April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Booky, gecondoleerd met het overlijden van Mischa's opa :(
    Blijft verdrietig ondanks dat het beter is voor de man...
    Veel sterkte.

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Het fijne nouja in hoever je kan zeggen dat het fijn is natuurlijk, is dat ik nu weet dat het niet ernstig is en dat hij er geen blijvende (hersen)beschadiging aan over kan houden. Dus nu ik zelf zo rustig bleef en ook rustig tegen hem bleef praten, door te zeggen dat hij adem moest gaan halen en dat ik bij hem was had ik wel het idee dat het minder heftig was. De vorige keer wisten we echt niet wat er gebeurde en dachten echt dat we hem dood in onze armen hadden, maar nu weten we gewoon dat dat echt niet kan. Is toch wel een hele geruststelling.

Miss fijn dat je dansavond zo geslaagd was. Dans je nu dan weer met dezelfde danspartner waarmee je vroeger ook hebt gedanst. Leuk misschien ook weer op streetdance.
    Het zal best ja dat er voor Joanne d'r huis een bloemenzee aan bloemen ligt. Het is ook zo heftig allemaal.

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Booky,
    Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pff dames ik moet even mn hart luchten.
    Ben erg verdrietig en ook eigelijk wel boos.

Mijn oma heeft zware Alzheimer, en mijn opa heeft al jaren de zorg voor haar.
    Sinds enkele jaren heeft hij ook nog de zorg voor mijn oma's tweelingzus(die ook Alzheimer heeft maar nog niet zo ver is) Toen haar man overleden is.

2 jaar geleden is mijn oma eigelijk helemaal afgegleden en is er geen touw meer aan vast te knopen aan wat ze zegt en doet.
    Eind vorig jaar zijn ze met z'n 2en verhuisd naar een bejaardenwoning zodat het voor mijn opa allemaal wat dragelijker zou worden.
    Maar hij kan het niet meer aan...
    Hij word mager, slaapt niet meer omdat oma gaat spoken snachts en dan bijvoorbeeld in de keuken plast of op de douchestoel poept :cry:

Nu hebben ze de knoop doorgehakt voor een maand geleden.
    Zodra er een plekje vrij zou zijn zou oma naar een verzorgingstehuis gaan.
    En dat moment is nu al daar... aankomende dinsdag mag ze erheen.

Mijn vader en moeder werken zich uit de naad om alles op tijd geregeld te krijgen.
    Ik zou dolgraag willen helpen maar weet niet hoe(zonder auto en met een kleintje die nog 2x per dag slaapt)
    Nou is mijn moeders broer exact het tegenovergestelde van mijn moeder...
    Het laat hem allemaal koud wat er gebeurt.

Afspraak zou zijn dat ze morgen naar ikea zouden gaan om meubeltjes te kopen voor oma haar kamer.
    Maar nee meneer en mevrouw konden niet want: Ze zaten met de pupil van de week te kijken(dat is altijd bij een thuiswedstrijd van het eerste elftal)
    Nouja dat kan gebeuren... Maar wat blijkt nu, het eerste elftal speelt morgen niet thuis, maar uit!
    Dus zijn mijn ouders vandaag maar op pad gegaan.

Komen we op maandag, de dag dat oma's kamer klaar gemaakt moet worden.
    De spullen moeten er heen gebracht worden enzo...
    Meneer en mevrouw kunnen niet!
    De smoesjes?
    hij: Een collega heeft een hersenbloeding gehad en hij moet dat opvangen (bij een andere collega gecheckt en die weet van niks!)
    zij: werkt bij een incassobureau en nu met de crisis hebben ze het te druk, ze kan geen vrij krijgen (voor zover ik weet kun je voor zoiets zorgverlof krijgen en mogen ze dat niet weigeren :rolleyes:)
    Dus zullen mijn ouders het wel weer opknappen.

Ik ben hier gewoon echt boos en verdrietig over want ik kan me niet voorstellen dat iemand zo koud kan zijn tegenover zijn eigen ouders!
    Ze lopen gewoon te liegen om er onderuit te komen.
    Dat doe je toch niet?
    Die man en vrouw zijn de reden dat hij hier is, hebben jarenlang voor hem gezorgt!
    En hij laat ze nu gewoon stikken...

