Even nog over het vocht he... Luna wil echt absoluut geen drinken tussendoor... echt met moeite een slokje of 5 en dat was het. van alles al geprobeerd.... thee-water-diksap-verdunde sap. Maar nix wil ze.... wel drinkt ze sochtends 180+6 schepjes smiddags 120+4 schepjes en savonds 150/180 +5/6 schepjes. En dan nog vocht uit dr fruit en toetje. Dat moet toch wel genoeg zijn? Luna heeft zich zaterdag voor het eerst opgetrokken tot staan! En ze probeerde 2 stapjes te zetten aan de vingers van mn nichtje! En ze gaat nu op dr kontje door de kamer schuiven haha Er komt schot in denk ik!
zo..ben weer een beetje bij. Nu ga ik lekker de bank in... Mn 1e werkdag zit er op.... nog 33u te gaan
Nou het probleem is dus... ik heb 1 hand nodig voor de toeter, en 1 hand om zijn handen in bedwang te houden, 1 hand om te zorgen dat z'n hoofd niet wegdraait en nog 1 hand om te zorgen dat hij dat siliconending niet opvreet (hij hapt er namelijk meteen in alsie em aan ziet komen) Kort gezegt: ik kom er 2 te kort Vandaar dat ik de Ha-post had gebeld en ze zei dat ik dan vanavond en vanacht ff alleen dat blauwe ding kon gebruiken en dan morgen naar de apotheek om een andere te halen
Booky: Wat goed van Mats! Wauw! Missc: Wat vervelend zeg! Beterschap maar weer! Ingrid: Fijn dat je tot september uitstel gekregen hebt! Top! Boni: Wat goed van Jasmijn! Lekker! Hier ook leuk nieuws: Jari loopt los! Nog maar hooguit vier stapjes achter elkaar, maar het begin is er! Vorige week riepen we nog dat Jari vast pas laat zou gaan lopen omdat hij zo lang en zwaar is, maar niets blijkt minder waar. Hoe trots kun je zijn he?
Wat goed al die lopende kindjes! Dus bijna in ondertrouw Booky! Spannend! Het gaat nu echt opschieten he! Oh wat lastig dat het niet lukt met de ventolin, Cynthia. Die tip met de kinderstoel werkt misschien wel.
Simone wat goed zeg van Luna dat ze zich heeft opgetrokken. En lekker kont schuivend door de kamer heen Echt aftellen voor je zeg zo'n lange werkweek. Nikita wat goed zeg van Jari, al 4 hele stappen los zeg.
Missco....als je achter de kinderstoel staat kan je je hele arm gebruiken en hem als het ware in een soort van houtgreep houden. Meneer kan dan echt geen kant op. Zoals Boni ook zei is op de spelende wijze mee omgaan het allerbeste en fijnste voor zowel moeder als kind, maar in het begin werkt dit vaak niet zo. En ik zou dan denken...als het echt nodig is dan liever even 10 sec. in de houtgreep dan 1 x een puf in de mond met weinig effect vanwege het niet diep inhalleren. Je moet je voorstellen dat daarom juist volwassenen alleen gebruik maken van de puffer zelf zonder voorstuk. Maar ik begrijp heel goed je onmacht meid. En net nu sta je er even alleen voor. Denk aan jullie. Dikke knuf. Kwebbel
Kwebbel ik snap je helemaal, maar die houtgreep lukt wel... Maar ik kan zijn mond niet onder controle houden, hij bijt in het mondstuk terwijl ik hem vast heb en het mondstuk is alweer van zn mond af En ik krijg hem dan alleen niet weer erop Geloof me dat ik van alles heb geprobeerd (behalve het spelenderwijs proberen dus dat probeer ik de volgende keer ff) Anders straks gewoon terug naar de apotheek om te vragen of ze een ander apparaatje hebben ofzo. Gelukkig komt Harmen vandaag weer terug. Vanacht ging vrij redelijk, had Tygho eerst in het campingbedje bij me maar om 11 uur krijg hij alweer een aanval van 20 minuten en daarna viel hij op mn arm in slaap, de arme schat. Heb hem bij me in bed genomen en daar heeft hij goed geslapen, 3 onderbrekingen ofzo maar geen aanval meer. Alleen mama dus een k*tnacht vanwege het gepiep naast me
Nou heb het net geprobeerd en het ging redelijk maar dat kwam denk ik meer omdat de teletubbies begonnen en dat melodietje zo'n beetje hypnotiserend werkt hier
Helaas...hij had net weer een anval en toen probeerde ik het weer en het lukte niet Zodra ik dat kapje op z'n mond zet raakt hij in paniek en begint hij nog harder te piepen. Ook heb ik het idee dat er helemaal niks uit dat pompje uitkomt! ik hoor heel zachtjes fff en dat was het... heb ook niet het idee dat het werkt
Missco....ik zou dan gewoon met tygho en toeter langs de HA gaan zodat ze het ook goed voor kunnen doen. Jij kan dan laten zien hoe jij het doet en dan kunnen zij zeggen of het effectief is. Hier is een echte charmeur bezig. Zodra ik een filmpje / foto wil maken probeert hij met 2 ogen tegelijk te knipogen Zal straks het filmpje uploaden dan zien jullie wat ik bedoel. Tijdens het filmpje maakt Tijn er een heel toneelspel van Kwebbel
Beterschap Miss voor kleine Tygho, ach die arme schat, zielig hoor dat hij het zo benauwd heeft. Kwebbel ben benieuwd naar je kleine charmeurtje.
Kwebbel ik kan niet met hem langs, ben zelf ook ziek, heb geen rijbewijs en al had ik die dan heb ik nog geen auto want die heeft harmen
heej dames, het is rustig hier. ben vanmiddag ook vrij dus ik denk ff langs komen hier! Esmee is ziekjes thuis, ja echt mega ziek us ze niet maar ze heeft het verschrikkelijk koud en weinig fut. Dus maar ff dagje thuis gehouden. Tis net zo'n vaatdoekje...