April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Goedemorgen. Jazeker een goede morgen want.... ik heb mn mobiel weer terug! Ben zo blij! Was alleen wel erg stom. Ik had gisteren een broek aan gedaan, maar bij nader inzien wilde ik toch een andere broek aan. Weer opgevouwen en in de kast gelegd en blijkbaar heb ik daar mn telefoon in gedaan... :oops: Stom! Ik gisteren nog allerlei winkels af gebeld of er een telefoon gevonden was, blijkt ie gewoon hier thuis te zijn. Ik had ook steeds gebeld, maar die broek dempt het geluid blijkbaar heel erg of zo?

2. Goedemorgen,

@ Miss, verschrikkelijk... Arme familie en andere mensen die haar liefhebben.

@ Marleen, jeetje wat een mazzel.. Tja kan ons allemaal een keer gebeuren. Heb ik ook een keer gehad met mijn vorige telefoon. Alleen die had ik in onze auto gelegd, ook lekker slim. Maar dan op het dashboard aan de linkerkan, net onder het kleine raampje wat daar nog zit. Van buitenaf niet te zien, maar ook als je kijkt zie je hem haast niet.

Vanmorgen was Wayne al vroeg wakker, om zes uur al. Hij heeft eerst een uur liggen kletsen en teutebellen en weet ik wat nog maar, en om zeven uur gaf hij te kennen dat hij het echt zat was in bed.
    Wel lekker ook hoor, want ik was om 8 uur hier al aan de poets, en nog mooier, ik ben nu al gewoon klaar.. Alleen nog wat wasjes draaien.
    Ik heb zelfs mijn fiets al schoongemaakt vandaag.

Wayne is sinds gistermiddag aan de diarree. Schijnt dus dat dat van de prikjes komt die hij dinsdag heeft gehad. Hij is niet ziek, maar tis gewoon dun..
    Op advies van mijn moeder maar wat rijstewater gemaakt. Dus gewoon het kookvocht van van rijst opvangen.

Hij heeft net een paar slokjes gehad voordat hij weer naar bed ging... Hopen dat het helpt..

Nou ja, en nu zit ik te wachten, op mijn pakketje..

Oja waarschijnlijk vanavond de buggydrager ophalen, hier in de buurt..

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    JOEHOE weekend :whistle:.

HAHA MARLEEN! :):) wel SUPER fijn dat je je mobiel weer terug hebt. HIHI.

Ahh die Wayne, hopen dat ie snel van de diarree af is!

Het neefje van Mats was vandaag voor het eerst ook op het kdv. Was erg leuk geweest. Pepijn zat in de maxicosi en Mats ging steeds knuffels geven en Pepijn maar lachuen :). Nu verder geen plannen hier. Kleine smurf is super vrolijk hier dus het is erg gezellig :) :whistle:

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    :) :) :) Gelukkig heb je hem weer terug!

5. Dat bedoel ik nou!
    Iedereen die Esmee kent weet dat ze echt NIET rustig is! haha
    Iedereen vind het vreemd.
    Vandaag had ze maar weer eens een werkkaart gemaakt(die dus de oudste kleuters van bijna 6 moeten maken).
    Dus weer beloningstijd(doen net alsof het een rapport is)

6. nou dat is weer een meevaller Marleen!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Joehoe ik heb weekend! heerlijk, was er echt aan toe..

Chelleke, fijn dat Damian weer goedgekeurd is op het CB! Lijkt me goed om even naar zijn oogjes te laten kijken, beter 10 keer teveel naar de dokter als 1 keer te weinig toch!
    En jeetje, wat heeft hij een extreem keurige groeicurve!

Wuppie, ben benieuwd naar jullie op tv! Als ik er aan denk kijk ik nog wel even..
    Kom nu de foto tegen, wat een schatje is Sophie!

Kwebbel, haha, wat een showmannetje is Tijn. Eerst flink schreeuwen zodat ik goed de aandacht heb en dan iedereen inpakken.. hihi.

MissC, vreselijk inderdaad van Joanne. Het komt dan wel heel dichtbij lijkt me, ook al ken je zo iemand helemaal niet persoonlijk. Vreselijk ook voor de familie, ook al weten ze nu met zekerheid wat er is gebeurd. Bah..

Kwebbel, veel plezier bij Studio 100. Wie komen er allemaal? K2? ;)

Ingrid, mooi fietszitje! Ziet er lekker fris uit.

Booky, balen van de duowagen. Wat gaat dat soms toch vervelend via MP. balen idd..