Heeft mijn tante vandaag mijn moeder gebeld... wij dachten om te vragen wat voor meubels ze hadden gekocht, niet dus!
    Ze belde voor VOETBALKAARTJES!
    En onbeschoft dat ze was...kon niet begrijpen dat mijn moeder wel wat anders aan haar hoofd had dan die achterlijke kaartjes!

Het zit me echt heel hoog maar mag er niks van zeggen van mijn moeder... want anders komt er alleen maar ruzie van en dat doet opa natuurlijk nog meer verdriet.
    De man is al een hoopje ellende nu hij de liefde van z'n leven af moet staan omdat hij aan het zorgen voor haar zelf kapot gaat...

Sorry voor het lange verhaal,
    maar ik moest het gewoon echt even kwijt :(
    Heb net al een hele poos zitten huilen, uit boosheid!
    Ik zou zo graag willen helpen maar heb de middelen niet.
    Zij hebben de middelen en ze doen helemaal niks, en bovendien liegen ze gewoon tegen hun eigen familie!
    Kan daar met mn kop niet bij :(

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Booky: Gecondoleerd... :cry: Oud of niet: Het blijft altijd rot...

Isra: Wat goed van je dat je nu zo rustig kon blijven! Arme Ryan, hopelijk krijgt hij ze niet te vaak. Lijkt me evengoed erg naar...

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ach arme Ryan.. Weer zo'n aanval. Wel een geruststellende gedachte dat je nu weet wat het is, ondanks dat het heel vervelend blijft natuurlijk!

@MissC: Leuk dat je weer zo aan het dansen bent!
    Ja, zal zeker wel een bloemenzee bij het huis van Joanne zijn. Indrukwekkend allemaal...
    :(

@Simone: Nou je moet echt veel werken dan! Is toch bijna geen doen zoveel uren!

@Kwebbel: Leuk dat jullie K3 dan nog kunnen zien voordat Kathleen eruit gaat. Mijn clienten zijn ook helemaal gek van K3 en sommige zaten echt even in een dip nu er één uitgaat.. Beterschap voor Eva!

Wij zijn vandaag eerst naar een verjaardag geweest en daarna zijn we bij opa en oma gaan eten. Roel was zich weer ontzettend aan het uitsloven. Erg grappig om te zien wat voor bekkies hij trekt en hoe druk hij is om indruk te maken.

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Triest :cry:
    Knuffel voor jullie

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Missco....zoiets is gewoon te erg voor woorden. Kan me voorstellen dat jezelf graag in deze situatie wilt helpen.

Hier is Eva weer beter :)

kwebbel

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai, zal eerst ff reageren..

Booky, bookyman en familie, gecondoleerd met het overlijden van jullie opa. Ook al heb je er vrede mee, toch is het een gemis. Veel sterkte.

Ingrid, klinkt als een leuke en goede sport om mee te beginnen. Goed ontspannen en een goede lichaamshouding kunnen al een stukje helpen denk ik. Succes maandag! En veel plezier met je DS.

Kwebbel, beterschap met Eva. Hoop dat ze snel weer opknapt.. ooh lees dat ze al beter is, gelukkig!

Isra, wat rot dat Ryan weer en BHS had. Maar kan me voorstellen dat het fijn is dat je nu weet wat het is. Fijn dat het niet zo lang duurde ook. Geef hem maar een dikke knuf van ons!
    En veel plezier bij Ned-Mac, het was gáááf maar dat vertel ik zo nog wel ff.

Cynthia, lekker het dansen weer oppakken! En kan me voorstellen dat het indrukwekkend was bij het huis van Joanne. Komt zo toch erg dichtbij..
    Vervelend dat gedoe in de familie. Tja, sommige mensen leggen hun prioriteiten toch iets anders helaas. Dat vind ik altijd nog niet het ergste, maar wees er dan ook eerlijk over! Dat liegen maakt het alleen maar nog vervelender... Sterkte ermee..

