Zo even de tijd om wat te zeggen hierzo.. @ Chelleke, sterkte met alles met je moeder.. Heftig hoor, ze krijgt heel wat voor der kiezen.. @ Miss, dus ze is het toch.. Sneu, wat bezielt iemand om iemand van het leven te beroven. Vanmorgen weer lekker gezwommen met Wayne.. Daarna naar mijn moeder gegaan. Daar ben ik nu nog.. We zijn nog wel even de stad ingeweest vanmiddag, op jacht naar een fietsstoeltje voor op mijn fiets. We zijn geslaagd, een hele mooie al zeg ik het zelf. Met bijpassend windscherm en slaaprol. Lekker fris kleurtje toch? Daarna nog ff naar de HM, voor die mooie sesamstraat shirtjes. Ik heb die ene gestreepte, en die witte met Koekiemonster gekocht. En nog een leuk petje in spijkerstof, voor de zomer. En toen nog ff 2 lekkere broodjes gehaald voor thuis, en bij de Bart Smit, alvast wat toebehoren voor mijn verjaardagskado. Klinkt mss raar, maar ik krijg een rode Nintendo DS voor mijn verjaardag, gister besteld en als het goed is komt ie morgen al. En ik ben pas over 2 weken jarig. Hihih.
Meiden hier even een baalberichtjes . Had via mp een super deal gemaakt. Duowagen gekocht die ene die ik wilde hebben . Gekocht voor 525 euro i.p.v ruim 1000 euro. Deal rondgemaakt zaterdag zouden we hem op gaan halen in Katwijk . Dus ruim 2 uur hier vandaan... Naja geen probleem wij zaterdag naar Katwijk. Krijg ik vandaag een wazige mail dat ondanks de afspraak zaterdag de koop niet doorgaat... De ik wilde een reden weten. En jawel verkocht aan een ander. Ben zo 'boos', echt waardeloos de wagen was al verkocht . BALEN BALEN
Oh dat is inderdaad helemaal niet netjes, Booky. Kan me goed voorstellen dat je boos bent en heel erg baalt! Leuk Kwebbel! Zal vast erg leuk zijn denk ik!
Hihi Missc heel Aalten op z'n kop . Ben je nog niet voor de camera gesleelpt? Wat erg voor de ouders zeg. Aan de ene kant fijn dat ze niet meer in onzekerheid meer zitten. Maar dit is wel heel erg.. Kwebbel wat leuk! Het zomerfestival! Kunnen de meiden helemaal 'los' Leuk Ingrid een DS! Wel nog 2 weken wachten met spelen heh . Hier ook een dansende dreumes. Zo super leuk handje in de lucht en buigen maar door die knieen Ooh ben zo 'boos' op die vrouw . Hadden al eerder contacct gehad. Toen wilde ze teveel ervoor hebben. Paar dagen later zoekt ze contact hoeveel we willen geven. Uiteindelijk zijn we eruit gekomen, veel mailcontact gehad, flikt ze me dit. Terwijl we zwart op wit hebben dat ie verkocht is. Echt flauw hoor en niet netjes. Maar goed kan er nu niks meer aan doen. Meld het wel even voor m'n eigen gevoel op mp. Gelukkig heb ik nog even de tijd om te zoeken, maar deze was wel heel erg mooi, bijna z.g.a.n. Naja als ik geen geschikte meer vindt op mp dan maar een nieuwe overwegen
he chelleke dank je wel. zag opeens een bekend meisje langs komen. Heb de foto net wel in me album gekregen de foto is van Januari dus iniddels is ze alweer wat groter. Bookey wat een $^^&*()(^%$$%# streek zeg denk je mooi een wagen te hebben krijg je dit . Ingrid mooi stoeltje hoor daar ga je een hoop plezier van hebben ik heb nu een paar keer gefietst en ze vind het leuk. plan alleen geen lange tocht want op een gegeven moment word ze het wel zat. Ik heb voor kerst een nintendo wii gekregen. erg leuk oOMissC0o die musical lijkt mij ook leuk.
Nou, Wayne heeft net een luier-explosie gehad. Tot zijn nek in de stront.. Zal je de details verder besparen. En altijd extra kleertjes bij ons, maar nu niet.. Najah, gelukkig heeft min moeder wel een pyama liggen voor hem. Maar hij moest net wel ff onder de douche, anders kregen we hem niet schoon..
Als het goed is heb ik net op MP een buggydrager gescoort voor 10 euro.. Alleen nog even weten waar ik hem kan halen, tis hier in de stad, en wanneer. Ik hoop vandaag of morgen, want mijn vader komt zaterdag het stoeltje op de fiets zetten, dus dan zou het mooi zijn als de buggydrager er meteen opkan..