Marleen, wat een verhaal over je mobiel! Maar gelukkig heb je hem weer terug...

Simone, Esmee doet het maar goed op school. Super!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, gisteren dus lekker even gewinkeld met mn moeder en Jasmijn. Een nieuwe hoes voor de autostoel gekocht en wat kleertjes. Ook nog gekeken voor een zomerjasje maar kan het nog niet echt vinden...

Vandaag moest ik werken en was Jasmijn op het kdv. Ze had nog wel last van de prikken... Ze was vooral erg MOE en jengelig vandaag en heeft veel geslapen. Net met het eten ging er ook niet echt veel in en zat ze wit van slaap in haar stoel. Dus we hebben haar gewoon snel in bed gelegd. Maar verder heeft ze gelukkig geen verhoging of zo. Maar eens kijken hoe het morgen weer gaat!

Morgen nog een leuk uitje: met de personeelsvereniging gaan we naar Nederland-Schotland! Is wel grappig, want ik denk dat 70% die meegaat vrouw is.. haha. Voor de tijd gaan we nog even Amsterdam in.. pas maar op daar... ;) :)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goedenavond allemaal!

Kom ook nog ff langspiepen, ga me zodalijk lekker opfrissen en vanavond met de voetjes van de vloer :) (Lees ga weer een avondje de dansvloer op) Heb er zoooo'n zin in!
    Kwart over 8 word ik opgehaald dus ik piep er meteen weer tussenuit!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Veel plezier Cynthia!

11. Cynthia veel plezier!

En Boni jij ook alvast veel plezier voor morgen!

Ik mag morgen weer werken....
    Dat is op t moment mn dagelijkse bezigheid zullen we maar denken...
    Als ik al denk aan die 44 uur voor volgende week word ik al moe...

Vanavond nog ff de stad in geweest met zn 4tjes, lekker daar wat gegeten.
    En voor Luna nog wat zomerkleertjes gescoord en voor esmee 2 nieuwe broeken.

Morgne komt mn nichtje slapen(8jaar). Dat vroeg ze vandaag. Mar gelukkig heb ik daar geen dol mee, die houdt Esmee lekker bezig dus dat scheelt weer!
    Verder geen plannen....

Fijn weekend allemaal!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Simone, je leest het wel niet meer maar werk ze!

Nou ik ben er klaar voor! Oranje shirtje aan.. laat dat voetbal maar komen haha.

Maar eerst gaan we Amsterdam nog onveilig maken ;)

Tot morgen!

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Gezellig Boni, ben jaloers op je hoor! Super gaaf joh!

Hier vanochtend ff shit nieuws. Opa van Bookyman is afgelopen nacht overleden. Gister hebben ze morfine gegeven, hij had een longontsteking. Dus we hadden er al rekening mee gehouden dat hij dit weekend zou komen te overlijden, maar het ging nu wel heel snel.
    Maar het is goed zo. Hij was 88, lag al 4 jaar lang op bed (verlamd geraakt door een val). Hij was op, dus iedereen heeft er wel vrede mee... Maar goed het blijft even verdrietig...

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ach jee.. Is hij nu al overleden Booky. Dat is dan wel heel snel gegaan. Condoleer Bookyman ook van ons.

15. Goedemiddag,

@ Booky, Gecondoleer met het verlies van de opa van Bookyman. Het blijft altijd verdrietig, hoelang je er al rekening mee houdt..

@ Boni, veel plezier in Amsterdam.

@ Simone, pff, succes met werken.. Wat een hoop uren zeg...

Hier verder weinig bijzonderheden. Mijn nieuwe speledingetje is gister bezorgd.. Dus ik heb wat te doen. Ik kreeg donderdag een spel mee van mijn moeder, want die snapte er niks van, en ze vroeg of ik hem wilde uittesten, maar tis een pittig spel. Professor Layton and the Curius Village.

Vanmorgen zijn mijn ouders even langsgeweest. Mijn vader heeft het fietsstoeltje op de fiets gezet. Dus als het weer mooi weer is kunnen Wayne en ik lekker fietsen. Wayne heeft er al even ingezeten, en hij vond het prachtig.

En even voor twaalven ben ik gebeld, ik ga maandag beginnen met sporten..
    Omdat ik al jaren niets aan sport heb gedaan, beginnen we met iets rustigs.

