Mijn moeder komt zo hier en dan wandelt even met Tygho richting de apotheek, had ff gebeld en die vrouw zei dat ik dan maar langs moest komen. Maar aangezien ik ziek ben mag ik de deur niet uit dus gaat oma eventjes.
Goedemiddag, @ Tinkerbel, wat een leuke foto! @ Miss, wat een gedoe zo met het pufje.. Ik hoop dat ze bij de apotheek een oplossing hebben.. @ Nikita, wat goed van Jari. Zo, hier gisteravond flink mijn best gedaan in de sportschool. Het bodybalance is best pittig.. Ik ga daar ook niet meer door, omdat er oefeningen zijn die je op je knieën moet uitvoeren, en ik kan door de reuma niet op mijn knieën liggen. Ja kan het wel, maar doet gigantisch pijn. Gister wel geprobeerd, maar nu heb ik 2 blauwe knieën. Ik heb me wel aangemeld, ik ga nu gewoon overdag 1 of 2 uurtjes per week fitnessen. Onderbegeleiding.. Voor Wayne is er daar kinderopvang. En na het sporten ga ik lekker even onder de zonnebank. Kan zelfs in de sauna.. Ik heb niet zo heel veel spierpijn, meer stijfheid.. Ja en ik voel spieren waarvan ik vergeten was dat ik ze had. En oja, ik voel voor het eerst sinds tijden me buikspieren weer... Maar het voelt wel lekker.. Ik ga wel door met sporten. Gister gelijk een abonnementje afgesloten, zodat ik MOET gaan.
Ik kom maar heeeeel even langs... het is morgen weer april dus ik wilde alvast even iedereen feliciteren met de aankomende verjaardagen! Wat is het snel gegaan he... ik zag dat de april mama's 2009 al een groep hebben hier. Verder las ik dat Jari superstoer is en al 4 stappen losloopt! Fantastisch, mannetje. Ik heb pas nog van jullie gedroomd... dat Deane een beetje klein lijkt te zijn en Jari was al een meter Arme Tygho, heb je het zo benauwd? Hopelijk kan de apotheker je goed helpen. En beterschap voor mama! Ik heb het druk, ik kom dus maar heeeeeel ff langs. Met Deane gaat het goed (heeft alleen al 2 keer gespuugd en 1 keer diarree gehad deze week; blijkbaar is z'n buikje een beetje van slag). Hij wil alleen maar lopen, maar doet dat nog niet los. Waarschijnlijk ga ik vannacht dromen dat Jari de marathon al loopt Zijn woordenschat is al indrukwekkend: Pappa, Mamma, Oma, Opa, Ete(n), (w)ate(r), poe(s) of juist (poe)ssss, aa(ien). Die laatste twee (poes en aaien) horen voor hem echt bij elkaar. Maar als de poes wegrent, aait hij net zo lief iemand anders. Zo schattig! Zelfs als hij je dan gewoon met vlakke hand op je hoofd slaat
O ja, hij zegt ook auto en (b)uite(n)... Dat laatste zegt hij als hij tegen het raam staat en naar buiten kijkt. Gaat goed he?!
Wow bri wat een woordenschat al! Tygho heeft hier net een meter gelopen En wij maar aanmoedigen, met elke stap begon hij meer te glunderen Stoertje! Helaas moeten het toch met die achterlijke toeter doen ook geen ander mondstuk ofzo... Ze hebben bij de apotheek hem met 3 man in bedwang moeten houden om hem een puf te geven dus ik ben niet gewoon een zwakkeling dat ik het niet alleen kan Maar we moeten het toch maar zo doen! Mn moeder is nu naar de drogist een slijmoplosser halen voor Tygho...als dat slijm al eens weg is dan zijn we al een stuk verder
pffff miss, het valt ook niet mee met die kleine krachtpatsers! en hij is zeker een stoertje, al een hele meter... die kan ook al naar de EK atletiek! Mooi he, hoe trots ze op zichzelf kunnen zijn. Echt genieten. Deane krijgt ook slijmoplosser; hij heeft het niet zo zeer benauwd maar hij is wel al heeeeel lang vreselijk aan het hoesten. Duurt wel minstens een week voordat het gaat helpen, dus 't is volhouden. Toen hij 6 maanden was hebben we 'm een paar keer ventolin moeten geven met de toeter, toen ging dat nog (maar dan wel met z'n tweeën). Geen idee of het nu zou lukken, maar hij heeft het gelukkig niet nodig. STERKTE!