Marleen, leuk is dat, dat ze zo bezig zijn met anderen. Boniman was gisteren met Jasmijn in de super geweest en toen zat ze ook te zwaaien naar een paar dames haha.

10. @booky: gecondoleerd

@missc: wat rot zeg, snap goed dat je je er zo raar onder voelt...

@isra: wat rot voor ryan dat hij weer een bhs heeft gehad.

Verder weet ik t al niet meer...

Mn nichtje Shirin is hier aan t logeren, dus Esmee wordt wel vermaakt vandaag! haha
    Zometeen komen er nog 2 achternichten voor een foto.

Verder een rustige dag denk ik, heb genoeg drukte de komende dagen! pffffffffffffff
    Ik heb al tegen corné gezegd dat hij niks van me hoeft te verwachten deze week in het huishouden.
    Omdat ik wel gesloopt zal zijn na 44 uur werken!

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Miss: Wat rot dat je je er zo over voelt! Sterkte!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, gisteren naar de voetbal geweest. Wat was het lachen! We zijn eerst Amsterdam ingeweest en hebben in een kroeg op het Rembrandtplein gegeten. Kregen nog een ladderzatte Schot bij ons aan tafel zitten, die deed geen vlieg meer kwaad (zo dronken was hij, denk dat hij de wedstrijd niet meer heeft gehaald want hij kon amper op zijn benen staan). Daarna in een proppievolle metro naar de Arena. Natuurlijk hebben ze gewonnen, we zaten ook mooi want vlakbij de goal waar de eerste 2 doelpunten vielen.

Isra, veel plezier alvast woensdag! Als het bij jullie net zo gezellig is als dat het bij ons was, komt het wel goed!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemiddag dames.

Nou denk dat mijn emo-uitbarsting gister de druppel was die mijn emmer deed overlopen want ik ben ziek :cry: Harmen is weer beter en nu ben ik aan de beurt :(
    Hele tijd aan het hoesten,verstopte neus,hoofdpijn,buikpijn...
    Tygho is ook niet lekker in orde, veel hoesten,snotterig en een dik oog.

Gaat dus geweldig hier :rolleyes:

Boni fijn dat je het leuk hebt gehad :D
    Paar teamgenoten van Harmen waren er ook heen hoorde ik :)
    Zal vast mooi geweest zijn.

Ik ga maar weer op de bank liggen en hopen dat er wat moois op tv is.

doeg!

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Booky gecondoleerd.

Cynthia, kan me voorstellen dat het geen leuke situatie is.
    En beterschap trouwens.

Isra. balen dat Ryan weer zo'n aanval heeft gehad.
    Gelukkig wist je nu hoe je moest reageren.
    Maar lijkt me toch maar eng hoor

Simone, alvast werkse voor volgende week. :confused:

Boni fijn dat het zo gezellig was!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Cynthia beterschap!

Hier een mijlpaaltje: Jasmijn kruipt vooruit! Ze heeft het eindelijk ontdekt. We zagen het al een paar dagen aankomen maar vandaag heeft ze het door.

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Corina, mooie banner trouwens!

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dank je.
    Ben van de week begonnen met een paar psp lessen.
    Waar m'n banner het resultaat van is. :D

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Beterschap [​IMG]

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @booky: Gecondoleerd. Sterkte hoor.

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Dit is nu mijn schema van mijn mannetje:

7.00 Pap uit bord
    12.00 1 1/2 broodje en 90+3 flesmelk
    15.00 Soepstengel en Sapje
    17.00 Klein stukje fruit
    18.00 Avond eten en Yogurt
    19.00 180+6 1 schep pap.

Nou wil ik heel graag die laatste fles eraf hebben, hij krijgt vindt ik meer dan genoeg op een dag. Ik had gehoopt dat hij de fles gewoon zou laten staan, maar hij drinkt hem toch helemaal leeg. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
    Eerst pap eraf? Of steeds iets minder melk wel met pap. Of gewoon de fles helemaal weg laten en kijken wat er gebeurt? Wat is jullie ervaring?

Deel Deze Pagina