Body Balance is een body & mind groepsfitnessles. Deze les maakt gebruik van het traditionele yoga en tai chi. Onderdelen van Body Balance zijn geconcentreerd ademhalen, flexibiliteit, statische kracht, concentratie en meditatie. Deelnemers aan Body Balance merken na een paar lessen, door een toename in kracht van de rompspieren, dat zij beter in staat zijn om een correcte lichaamshouding aan te nemen. Daarnaast zorgt Body Balance voor een perfecte ontspanning van de schouder- en nekspieren.

Lijkt me wel leuk.. Maar maandagavond zullen we zien..

Nou ja.. Nu verder niks..

Ingman is vrij, Wayne ligt op bed..

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky...gecondoleerd.

Boni....veel plezier....hier ook jaloers ;)
    Bij het zomerfestival komt echt K3....daar zingt kathleen voor het laatst. Verder samson en gert, bumba, piet piraat, iemand van huis van anubis, plop met aanhang & mega mindy. Dus de hele mik mak van studio 100.

Hier rustig weekend. Zouden naar verjaardag van mijn broer gaan (woont ver duitsland in), maar Eva heeft een virusje te pakken. Gister hoge koorts en zielig op de bank. Vandaag nog rond de 38,5 , maar wel weer spelen. Dus verjaardag afgebeld :(
    Gelukkig komt hij volgend weekend hier ivm Eva's en kwebbelmans verjaardag dus zien we elkaar weer eens.

Morgen 1 late dienst en dan tot aan de vakantie hoef ik gelukkig niet zoveel meer te werken :)

Fijn weekend allen

Oja...marleen fijn dat je foon terug is.

Kwebbel

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Vanmorgen Ryan weer een BHS aanval gehad. Dit was de 1ste keer weer nadat hij die vorige had gehad. Nu ik wist wat het was kon ik zelf heel rustig blijven wel was het een verschrikkelijk gezicht toen zijn oogjes weer helemaal wegtrokken en zijn lipjes paars werden. Maar gelukkig kwam hij er snel weer uit en was vervolgens helemaal bekaf dus heb hem toen lekker op zijn bedje gelegd. Arm mannetje.

Wat goed zeg Marleen dat Roel het tijgeren doorkrijgt, knap hoor.

Simone wat goed zeg dat Esmee het zo goed doet op school. Ik weet nog wel dat hij schreef dat ze zo moest huilen dat je wegging, maar gelukkig is ze helemaal gewend nu en doet ze het ook nog is heel goed.

Booky wat lief van Mats dat hij zijn kleine neefje steeds kwam knuffelen.

Boni wat leuk zeg vanavond naar Nederland - Schotland. Ik merk wel dat we de laatste tijd heel veel gemeen hebben haha, want ik ga woensdag met mijn collega's naar Nederland - Macedonie, ook erg veel zin in.

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Dacht dat ik er al was met reageren, maar moest nog een pagina :D

Miss hoe was je dansavond?

Simone heftig hoor volgende week 44 uur. MOet je ook maar kunnen regelen met oppas?!

Booky gecondoleerd met Bookyman zijn opa, sterkte. Ondanks het voor die arme man beter is, is het toch altijd erg om een dierbare te moeten missen.

Lekker INgrid dat je maandag kan gaan beginnen met sporten. Ik wacht nog op mijn nieuwe IPod en ga dan ook beginnen :D

Kwebbel beterschap met Eva.

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Och arme Ryan....wat goed dat je nu zo rustig kon blijven Isra. Geef hem maar een extra knuffel!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemiddag allemaal.

Kwebbel beterschap voor je meisje!
    Heb je goed dat je dan thuisblijft.

Isra, pfoe weer een BHS :( goed dat je nu wist wat je moest doen.
    Blijft verschrikkelijk, arm mannetje!

Boni, have fun :D

M'n dansavond was erg gezellig.
    Merk wel dat ik de basisdingen wel onthouden heb, maar al dansende merk ik dat er stukken missen en dan beetje bij beetje komen ze weer terug :D
    Helemaal geweldig.
    In september ga ik ook weer beginnen met streetdance...hopelijk ook met partner weer stijldansen, maar ga in elk geval weer iets doen :D

Vanmiddag zijn we boodschapjes wezen doen.
    En nog voor Harmen een verlaat verjaardagscadeautje gehaald.
    Zelf ook een lekker geurtje meegenomen :)
    Ook hebben we nog even een bosje bloemen gelegd bij het huis van Joanne, het is er een ware bloemenzee.
    Erg indrukwekkend.

Deel Deze Pagina