Oooh zeg, vergeet ik helemaal mijn nieuwtje van vandaag te melden.... ik heb Deane vandaag voor het eerst geen BV meer gegeven. Hij kreeg het altijd nog 's ochtends, maar nu hebben we het overgeslagen. Hij was zo laat wakker, we hebben hem dus aangekleed en toen gelijk aan z'n boterham gezet. Aan de ene kant heb ik nu 'de laatste keer' niet heel bewust meegemaakt wat ik jammer vind, maar aan de andere kant: als ik dat wel bewust zou doen, zou ik er volgens mij nooit mee stoppen... Gewoon omdat ik het altijd zo'n lekker momentje met z'n tweetjes vond. Maar het is helemaal goed zo. Hij is vanmorgen echt niks tekort gekomen (al keek hij me wel een beetje raar aan; zo van: vergeet jij niks?) en ik heb nergens last van, geen gespannen gevoel of harde plekken. Ik wilde het ook niet te beladen maken; daarom gewoon een paar dagen voor z'n verjaardag 'cold turkey' stoppen...
ja idd, morgen is de maand van de meeste van onze kindjes aangebroken! De maand waar iedereen vorig jaar zo naar toe leef.. En nu, een jaar verder leven we toe naar de 1e verjaardagen.... Echt ik vind het super snel gegaan(en dat vind ik best jammer)
Ben het met je eens Simone hoor... Het is wel verrekte vlug gegaan Bri dus nu is de borstvoeding verleden tijd? Petje af dat je zolang hebt volgehouden!
Ik neem terug wat ik net zei! TYGHO KAN LOPEN! zonder hulp probeert hij het nu steeds zelf En het lukt al meer als een meter steeds Ben trots
Simoon....ach één van je meisjes ook niet helemaal fit. Bri....goed hoor zolang aan de Bv! En wat een woordjes al zeg. Geweldig. Missco.....applaus voor je kleine man. Voor je het weet rent hij door de kamer Hier liggen ze alledrie in bed. Eva had toch nog wat lichte koorts vanaaf. Misschien toch te vroeg naar school gedaan? Kwebbelman zit weer in Frankrijk voor werk dus ik ga vanavond lekker bankhangen. Hier het filmpje van Tijn. http://nl.tinypic.com/player.php?v=6y3728&s=5 Kwebbel
=D> Jari wat goed al losse stapjes! En jawel nog een binkie Tygho ook al 'los' =D> Ingrid, wat goed dat je toch gaat sporten! Missc, hoop dat het met de ventolin snel makkelijker gaat, maar als ik het zo lees heb ik er een hard hoofd in Bri wat goed ze zolang bv! En wat een woordjes zegt jullie mannetje al , niet te geloven!
Simone het gaat idd ERG hard. Wel erg leuk maar wel onwijs snel! Kwebbel, hihi wat een leuk fimpje van die kleine bink. Haha en dan dat lachje
Beetje een donker fimpje, maar hij loopt achter zijn wagentje http://nl.tinypic.com/player.php?v=zmlg5w&s=5
Ah Simone Esmee ook al ziek. Beterschap voor je meisje. Miss lief van oma dat ze even gaat. Goed Ingrid dat je gaat sporten. Toch even iets voor jezelf doen. Bri, leuk dat je even langshupt. Wat kan Deane al goed praten zeg. Hier kletst Ryan ook wat af, kan er alleen geen touw aan vast knopen. Miss wat goed zeg dat hij al een meter los heeft gelopen, knap hoor. Succes met die mega toeter Simone vind het ook super snel gegaan. Maar kan niet zeggen dat ik het jammer vind. Ben echt volop aan het genieten van alle mooie nieuwe dingen die ik mag beleven met mijn kanjer. Leuk filmpje kwebbel.
Ja het gaat inderdaad heel erg hard. Hier staan we aan de vooravond van z'n eerste verjaardag. Moet zeggen dat ik het ook niet echt jammer vind, geniet ook van al het nieuwe dat hij steeds weer kan. Jochem kletst ook al lekker. Papa, mama, opa, bumba, bert, ernie, daar. En nog heel wat dingen die je nog niet verstaat. Maar kan er wel steeds meer uithalen.
Cynthia, hoop dat Tygho snel weer opknapt en de ventolin gaat werken. En knap, ook al lopen. Nikita, goed hoor van Jari! Ze worden groot... Tinkerbel, leuke foto in de tuin. En waren jullie nou vanavond op tv? Heb een klein stukje gezien (heet jij soms Debby?) Simone, ook al een mijlpaal voor Luna. Super! Ingrid, succes met het sporten! Bri, jeetje wat kan Deane al veel! En lief dat aaien, dat moeten we Jasmijn nog ff leren. En toch maar mooi bijna een jaar volgehouden met de bv, super hoor! Kwebbel, leuk filmpje! Booky, wat kan Mats ook al goed lopen!
Goede morgen Ingrid wat goed dat je doorgaat met sporten als ik me echt goed wil voelen moet ik gewoon sporten haal er een hele hoop energie uit. Corina Gefeliciteerd met Jochem zijn eerste verjaardag veel plezier vandaag. Bookey kwebbeltje leuke filmpjes wat een tandjes heeft tijn al. Beterschap voor alle zieke kindjes dat ze maar gauw beter mogen worden en gezond hun eerste verjaardag mogen vieren. Bri wat knap dat j ede borstvoeding zolang heb volgehouden. en wat een woordjes kan Deana al zeggen zeg. Isra ik vind het inderdaad ook niet erg dat het snel gaat alles is nieuw en weer even leuk om mee te maken. Boni let op onder aan mijn bericht. Groetjes Debbie